רשומות

יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

דומינו'ס פיצה משיקה שתי פיצות בוטיק -פולנטה ושקשוקית



ימי הקיץ החמים הם זמן מושלם לארוחת ערב של פיצה וסלט. החום מתיש אותי אין לי לא חשק ולא כוח להתחיל עם ארוחת ערב. הפתרון- מזמינים פיצה ומוסיפים סלט ירקות חתוך וכו-לם מרוצים.

דומינו'ס פיצה עשתה לי את החיים עוד יותר קלים כאשר השיקה שתי פיצות חדשות בתפריט פיצות השף, כך שאני יכולה להציע למשפחה פיצות איכותית וייחודיות.

 

זו הפעם השנייה שדומינוס' מפתיעים עם פיצות בוטיק חדשות ומקוריות. לפני כחודשיים השיקה דומינו'ס פיצה את הקטגוריה עם תפריט שכלל שלוש פיצות חדשות  – ארבע מחבתות, בצלאל ובקרנה. ההשקה יצאה לדרך לאחר תהליך פיתוח שנמשך קרוב לשנה וחצי ביחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות מחניודה. הפיצות זכו להצלחה גדולה וכעת משיקה הרשת שתי פיצות בוטיק חדשות פרי השראת המנות הידועות של מסעדת מחניודה, פולנטה ושקשוקית. הפיצות החדשות, בדומה לשלושת הפיצות הראשונות בסדרה, כוללות שילוב של חומרי גלם איכותיים המוכרים ממחוזות פיצות הבוטיק וגם הן נאפות בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני.



 

במשפחה שלי בחרו לטעום את פיצת הפולנטה-  פיצת הפולנטה בדומה למנה המפורסמת של מחניודה גם הפולנטה הזו עשויה מתבשיל פולנטה איטלקי איכותי עם שמנת קטיפתית וחמאה רכה. מעליו תוכלו למצוא פטריות עסיסיות, אספרגוס צרוב קלות וגילופי פרמז'נו גרנה פדאנה - גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה. מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים ורוטב שמנת אלפרדו משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצע שמן כמהין איכותי. המשפחה נהנתה מהפיצה הייחודית והחליטה שהרעיון של פולנטה שנראה בתחילה מוזר משהו פשוט מצוין. נותן לפיצה טעם שונה, קריספי והופך את הפיצה מסתם "משולש פיצה רגיל" למנה מכובדת ומקורית. כשמחפשים באוכל שינוי ומקוריות- כך זה צריך להראות.

 



הפיצה הנוספת שהושקה היא השקשוקית- גם כאן ההשראה לפיצה מגיעה מהמנה האותנטית של מחניודה המשלבת את ניחוחות השוק הירושלמי – טחינה, עמבה ובשר. עבור פיצה ייחודית זו פיתחו השפים אורי נבון ואסף גרניט לאחר נסיונות רבים בצק ייחודי שכולל שילוב של עמבה ושמן זית עבור הטעם והמרקם. הפיצה עצמה מורכבת מבשר בקר טחון ואיכותי יחד עם צנוברים ופיסטוקים, רוטב עגבניות משובח לצד רוטב אריסה פיקנטית ולימון כבוש, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית מגורדת. להשלמת הטעם נוספו ממעל גם פסי טחינה משובחת.

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק דומינו'ס פיצה: "בהמשך להשקה המוצלחת וההיענות הרבה של לקוחותינו לפיצות השף של דומינו'ס, אנחנו שמחים לחשוף את קהל לקוחותינו לפיצות נוספות בקטגוריה. הטעמים וחומרי הגלם האיכותיים המוכרים לנו כמנות מדהימות במסעדת מחניודה הופכים עתה לפיצות טעימות וייחודיות ובמחיר אטרקטיבי".

 

מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 55 שקלים לכל פיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס שף  פלוס פיצה משפחתית 100% מוצרלה. הפיצות יוגשו במקביל לרשת, גם במסעדת מחניודה.

 

לאתר דומינו'ס פיצה-


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה