רשומות

יום שבת, 25 ביוני 2016

TRIX החדש עם צבעי מאכל ממקור צמחי



ארוחות הבוקר שלנו ושל הילדים הכילו, בדרך כלל, גם דגני בוקר. את TRIX הם אהבו במיוחד. לעיתים, העדיפו TRIX  במקום ממתקים. הייתי שמה בצלחת חופן טריקס וזה היה מספק אותם. אני מודה שגם אני אהבתי לנשנש טריקס מדי פעם. אבל, רגשי האשם עשו את שלהם והחשש מצבעי המאכל המלאכותיים והמזיקים גבר ועברנו לדגני בוקר אחרים.

לכן, שמחתי לקבל לסקירה את ה-TRIX החדש שבו כל צבעי המאכל הם ממקור צמחי. חששתי שהטעם יהיה שונה. אך הטעם נשאר אותו הטעם הזכור לי, רק שכעת המוצר בריא יותר ואיכותי יותר.

חברת נסטלה מסרה שלאחר שנתיים של עבודה במרכז הפיתוח של נסטלה, הצליחו להחליף את צבעי המאכל המלאכותיים בצבעי מאכל ממקור צמחי, תוך שמירה על מוצר ילדים מחויך עם מגוון צבעים שמחים, ושמירה על הטעם האהוב.

 

נטע אוזן, טכנולוגית המזון של דגני הבוקר: "החלפנו את צבעי המאכל. כעת דגני הבוקר של  טריקס מכילים רכזי פירות וירקות כגון אוכמניות, גזר שחור וצנון, וצבעי מאכל ממקור צמחי כגון כורכום".

 

דפנה ברנר, מנהלת שיווק דגני הבוקר של אסם-נסטלה: "כמו כל דגני הבוקר של נסטלה גם דגני טריקס מכילים דגן מלא כרכיב ראשון, מועשרים בוויטמינים ומינרלים, ומהווים מקור לברזל".
 

 

ניתן להשיג את טריקס החדש ברשתות השיווק.

כשרות: פרווה, בהשגחת ה OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה