רשומות

יום שישי, 25 בנובמבר 2016

תוסף תזונה "BETTER KONJAC" של NUTRI CARE לעזרת שומרי המשקל


נושא העלייה במשקל נמצא אצלי באופן קבוע על סדר היום. כבר מזמן החלטתי שמספיק עם הדיאטות ושאחרי כל דיאטה אני רק מוסיפה עוד קילו שניים. אבל, מה כן עושים כדי לשמור על משקל תקין? תזונה בריאה ופעילות גופנית, ברור. מה עוד עוזר?

לפני כשבועיים קיבלתי להתנסות תוסף תזונה Better Konjac  - פורמולה צמחית המשלבת שני סוגים של סיבים תזונתיים מסיסים במים, בעלי יכולת גבוהה מאוד לספוח מים. הפורמולה כוללת סיבים המופקים מצמח הקונז'אק גלוקומנאן (Amorphophallus Konjac), וסיבי גואר גאם (המופקים מצמח Cyamopsis psoraliodes). קראתי על צמח הקונג'אק והסתבר לי שמדובר בצמח הגדל באיזורים טרופיים. בין היתר ביפן והוא משמש להכנת מזונות בריאותיים ותכשירים בריאותיים. הוא כמעט ואינו מכיל קלוריות אלא כמות גדולה של סיבים תזונתיים. הסיבים משפרים את מערכת העיכול ואף סופחים כולסטרול מהמזון ומונעים את ספיגתו במערכת העיכול.
 

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי סיבי הקונז'אק גלוקומנאן מסוגלים לספוח מים עד פי 200 ממשקלם! הם מתנפחים בקיבה ויוצרים תחושת שובע ומלאות ובכך יכולים לסייע בתהליכי הרזיה. יש לציין כי משקלו המולקולרי וצמיגותו של הקונז'אק גלוקומנאן הם מהגבוהים בין הסיבים התזונתיים. בנוסף, הפורמולה מחוזקת בסיבי גואר גאם, היוצרים ג'ל בעל צמיגות גבוהה ומסייעים לתחושת שובע ולתפקוד תקין של מערכת העיכול. הפורמולה עשויה לסייע גם בהורדת רמות השומנים בדם, שמירה על רמות הסוכר בדם ופעילות תקינה של מערכת העיכול. בלקיחת הפורמולה חשוב להקפיד על שתיית מים מרובה.

התנסיתי בלקיחת הכמוסות במשך השבוע האחרון. בימים שהקפדתי לקחת את הכמוסה לפי ההוראות אני יכולה לומר שתחושת הרעב פחתה ואף דילגתי על ארוחת ערב. אלא שהיו ימים ששכחתי או לא הייתי בבית בזמן וכך פגעתי ביעילות התוסף. מסקנתי היא שיש להקפיד על סדר יום ולעמוד בהנחיות כדי שהכמוסות יביאו תועלת. יש להתחייב לעצמנו ולעמוד בכך כי אחרת אין טעם.     

המוצר כשר למהדרין באישור בד"צ העדה החרדית.

הנחיות לשימוש: כמוסה אחת, 3 פעמים ביום, כ-45-30 דקות לפני האוכל עם כוס מלאה במים או מיץ.

מחיר לצרכן: 159 ₪ (לאריזה של 90 כמוסות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה