רשומות

יום שישי, 1 ביולי 2016

גן האירועים המפואר ה-"סי גארדן" הושק בחיפה

 


באירוע מושקע ומפואר הושק בסוף השבוע גן האירועים המפואר ה-" סי גארדן" הנמצא במלון גארדן הוטל בחיפה. הגן יכול להכיל כ-700 אורחים ושטחו כ-1000 מ"ר. זהו גן אירועים גדול ומרשים תחת כיפת השמים, הצופה אל הים. הוא מתאים לאירועים פרטיים ועסקיים וניתן להתאים את התפריט ע"פ דרישות האורח. העיצוב מרשים ומודרני החל מהריצוף היוקרתי ועד מזנוני האוכל החדשניים.

 

 

כ-1000 מוזמנים הגיעו לחגוג את ההשקה המושקעת והשמחה בניצוחה של אשת היח"צ לימור כרסנטי. המוזמנים נהנו מכיבוד עשיר שכלל סוגי מאכלים רבים- בשרים, סושי, סלטים מגוונים, פירות וגלידה. בר המשקאות פעל ללא הפוגה והאלכוהול זרם כמים.

 

המוזיקה שהקפיצה את הנוכחים נוגנה על ידי הדי ג'יי הידועה ויקי מקריאניס שהצליחה להלהיט את האווירה.

בין המוזמנים ניתן היה לפגוש את איציק כרסנטי האקס הסלב של לימור הזכור מבית ה"אח הגדול". את עו"ד שרין סולן, עו"ד לימור מגן עם בן זוגה יוסי פלד, חני לביא מרדיו 'לב העיר' אביבית בר זוהר, אימאן וחסן בסטוני, תמי ברק יו"ר נעמת חיפה, עפרה ועודד פלנטר, ליאת אוטמזגין, יורם מארק רייך ועוד אנשי תקשורת רבים וידוענים רבים.
                           בצילום- לימור כרסנטי עם האקס איציק כרסנטי צילמה- שרה איקו
                                 בצילום- אני יחד עם חברותיי ורדית וצילה. צילום- שרה איקו
 
 

זו הייתה חגיגה שמחה ועליזה שהצליחה להציג בפני הבאים את יתרונות גן האירועים וענתה על השאלה מדוע כדאי לערוך דווקא כאן את האירוע הבא. סיימתי את הערב שתויה, שבעה ומתנודדת קלות.

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה