רשומות

יום שני, 26 בדצמבר 2016

רשת האופנה FOREVER YOUNG השיקה סניף שלישי בקריון קרית ביאליק

 



בשבוע שעבר חגגו בקריון קרית ביאליק את השקת הסניף השלישי של רשת האופנה המהירה FOREVER YOUNG עם מוזמנים רבים ובהם מנהלי הקריון ואנשי תקשורת. בעלי הרשת הם האחים מאור ונוי ריסמני שהקימו את הרשת בשנת 2012 מתוך רצון להביא לשוחרות האופנה פריטים אופנתיים, טרנדיים ושיקיים וזאת בתחלופה מתמדת ובמחירים נגישים.
            מש' ריסמני- האב יוסי ובניו מאור ונוי
                                          ניצן אופיר ממשרד היח"צ של הרשת

הסניף השלישי גדול מאד, משתרע על שטח של 500 מ"ר וממוקם בקומה השנייה בקריון, היכן שהיה ממוקם פעם הג'ויסטיק. הושקעו בו כ-3.5 מליון ₪. הסניף בקריון מתווסף לשני סניפי הרשת בקניון הגדול בפ"ת ובקניון רחובות. בעלי הרשת מתכננים לפתוח סניפים נוספים בקניונים מובילים בארץ.
 







בצילומים- מקצת ממגוון הפריטים בסניף
עשרות רבות של נערות המתינו לפתיחת החנות והסתערו על הפריטים. התורים השתרכו למרחק רב וידי הקונות היו מלאות בפריטים. ניכר היה שהרשת נותנות מענה אמיתי לצורך שקיים אצל צעירות רבות באופנה עכשווית במחיר הוגן ולפי מה שהתרשמתי הקונות נהנו מאד מחוויית הקניה ומהמגוון הרחב שבסניף. מחוץ לסניף הוקם אולפן מאולתר של רדיו חיפה שהעבירו את המתרחש בשידור ישיר. ברשת תוכלו למצוא בגדי קז'ואל, בגדים ליציאה, אקססוריז, תכשיטים, מוצרי טיפוח ועוד. נעים וקל להתמצא בסניף והשירות היה אדיב ולא לוחץ מדי.



 אקססוריז בסניף

בנוסף, לצד סניפי הרשת יש גם אתר אונליין חדש הנותן מענה ללקוחות בכל רחבי הארץ. כאשר הפריטים מגיעים עד בית הלקוחות תוך זמן קצר.








בצילומים- קולקציית החורף. צילום- לב גולומב

טווחי המחירים- החל מ-8 ₪ ועד 119 ₪.

ניתן להשיג –

בקניון הגדול פתח תקווה

קניון עופר ברחובות

קניון הקריון קרית ביאליק

אתר אונליין- www.foreveryoung.co.il

צילומים-

קולקציה-לב גולומב,

השקה-יפה גביש
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה