רשומות

יום שני, 2 בינואר 2017

מה בין מרק לזוגיות? התשובה במופע 'מבשלים זוגיות'



האם כבר קרה לכם שכשנכנסתם למופע, הבמה הייתה ערוכה לקראת בישול ארוחה? ירקות מכל הצבעים והסוגים, סירים, מחבתות, סינרים? זו התמונה שקידמה את פנינו באולם המופע 'מבשלים זוגיות'. אי אפשר היה לטעות. כאן הולכים לבשל. ואכן, במשך כל זמן המופע יוסי פרץ ארי, סטנדאפיסט ושף, מבשל מרק על הבמה ונינוחות הבישול ממלאים את האולם ומעוררים חשק גדול לצלחת מרק חם. בסיום המופע, אפשר גם לממש את החשק הזה ולהתכבד במרק אותו הכין השף.
 

 

                                         

אבל, כפי שאתם מבינים מהכותרת, הבישול הוא רק האמצעי לעסוק בזוגיות. יוסי פרץ ארי יחד עם גלית צור עו"ד ומגשרת וסימי אקשוטי קואצ'רית לזוגיות, משלבים בין אוכל, אהבה, סקס וזוגיות ועושים זאת בהומור, חן וקלילות. יוסי הצליח להצחיק אותי עד דמעות בחיקויים שעשה ובקטעי הסטנד אפ שלו. החיקוי שלו לאישה בהריון גרם לשאגות צחוק בקהל. למעשה, קטעי הסטנד אפ שלו הם הדבק המחבר לסיפוריה של גלית. סיפורים בהם עסקה בעבודתה וכן לתובנות שמביאה סימי. כמו מהם הגורמים לשחיקה בזוגיות? איך ניתן לשפר את הזוגיות? מה כדאי לכל זוג לעשות כדי שלא יגיע בסופו של דבר למשרדה של גלית ויהפוך לעוד אחד מסיפורי הרומנים, הבגידות והתככים שיש אצל זוגות נשואים.

המופע המצחיק הזה שמלווה בריחות משכרים של בישול, מעלה סוגיות אשר כל מי שחווה זוגיות יזדהה איתם וישמח לדעת שזה לא קורה רק אצלו. כולנו מתמודדים עם אותם קשיים, מחפשים פתרונות ושואפים לזוגיות אוהבת ותומכת.

העיסוק בזוגיות על הבמה ובקולנוע הוא בלתי נדלה. במופע זה מביאים פן נוסף של חיבור לאוכל ושל שיתוף חוש הריח ובסיום גם של חוש הטעם. אני לא יודעת מה מכניס יוסי לסיר המרק אבל הניחוח שעלה היה מטריף. אהבתי את האופן הקליל והנגיש בהם נגעו גלית וסימי בנושאים רגישים וגם את האופן ששיתפו בסיפורים האישיים שלהן.

מופע בלתי שגרתי, חביב מאד ומומלץ.

 

לאתר 'מבשלים זוגיות'


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה