רשומות

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

טונה סטארקיסט בסדרת סטארקיסט לה-סלט וסדרת סטארקיסט לה-סנדביץ'



הסדרות החדשות של טונה סטארקיסט מיועדות להכנה מהירה של סלטים וכריכים ומקלות עלינו את החיים. עד כמה מקלות, נוכחתי אתמול בצהריים. הגעתי הביתה בסביבות השעה שלוש. עייפה, רעבה ומותשת מהחום. לא היה לי כל חשק להכין משהו לאכול. על השיש נחה לה קופסת הטונה אותה קיבלתי לסקירה. הוצאתי לחמנייה, חתכתי ירקות, פתחתי את הקופסה ומרחתי את תכולתה על הלחמנייה וזהו. יש ארוחה משביעה וטעימה, ללא מאמץ.

סדרת  סטארקיסט לה-סלט וסדרת  סטארקיסט לה-סנדביץ' מתאימות מאד כשיוצאים לטיולים, כשעובדים עד שעות מאוחרות, כשמגיעים (כמוני) עייפים הביתה ובמיוחד משמשות פתרון מצוין לחיילים בבסיס ובשטח. המוצרים חוסכים זמן הכנה בין התרגילים השונים -בבוקר, או בהפסקות הצהרים הקצרות, הם אינם מכילים חומר משמר ויחד עם זאת אינם דורשים קירור עד רגע הפתיחה.
 

סדרת "סטארקיסט לה-סלט" מיועדת להכנה מהירה ונוחה של סלט ירקות עם טונה וכוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר, וטונה ברוטב ויניגרט. המוצרים בסדרה מכילים נתחי טונה סטארקיסט איכותית עם כמות נדיבה של רוטב מתובל ועשיר, פשוט לפתוח את הקופסה ולהוסיף לקערת ירקות חתוכים, לערבב, וליהנות מסלט עשיר ברגע.
 

בסדרת "סטארקיסט לה-סנדביץ' " שלושה מוצרים מוכנים למריחה, המיועדים להכנה מהירה של סנדביצ'ים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן. פשוט פותחים את הקופסה ומורחים ישירות על פרוסת לחם טרייה, או קרקר. אחד היתרונות המובהקים שהמוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה, ומגיעים בשילוב עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה.

לדברי מירי ליבנה, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "מחקרי צרכנים מראים באופן עקבי כי השימושים הנפוצים ביותר בטונה מקופסה הינם להכנת סנדביץ' או סלט ירקות: כ- 72% מצרכני הטונה בישראל אוכלים טונה בסנדוויץ' וכ-70% מהישראלים אוכלים טונה בסלט ירקות.
היה ברור לנו שהגיע הזמן לפתח מוצרים ייעודיים לכל אחד מהשימושים הללו, מוכנים לשימוש ולאכילה. השקענו בפיתוח ארוך ומאתגר מבחינה טכנולוגית, כשהמטרה היא להשיק לצרכנים מוצרי נוחות אשר חוסכים זמן – והכל מבלי להתפשר על האיכות, הטעם והבריאות.  המוצרים שהשקנו הינם חדשניים וראשונים מסוגם בעולם, בעלי מרקם וטעם שלא ניתן להשיג בהכנה ביתית. ממש כשם שעוף בתנור שנצלה עם הרוטב יהיה תמיד עשיר יותר בטעמים, בהשוואה לעוף שבושל ללא תוספות וקיבל את הרוטב רק ברגע ההגשה לצלחת – כך גם הטונה בסדרות החדשות, שמגיעה בתוך רוטב או מעורבבת במיונז ותוספות, היא חווית טעם חדשה לגמרי בעולם הטונה".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה