רשומות

יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

בשורה לאוהבי הקפה- TAYCAFE משווקת קפסולת קפה בשקל!


מי לא אוהב קפה? אף אחד לא הרים יד? אז כדאי שתדעו שיש שחקנית חדשה בזירת הקפה בארץ והיא לוהטת! Taycafe-  זה השם שצריך לזכור. ובזמן שחברות בארץ מציעות לבעלי מכונות נספרסו קפסולה בשתיים וחצי ₪. חברת taycafe מציעה קפסולה בשקל אחד בלבד.

החברה שהוקמה ע"י שלושה צעירים חיפאים לפני כשנה, שמה דגש על מחיר, טעם וטריות. ממבחן טעימות גדול שנערך לעוברי אורח, שהתבקשו להרים את כוס הקפה הטעימה ביותר, עלה כי 70% ממשתתפי המבחן אהבו יותר את הקפה של taycafe מהקפה של שאר החברות.

 


מביני הקפה יעידו שאחד האלמנטים החשובים ביותר בקפה זה הטריות. פולי הקפה של קפסולות taycafe מיובאים מברזיל, נקלים בבית קלייה בצפון הארץ ומשם נשלחים למפעל בבית שאן, שם טוחנים את הפולים וממלאים את הקפסולות לפי סוגי התערובות השונים שפותחו ע"י טכנולוג המזון של החברה. לפי כך, עוברים ימים בודדים מטחינת הקפה עד רגע הגעתו לצרכן, דבר המבטיח טריות. מכיוון שקליית, טחינת ואריזת הקפה מתבצעת בישראל, מעודדת החברה תעשייה ישראלית, ולכן קיבלה לאחרונה החברה תו "מיוצר בישראל".

 

בין הקפסולות שהחברה משווקת ניתן למצוא קפסולות ברמות חוזק שונות וטעמים מיוחדים כמו וניל, אגוזים, קרמל, שוקולד, קוקוס ופיסטוק במחיר של 1.8 ₪ לקפסולה בלבד, לעומת חברות אחרות המציעות קפסולות בטעמים במחיר של 2.55 ₪ לקפסולה. לחברה קיימת גם סדרת פרמיום, בה הם מציעים תערובות חדשות ויוקרתיות יותר במחיר של 1.5 לקפסולה. בנוסף, החברה משווקת קפסולות ייחודיות של שוקו חם וקפסולות חליטת תה בשבעה טעמים שונים: קמומיל, פירות יער, תה אדום, תה שחור, ארל גריי, צמחי בריאות ולימון.

 

ניתן להזמין בטלפון או באתר החברה לכל רחבי הארץ:


04-8333903

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה