רשומות

יום שני, 11 ביולי 2016

לקראת שנת הלימודים ביקרתי בתערוכת תיקי מודן ו-EXPLORE והנה ההמלצות



תערוכת התיקים של חברת מודן ושל המותג EXPLORE  הוכיחה לי שניתן להוציא קולקציה מרהיבה ויפה של תיקים לגן, לבי"ס, לבני נוער ולסטודנטים, שתהיה גם יפה, גם איכותית, חדשנית ושומרת על גב הילדים.

מודן היא חברה ידועה וותיקה המייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים. לא תיארתי לעצמי כמה השקעה ומאמצים הוקדשו כדי לדאוג לתיק אורטופדי- בריאותי לילדים ובאמת התרשמתי מה-  Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד.

בתערוכה הסבירו לנו שכל התיקים האורטופדיים מסדרת " Triple Spring System'' עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש. לתיקים בסדרה, "גב אורטופדי חכם", המותאם למבנה הגב של הילד,  ובנוי בצורה אנטומית תלת מימדית בעלת כרית תמיכה לגב התחתון. הגב החכם מבטיח חלוקה שווה של עומס על כל שטח הגב, שכבות ספוג לנוחות ובלימת זעזועים, מעטפת חיצונית למניעת הזעה וכתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות במיוחד.

העיצוב של התיקים מושך את העין, הבדים איכותיים, אטומים ודוחים מים, דבר חשוב במיוחד בימי החורף.

 

מחיר מומלץ לצרכן לתיק אורטופדי מסדרת -Triple Spring System   199 ₪

 





תיק נוסף שמצא חן בעיניי הוא תיק הטרולי, תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשר את נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תיק מהסוג הוא משקל התיק. הבעיה נוצרת שהילד רוצה לשאת את התיק על גבו וגלגלי הטרולי מוסיפים משקל משמעותי ועומד על גב הילד.

 

מודן הצליחה למצוא פיתרון לבעיה זו ופיתחה 2 חידושים: טרולי 2 ב- 1 ו-  Smart Trolley.

טרולי 2  ב- 1:  תיק טרולי חדש שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

Smart Trolley: תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. התיק מאפשר נשיאה נוחה ב- 3 מצבים שונים: 1.שימוש על ידי מערכת הטרולי הגלגלים,2.נשיאת התיק על הגב יחד עם הטרולי, 3.הפרדה קלה ומוחלטת בין הטרולי ובין התיק. כך שניתן לשאת את התיק על הגב גם ללא הטרולי. שמשקל התיק הכולל ללא הטרול הוא  940 גרם בלבד!

Smart Trolley הוא הטרולי היחידי עם ידית נשיאה כפולה העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק.

Smart Trolley מחיר מומלץ לצרכן: 279 ₪.

טרולי 2 ב- 1 מחיר מומלץ לצרכן: 369 ₪.

 




לבנים, מודן משיקה שלל מותגים מובילים לילדים ןאת הדמויות של להיטי הקיץ לשנת 2015- סרטי האנימציה אהובים שכבשו את הילדים : צבי הנינג'ה, פאואר רנג'רס, בוב ספוג ועוד. בנוסף, ברוח אהבת הבנים לספורט השיקה מודן תיקי כדורגל וכדורסל ייחודים וחדשים. לבנות, מציעה מודן שלל עיצובים שמחים וצבעוניים בצורת ללבות, פרחים ועוד ומתגי בנות מובילים כמו הלו קיטי WINX  ועוד.

 



קולקציית התיקים של מותג EXPLORE היא קולקציה צעירה, צבעונית ויפה. אני בטוחה שכל אחד יצליח למצוא בקולקציה את הדגם המתאים לו. כשניסיתי לבחור בין מספר דגמים לא ממש הצלחתי להחליט איזה תיק הייתי לוקחת. הדגמים אופנתיים, מעוצבים מדליק והמגוון ענק. התיקים מתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. צילמתי מספר דגמים כדי שתתרשמו.

 




 
לתיקי Explore  המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. בין הדגמים הבולטים השנה ניתן למצוא את תיקים בדגמי רטרו, פסים, כיתובים, צבעי ניאון מדליקים, נקודות, גרפיטי, לבבות, צורות גיאומטריות ועוד.

 

אחד הפטנטים המדליקים שאהבתי הוא קלמר נשלף – תא מיוחד בגוף התיק שמיועד להנחה של הקלמר ולשליפה נוחה ומהירה בעת הצורך, מבלי שיתפוס מקום בתאים המרכזיים.
 

 

פטנט נוסף-

Explore-   1  in 2המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד;

Explore טרולי בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד, גלגלי סיליקון בעלי רמת שחיקה נמוכה ומערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים.

 



התיקים קלים ונוחים במיוחד מעוצבים מודרני, והאיכות והסטנדרטים גבוהים במיוחד. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים,. בדי  Explore  עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים  (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים).

 

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.  


 

מחירים מומלצים לצרכן:

Explore קומפורט – 129 ₪ , Explore 2 ב 1- 199 ₪, Explore טרול - 279 ₪.

ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה