רשומות

יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

השקת 'בבילון פארק' בקניון 'שער הצפון' בקריות



לשמחת ילדי האזור הושק השבוע פארק שעשועים ענק בקניון שער הצפון "בבילון פארק". בעיניי, זה העיתוי המושלם לפתוח פארק כזה. הסתיו כבר כאן, מחשיך מוקדם, קר, גשם ומה עושים עם הילדים בשעות אחה"צ? כעת יש תשובה! לוקחים אותם לשעות של הנאה בפארק בבילון.- רשת הלונה פארק והסימולטורים הגדולה בארץ.

הגעתי להשקה עם שתי נכדותיי הקטנות, שרצו ממתקן למתקן, נהנו מכל רגע ורק רצו עוד ועוד. כשיצאנו מהמתחם השאלה הראשונה ששאלו הייתה "מתי נבוא לפה עוד פעם?"הן לא היו היחידות. מאות הורים וילדיהם התארחו בפארק והחיוכים על הפנים הבהירו היטב מה דעתם על המתקנים השונים. כל משפחה קיבלה כרטיס נטען וסוכרייה עם הלוגו של 'בבילון פארק' שעוצב ע"י ורד לוי- עיתונאית ומעצבת עוגות.

 

את אירוע ההשקה העליז והמשמח אירח מנכ"ל הקניון דודו שגיא יחד עם הפרזנטורית של המקום ליטל שוורץ. ההפקה הופקדה בידיה של זאזא כהן ועל היח"צ חגית הורנשטיין המקצועית והידועה. הרשת היא בבעלותו של איש העסקים אפי מלכה שהגיע לאירוע ההשקה.

בין המוזמנים היו- בכירי קבוצת שיכון ובינוי נדל"ן בראשות אלירן דן, סמנכ"ל נכסים מניבים של "שיכון ובינוי", הפרזנטורית של שער הצפון ליטל שוורץ, ניצן אריאל מנכ"ל קניון עיר ימים בנתניה, אור שחף מנכ"ל החברה הכלכלית חיפה, איל לרמן דובר עריית נשר, איציק זוהר פרשן הכדורגל, כוכבת הילדים הילה הררי, ד"ר קרן אור חן, אנשי יחסי הציבור אורית שחם-וואלך, ועדי סרדס, מנכ"לית וסמנכ"לית תיאטרון הצפון עדי קאופמן וסיון בראונר, לארה וניר שובר, מנהלות השיווק בקניוני עופר מיכל מאי וענת בן גלים, צילה ברוך, המפיקה ליאת דרעי, ענבל אלנקווה, פזית בן עמי, גלית סטלקול, עוה"ד כרמית ודן סביון, עו"ד גלית צור, עו"ד ירון מרויץ, מורן גרינברג, סיגל אשרף, גלית רוזנר, ליבי בורדמן, נטעלי פישל דדון, ציני בן שטרית, אורנית ססובר, אנשי התקשורת אלירן טל, הילה מלמד, ניר אהרוני, ניר גושן, אייל לוי, צילה לייפר, שרה איקו, ענת שקד, פרומה קינד, זליג אהרונוביץ, נדב שהרבני, שמעון בן עמי, הילה מלמד, טניה קורח, אורית קרזבום, יוסי פרץ ארי, בני יזרעאל, ליאור מרום גולדברג, יפה גביש, ורדית שטרנבך, הדס בן ארצי, צביה לם ועוד…


מלבד בילוי במתקנים השונים, קיבלו הבנות בלונים בצורות של כלב וליצן מעשה ידיו של דניס אמן הבלונים והתכבדנו בכיבוד שיועד גם למבוגרים וגם לקטנים של ארז וקנין מ"קונדיטוריית פאי".

פארק השעשועים מיועד לילדים בגילאים שונים. אני הגעתי עם בנות שנתיים וחצי ושלוש וחצי. אך המקום מיועד גם לילדים הרבה יותר גדולים שייהנו ממתחם ה"בבילון גיים' הכולל משחקי וידאו וסימולטורים. ותאמינו לי שגם המבוגרים ייהנו לשחק במשחקי הכדורגל, שולחנות ההוקי והמתקנים הנוספים שיש במתחם.
 

המתחם שבו הבנות נהנו במיוחד היה מתחם הלונה פארק שיש בו קרוסלות, גלגל ענק, מכוניות מתנגשות, רכבת הרים קטנה, ספינת פיראטים ומתקני באולינג.
 



 

מתחם נוסף ומרהיב הוא מתחם הג'ימבורי. הבנות חלצו את נעליהן ורצו לשחק עם הכדורים הזזים, הטרמפולינה הנראיית כמו משטח קרח. הן התחבאו במבוך וטיפסו על המגלשות. מתחם שרק בו ניתן לבלות שעות בכיף.



 

בבילון פארק מתאים ועונה לצרכים של תינוק בן שנה, ילד בן 12, נער בן 17 ואנשים מבוגרים. יש במקום חדר אירועים וקריוקי הכי יפה בצפון בו ניתן לחגוג מגוון אירועים מימי הולדת לקטנטנים עד ערבי גיבוש וחברה וימי הולדת למבוגרים. יש בו מערכת סאונד ברמה גבוהה.

בפארק יש מתקני כדורסל, שולחנות ביליארד, באולינג ומתקנים נוספים שמיועדים לאנשים מבוגרים. כך ניתן לחגוג יום הולדת בבבילון בחדר האירועים, בשילוב כל האטרקציות השונות, כולל כיבוד ושתייה ברמות מחירים שונות היא חוויה בפני עצמה.

רשת בבילון הטמיעה בשנים האחרונות את הכרטיס המגנטי החכם שנטען בכסף אלקטרוני ובאמצעותו ניתן לשחק בכל הסניפים במתקנים השונים, לזכות בנקודות ובפרסים. היתרון של בבילון הוא בכרטיס הנטען, הדומה לכרטיס אשראי.

הילדים משחקים, זוכים במתנות שונות, ואלה נטענות אוטומטית לתוך הכרטיס. הם לא חייבים ל"בזבז" את מה שנצבר להם בכרטיס באותו יום והם גם לא חייבים לממש את המתנות באותו יום, אלא לאחר ביקורים נוספים וכך גם לקבל מתנות שוות יותר. דבר נוסף שהוא ייחודי לרשת, ניתן להטעין את הכרטיס מרחוק, דרך המחשב או דרך אפליקציה בסמארט פון.

לדוגמא אם אחד מן ההורים שלח את הילד לפארק, הם אינם צריכים לצייד אותו בכסף, אלא לבצע מספר פעולות פשוטות וידידותיות על מנת להטעין את הכרטיס מרחוק. אמנם ישנן עמדות טעינה אוטומטיות ברחבי הפארקים לשירות עצמי, אך הטעינה דרך האפליקציה נוחה וגם מזכה במבצעים שונים.
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-22:00, שישי 09:00-16:00 ובמוצ'ש חצי שעה מצאת השבת

 

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה