רשומות

יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

חברת הרבלייף השיקה משקה צמחים במספר טעמים



אחד המשקאות הכי אהובים עלי הוא תה קר. אני לא שותה משקאות מוגזים, לא שותה משקאות ממותקים. אצלי, זה או מים או תה קר. חברת הרבלייף מאפשרת לי אופציה נוספת- משקה צמחים שיהווה תחליף בריא יותר לתה.

לארוחת הבוקר הכנתי לעצמי את משקה התה בטעם פטל. ערבבתי חצי כפית אבקה בכוס מים קרים. המשקה טעים, לא מתוק, מרווה ומוסיף אנרגיה. הוא גם דל קלוריות ויש בו רק 6 קלוריות למנה- כך ששתיתי ללא כל רגשות אשם.
 

חברת הרבלייף היא חברה מוכרת מאד אצלנו בארץ. מדובר על חברת תזונה בינלאומית המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל ואשר מוצריה מבוססים על מדע ומחקרים קליניים עולמיים. משקה הצמחים שהיא מציעה מגיע ב-4 טעמים שונים.

המשקה מהווה תוספת טבעית של אנרגיה שיכולה לבוא בוורסיה של תה קר המתאימה מאוד לאלה שאוהבים לשתות תה, אך עונת הקיץ מונעת זאת מהם לנוכח טמפ' גבוהות. משקאות הצמחים של הרבלייף, מוצעים בארבעה טעמים שונים: משקה תה בטעם מקורי, טעם פטל, טעם לימון וטעם אפרסק והינו דל קלוריות המיועד לשתייה יומיומית.


 

המשקה מסייע להרגשה אנרגטית, בזכות תמציות התה הירוק הקיימות בו, כמו גם תמציות התה השחור והקפאין. מחקרים מראים כי שילוב שלושת התמציות יחד תורמות להגברת

קצב חילוף החומרים בגוף מה שמסייע לירידה במשקל. בנוסף התה בעל תכונות נוגדות חמצון התורמות למניעת מחלות ושמירה על הבריאות .

 

לדברי מיטל עזר - תזונאית הבית של הרבלייף ישראל (BSC ותזונאית קלינית): "מחקרים מראים כי משקה תה צמחים נמס, עשוי לסייע בתרומה לביצועים המנטאליים. הוא מסייע בשמירה ושיפור הערנות. המשקה מכיל את יתרונותיו הבריאותיים של התה הירוק ומשלב מבחר עשבי תבלין. שימוש במוצר זה מסייע להמרצת האנרגיה".

 

מחיר מומלץ לצרכן עבור משקה תה בטעם טבעי:

252.76 ₪ ל-100  גרם שהם כ-59 מנות משקה.

כמות הקלוריות בכל מנה: 6 קלוריות.

כמות חלבונים בכל מנה:0.2 גרם.

כמות פחמימות בכל מנה: 1.4 גרם.

 

מחיר מומלץ לצרכן עבור משקה תה בטעם פטל/לימון/אפרסק:

135.46 ₪ ל-50  גרם שהם כ-29 מנות משקה.

כמות הקלוריות בכל מנה: 6 קלוריות.

כמות חלבונים בכל מנה:0.2 גרם.

כמות פחמימות בכל מנה: 1.27 גרם.

 

הוראות שימוש:

מערבבים עד חצי כפית עם כ 250 מ"ל מים חמים או קרים.

 

המשקה כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל


ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155

 

בדוא"ל: israeldr@herbalife.com  

 

באתר החברה: http://herbalife.co.il

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה