רשומות

יום שישי, 22 ביולי 2016

הכירו את נעלי הפטנט הייחודיות. נעלי גאליבל GALIBELLE


 
 
אירוע השקה שמח וחגיגי נערך השבוע בקריון שבקרית ביאליק. ליאור אזולאי, הבעלים של המותג 'גאליבל' השיק את סניף הנעליים בקריון, בקרית ביאליק. על הפקת האירוע הופקד משרד היח"צ של לימור כרסנטי שארגנה בשיתוף עם חברת success והמפיקה סיון קסטיאל בן ציון אירוע מוצלח אליו הגיעו עשרות  נשים כדי ליהנות מההנחות וההטבות שהוצעו להן לרגל האירוע.


                              בצילום- ליאור אזולאי
                       בצילום- לימור כרסנטי    צילם- משה עוז
נעלי גאליבל הן נעלי פלא ממש. ליאור סיפר לי שמי שהמציא את הפטנט הוא אחיו משה המתגורר בברזיל. הוא הגה את רעיון והוא שמייצר את הנעליים. על מה מדובר? מדובר על נעליים בהתאמה אישית. הלקוחה בוחרת את הסוליה הרצויה לה ממגוון סוליות גדול ולאחר מכן בוחרת את הרצועות לסוליה. הרצועות מגיעות במבחר ענק של צבעים, דוגמאות ומידות. למעשה, ניתן לרכוש סוליה אחת ואז לבחור לה מספר רצועות וכך מקבלים נעליים שונות אותם ניתן להתאים לבגד ולתיק. בעיניי, זה ממש גן עדן לאוהבות נעליים. ובינינו, מי מאיתנו לא אוהבת נעליים?









 

ליאור אזולאי מספר שיש כבר סניפים נוספים למותג באילת ובכרמיאל. בחודשים הבאים יפתחו סניפים גם בקרית אונו, תל אביב, פתח תקווה וראשון לציון. בקיצור, גאליבל עומדת לכבוש את הארץ ואני צופה לה הצלחה גדולה כיוון שמדובר בנעל נוחה מאד ועמידה המאפשרת לנו להחליף את רצועותיה וכך להתחדש כל פעם  בנעל שונה, לפי מה שבא לנו באותו יום. אני לא חובבת גדולה של עקבים, אך לאחר שמדדתי את נעלי גאליבל בעלות עקב הרוקי, נכבשתי בקסמן. לא רק שהן יפות וצבעוניות, הן גם נוחות מאד. הסתובבתי איתן במשך 5 שעות ולא חשתי כל אי נוחות. כבר זמן רב שלא היו לי נעליים כה גבוהות וכה נוחות.

                      בצילום- הסנדלים שבחרתי. גם יפות, גם נוחות.
                              מחייכת ליד הנעל האדומה. צילום- משה עוז
בין הנוכחים בהשקה היו- יפה גל מנכ"לית הקריון, מיכל מאי מנהלת השיווק של הקריון, מירי אברהם העוזרת המקסימה של לימור כרסנטי, יורם מארק- רייך, שרה איקו, רונית קיטאי, סמדר גוטמן, עו"ד לימור מגן, עו"ד מיקי בן יצחק, אימאן בסטוני, מיכל גילת, צילה לייפר, רחלי בן גלים, דינה רפאל, קארין קבסה ודניאל ציוני מרדיו חיפה, ניקולאי קדוש, יוסי סרור מהאח הגדול, טלי ליבמן, בועז כהן ועוד . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה