רשומות

יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

רשת האופנה לעסקים 'unidress 9 to 6 ' השיקה את הסניף ה-11 בחדרה



רשת 'יונידרס' היא רשת וותיקה וידועה המתמחה בביגוד לעבודה. אני חשבתי עליה כרשת המספקת ביגוד פונקציונאלי ושימושי לעובדים במגזרים השונים. הסתבר לי שברשת ניתן למצוא ביגוד אופנתי שמתאים למגזר העסקי ונותן מענה גם לרואי חשבון, משפטנים, דיפלומטים ועוד. בהשקת הסניף החדש בחדרה הכרתי יותר לעומק את המגוון הרחב של פריטי הביגוד אותם משווקת הרשת ואת קולקציית החורף העשירה לגברים ולנשים.
 

הסניף בחדרה משתרע על 150 מ"ר. וההשקעה בו נאמדת בכ- 500 אלף ₪. מנהלת השיווק של הרשת דינה חזוט הציגה בפני המוזמנים את הסניף החדש וסיפרה על ההתרחבות של הרשת ועל האתר האינטרנטי שהוקם. " כל אדם שעובד יוכל למצוא אצלנו בגדים מתאימים. הפלח האחרון בו אנו מתמקדים כעת הוא אנשי המקצועות החופשיים"- אמרה דינה. הביגוד ברשת הוא מקצועי ופורמאלי וטווח המידות רחב בין 34-60. היא ציינה שמכיוון שהרשת מתמחה בבגדים עסקיים הרי שמדובר בבגדים קלאסיים, שמישים, על עונתיים מבדים חזקים במיוחד, כדי שיחזיקו מעמד. ישנם גם שיתופי פעולה עם מעצבים כדי ליצור קולקציות פרמיום ייחודיות ואופנתיות. כמו עם ליאת אשורי וקארן אוברזון. הרשת מתעדכנת תמידית ומכניסה צבעים וגזרות בקו נקי ואחיד כדי שכל אחד יוכל למצוא את הפריטים לו הוא זקוק. הבגדים גם מותאמים לתנאי האקלים בארץ ולקוד הלבוש הישראלי.
                 רון סמואלס - מנכ"ל יונירנט, דינה חזוט- סמנכ"ל שיווק יונידרס, רוית רוזנברג - מנכ"ל יונידרס
           הדר אריאל, מנהלת המקום של החברה, שרון מצליח- נובמבר יחסי ציבור, לירן ברזילי- דה מרקר קפה, עירית מירון נובמבר יחסי ציבור
עירית מירון, רון סמואלס, עוזי כחלון ושרון מצליח

הקולקציה החורפית ברשת היא קולקציה קלאסית, פרקטית ועמידה. מגוון הפריטים רחב וכולל חולצות מכופתרות בבדים נוחים כמו פשתן וכותנה בשילוב לייקרה. חולצות חלקות או בעלות עיטור עדין. מכנסיים מבדים נופלים ומבדי כותנה. חליפות סלים פיט ועוד. הדגש הוא על פריטים נעימים ואווריריים, בעלי "אורך חיים" ושמחיריהם נוחים. לקוחות הרשת מגיעים מכל המגזרים. "קופות חולים, תעשייה אווירית, רשתות בתי מלון, חברות רכב" ועלינו, אמרה דינה, לקחת בחשבון את העובדה שהבגדים הייצוגיים נמצאים בשימוש מתמיד וצריך לקחת זאת בחשבון. "המוכרים בחנויות ישאלו היכן את עובדת כדי להבין את סביבת העבודה ועל איזה צורך של עמידות, הבגד צריך לענות".  
 


 אפילו צעיפים וכמובן עניבות יש ברשת



                                 גם גרביים איכותיות וצבעוניות ניתן למצוא ברשת
 
בנוסף, חברת יונידרס מפעילה ליסינג לביגוד. הלקוחות משכירים את הבגדים והחברה אחראית לכביסות, לתיקונים, לגיהוץ. "אנו משתדלים לתת סל פתרונות מושלם ללקוח" דינה אף סיפרה על הימים האחרונים בהם התבקשה החברה לעזור בביגוד לנציבות הכבאות בעת השריפות שהיו בארץ. והחברה גאה בכך שעמדה בציפיות ממנה וסיפקה את הנדרש.

חברת יונידרס, אשר הוקמה ב- 1973 ע"י גיורא סמואל ז"ל, הינה החברה הגדולה בישראל לייצור, שיווק מכירה והשכרה של ביגוד מקצועי, בגדי עבודה, נעלי עבודה ובטיחות. החברה מובילה את תחום ההלבשה המקצועית בישראל מאז שנות ה-70. הסניף בחדרה הוא הסניף ה-11 וההשקעה בו מגיעה לאחר החלטה אסטרטגית של החברה להתרחב ולפתוח סניפים נוספים במטרה לתת כיסוי גאוגרפי הולם לעובדי הלקוחות האסטרטגיים . החנות החדשה מצטרפת לצמיחה המשמעותית של הרשת שחלה בשנה האחרונה, עם הקמת החנות האינטרנטית, בה הושקעו 2 מיליון שקלים.

לאתר החברה

https://www.unidress.co.il/

עד ה15/12 מתקיים מבצע של 1+1
קרדיט צילום- אסף לב, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה