רשומות

יום חמישי, 14 ביולי 2016

רשת 'בלאק' השיקה סניף חדש בגראנד קניון בחיפה



כזו מסיבה שמחה ותוססת לא נראתה בגראנד קניון זה זמן רב. רשת 'בלאק' – רשת ההמבורגרים והבשרים הידועה, פתחה סניף חדש בקומה השלישית של הקניון וכל החיפאים הגיעו לברך ולשמוח עם זכייני הסניף- שלומי פורמן, יואב כהן וגיא רביד.
 מימין לשמאל- גיא רביד, שלומי פורמן ויואב כהן צילום- ראובן כהן

את הבאים קידמו מוזיקה עליזה ומקפיצה, צלם מגנטים, בלונים, עמדות בירה, עמדות קוקטילים, מנות פתיחה נבחרות של תפריט הרשת וכמובן המבורגרים שנטרפו בהנאה על ידי החוגגים. השף צחי בוקששתר מבעלי הרשת, יחד עם טבחים נוספים עמלו על הכנת הכיבוד עבור מאות המוזמנים. אורית שחם וואלך ועוזרתה הדר חזן שעל היח"צ, הרימו אירוע חגיגי ושמח שמשך אליו את כל המי ומי של חיפה.
    הדר חזן ואורית שחם וואלך צילום- ראובן כהן

בין הבאים זיהיתי את: דודו אוטמזגין, יורם מארק- רייך, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, ניר ברקן מנכ"ל הגראנד, אוסנת שליט, ישראל סביון, הילי וואלך, נטע פלג, אימאן בסטוני, חגית בורנשטיין, בועז כהן, צילה לייפר, שרה איקו, לימור מגן, דינה רפאל, לודמילה תיכון ועוד רבים רבים. גם לירן חולצה אפורה דאג שלא לפספס את האירוע.
                    צילום- ראובן כהן
 השף צחי בוקששתר ולירן חולצה אפורה צילום- ראובן כהן



 
רשת מסעדות 'בלאק' המתמחה בהמבורגרים, מוכרת לצפוניים הודות לסניף המצליח הממוקם בסינמול בחיפה ושעליו כבר כתבתי מספר פעמים. הרשת היא בבעלות איציק אדרי והשף צחי בוקששתר והזכיינים בסינמול הם שלומי פורמן ויואב כהן שפתחו את הסניף לפני כשמונה שנים. כיוון שראו כי טוב והסניף מושך אליו לקוחות רבים, החליטו על פתיחת סניף נוסף יחד עם גיא רביד שינהל בפועל את הסניף החדש.  הסניף החדש שונה בעיצובו מזה שבסינמול.  אין מדובר במסעדה סגורה אלא במקום פתוח, בעל בר הפתוח למרחב הציבורי של הקניון וגם חלק ממקומות הישיבה ממוקמים מחוץ למסעדה בשטח הציבורי. המסעדה עצמה מעוצבת באופן שמאפשר פרטיות. תאים, תאים וגם חדר VIP לאירועים פרטיים. נראה לי שגם כשעמוס ניתן לחוש בנוח ולהתרווח על הספות המזמינות.

התפריט אינו שונה מזה שבשאר הסניפים. הוא כולל – מספר סוגי המבורגרים, מנות עוף מגוונות, סלטים, כריכים, מנות צמחוניות והרבה אלכוהול. מביקורי בסניף שבסינמול אני יודעת שהרשת מחדשת ומתחדשת כל הזמן ולא מזמן המציא השף צחי בוקששתר את סדרת המוגזמים הדורשת קיבולת רצינית.

המסעדה בגראנד תפעל במשך כל ימות השבוע, כולל ששי שבת. החל מהשעה 12.00 ועד אחרון הסועדים. אני צופה להם מסעדה עמוסה בסועדים. שיהיה בהצלחה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה