רשומות

יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

חוויה של שקט, רוגע ושחרור בספא בן עמי שבצפון





שיגרה זה לא דבר רע. אבל, לעיתים, כל כך מתחשק לברוח קצת ולקחת לעצמנו יום של שלווה ושקט. יום שבו נצליח להתנתק מטרדות היומיום שיש לכולנו בעבודה ובבית. יום של שחרור לגוף ולנפש שאחריו נוכל לחזור לשגרת יומנו מאוששים ועם כוחות מחודשים.

במושב בן עמי שבצפון נמצא בדיוק המקום האידיאלי לבריחה קצרה או יותר ארוכה (כל אחד ובחירתו) ולמציאת רוגע ושלווה. המקום נקרא "חווית אירוח וספא בגליל" ומנהלת אותו ליאת מגור השותפה במקום. הוזמנתי יחד עם בלוגרים נוספים ליום כיף אותו יזמו ליאת  ורינת בין שהיא מנטורית לעסקים. ובסיום הצטערתי שהסתיים וחשבתי לעצמי מתי אוכל להגיע שוב וליהנות ממה שיש למתחם להציע.
מימין רינת בין יחד עם ליאת מגור







מתחם האירוח הוא מקום שלוו, עטוף בירק ובמרכז מדשאה גדולה ובריכה יפה ומזמינה לקפוץ לתוכה. סביב סביב יש כסאות נוח, ערסלים ורחבה נעימה שבה ניתן לשבת בנחת וללגום משתה קר או חם. אנחנו פתחנו את יום הכיף בבראסרי שבמקום בארוחת בוקר כייפית במיוחד שכללה סלטים, מאפים, ממרחים, לחמים שנאפו במקום, ירקות וגבינות שונות. הקונדיטורית של המקום היא עינב אוזנה בוגרת בית הספר לקונדיטוריה 'דן גורמה'. היא אף העבירה לנו סדנת לחם קצרה. ישבנו בחוץ ונהנינו מהאוויר הצח, מהירק סביב ומהשלווה שבמקום. כל כך נעים לשבת כך עם כוס תה ביד והתחושה היא של התנתקות ורוגע.
הבראסרי בפנים

וכאן- בחוץ , נהנים מהשלווה והאוכל




אחרי ששבענו ניגשנו לבדוק את וילת האירוח שבמתחם. הווילה כוללת שמונה צימרים שלכל אחד מהם כניסה נפרדת. במקום יש מטבח רחב ידיים ומאובזר, פינת אוכל, סלון מרווח המכיל פינות ישיבה וגם ממ"ד שהוסב לחדר משחקים לילדים. הייחוד בווילה הוא בכך שניתן לארח בה משפחה מורחבת או קבוצה וגם זוגות המגיעים בנפרד. החדרים נעימים מאד ומעוצבים יפה, יש להם יציאה למתחם החצר והבריכה ובחדר יש מכונת קפה, מקרר קטן, אינטרנט, דיוידי, טלוויזיה וערכת רחצה מושקעת. לצימרים יש שמות שניתנו מתוך מחשבה על שלווה ורוגע כמו- אמטיסט, אמרלד ומונסטון- אבני חן עם סגולות מרפא. אני הייתי בוחרת להתארח בצימר האמרלד שזו האבן האהובה עלי. הווילה כוללת גם בריכה חיצונית גדולה וג'אקוזי ענק ויש מתחם ספא מפנק המציע מגוון גדול של עיסויים וטיפולים.

                כך נראים הצימרים מבחוץ
               הסלון

המטבח בווילה

                     חדר משחקים לילדים

הג'אקוזי הענק

 חדר הצימר
לא חייבים להתארח בווילה כדי ליהנות ממתחם הספא. רבים בוחרים להגיע למקום ליום של כיף וליהנות מטיפולי הספא. ביום שבו התארחתי פגשתי בזוג שהגיע ליום כיף רומנטי וגם באם ובתה בת העשר. האם סיפרה לי שלבת יש יום הולדת והיא בחרה לחגוג את יום הולדתה ביום כיף במקום. הילדה ענדה לראשה זר פרחים ונראה היה שהיא נהנית מכל רגע. אני נהניתי מעיסוי מרגיע ומפנק ששיחרר את גופי ממתחים. בסיום העיסוי ניגשתי לג'אקוזי שבמקום כדי שתחושת הרוגע תהיה מושלמת ואכן כך בדיוק קרה. בין הטיפולים שהספא מציע תוכלו למצוא- עיסוי שוודי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי ארומתרפי, שיאצו וגם עיסוי לתקופת ההריון ועוד.
                               מתחם הספא
 
                                        חדר עיסויים- שלוו, חשוך ומרגיע. (איזה כיף היה)
                        נהנות בג'אקוזי- ורדית, טלי ואנוכי
                           אחרי העיסוי מחייכות בהנאה
המחירים לטיפולים כאן בלינק-


שעות פעילות הספא- ימי ראשון וששי בין 0900-1500. בשבת סגור. ניתן לקבוע מראש לקבוצות בשעות אחר הצהריים.

במתחם ניתן להזמין אירועי בוטיק וארועי חברה עד 150 איש הכוללים קייטרינג איכותי וסדנאות שונות. כמו למשל סדנת הלחם שהעבירה לנו עינב הקונדיטורית.



אני ממליצה להגיע עם המשפחה המורחבת או עם חברים למקום. ליהנות בצוותא מהאירוח בווילה, לאכול יחד ארוחת בוקר ולהתפנק בספא. או הגיעו ליום כיף מושלם של עינוגי גוף ונפש, החיים יראו הרבה יותר נחמד לאחר מכן.

לאתר "חווית אירוח וספא בגליל"- באתר תוכלו למצוא מבצעים, מחירים ופרטים נוספים.


צילומים- שרה איקו, טלי שרון, יפה גביש 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה