רשומות

יום שבת, 28 בינואר 2017

חוויה של רוגע, טיפוח והנאה במתחם היופי והאסתטיקה 'מאיקו' בסיטי סנטר בחיפה



אחד הדברים עליהם אני מקפידה ולא מוותרת גם כשעמוס לי ולחוץ הוא שגרת טיפוח. טיפול פנים פעם בחודש. מניקור ופדיקור. כפות ידיים ורגליים מטופחות זה הדבר שמושך את עיני. כשאני בוחרת לעצמי את צבע הלק ובוחנת האם יתאים, זו תמיד תחושה של רענון וחידוש קטן וגם בימים של קושי יש בכך כדי לשפר את מצב רוחי.
 

היזמית החיפאית טל מילר הבינה היטב את הצורך בשגרת טיפוח קבועה והחליטה לפתוח רשת מתחמי יופי שיתנו מענה לצרכים אלו. מתחם היופי והאסתטיקה הראשון שפתחה מוקם בקניון האודיטוריום בכרמל והשני נפתח בסיטי סנטר שבמושבה הגרמנית. לרשת קראה 'מאיקו'  שם יפני וכך גם נראה עיצוב הסניף בו ביקרתי בסיטי סנטר. מאופק, עדין, אסתטי ומבהיק מניקיון. אפילו כוסות התה היו בעיצוב יפני. בביקורי ביפן התוודעתי ל'מאיקו ' הצעירות. הפירוש המילולי הוא 'ילדה רוקדת'. המאיקו הן, למעשה, גיישות מתלמדות. הן עוברות הכשרה של שנים עד שתהפוכנה לגיישות. הן צעירות, עדינות ומתוקות להפליא ונראה לי שלכן בחרה טל מילר בשם זה המשדר רעננות, התפתחות וצמיחה.
                      טל מילר- יזמית ומקימת 'מאיקו'

הוזמנתי להכיר את הסניף החדש של 'מאיקו' בסיטי סנטר, יחד עם קבוצה של אנשי תקשורת. חגית הורנשטיין, מנהלת יחסי הציבור של הסיטי סנטר, ניהלה את האירוע במקצועיות רבה ודאגה שכולנו נתנסה בתפריט הטיפולים שיש למתחם להציע. אני התנסיתי בטיפולי מניקור ופדיקור ונהניתי מכל רגע. היחס שקיבלתי היה קשוב ואכפתי ולשבת על כורסת העיסוי המפנקת תוך כדי טיפול בכף הרגל, זה תענוג גדול. אין ספק שטל משקיעה לא מעט בבחירת העובדות ובהכשרתן. שוחחתי עם טל על האומץ והחזון שגילתה בפתיחת מתחמי 'מאיקו'. בעיניי, יזמית בת 33 המצליחה לפתוח בכוחות עצמה ולנהל רשת יופי, ראויה להערצה.
      בצילום- נטע פלג, בועז כהן, אנוכי, חגית הורנשטיין, טל מילר, אורית שחם- וולך ופרומה קינד

 
                        בצילום- נהנית מכל רגע על כורסת המסג' המפנקת ובינתיים מניקור בכף הרגל.

החזון של טל הוא לאפשר לנשים המגיעות למתחם חוויה יפנית מושלמת. חוויה של טיפולים לגוף ע"פ הגישה היפנית המשלבת בין גוף לנפש. חוויה מפנקת ומשחררת שניקח אותה איתנו בימים שאחרי. מקום שבו נאפשר לעצמנו לשכוח את השגרה של עבודה, בית, ילדים, נקיונות, לימודים, קניות. מקום שבו נצליח להתנתק, להתפנק , להתרענן ולהתחדש. "כל אחת ואחד חייבים להתנתק לפחות פעם בשבוע ולהתפנק ועל הדרך לקבל טיפול לו הוא זקוק" אומרת טל. " מאיקו זה המקום הרגוע והשליו, אשר משלב פינוק עם איכות. להבדיל ממקומות אחרים, זהו לא מקום של 'זבנג וגמרנו', שהכל נעשה במהירות של סרט נע. הקונספט ב'מאיקו' זה להיכנס אליו בן אדם אחד ולצאת ממנו מישהו שונה. ברגע שאתם מתמסרים לאווירה, לריחות, לעיצוב הייחודי ואתם מקבלים טיפולים איכותיים ומקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש, קיבלתם מכלול שלם, לגוף ולנפש במתחם אחד".

 

אילו טיפולים תוכלו לקבל ב'מאיקו'? מניקור (ידיים) כולל סידור ציפורניים, הסרת קוטיקולה, הזנה, מחזק, פילינג להבהרת העור והסרת תאים מתים, מריחת לק וקרם הזנה.

ניתן לשלב במניקור גם ספא יפני הכולל עיסוי ופינוקים נוספים. לכוססות ציפורניים ניתן לעשות בניה שיקומית, מניקור מלא ומריחת לק ג'ל, הסרת בניה אקריל וג'ל ומריחת לק ילדות עד גיל 12.

מגוון טיפולי פדיקור רפואי (רגליים) כולל טיפול מפנק על כורסת עיסוי, ספא ארומטי ומחטא, סידור ציפורניים, הסרת עור קשה, פילינג, הזנה ומריחת לק. ניתן לשלב גם מסכה ומיני עיסוי כמו גם טיפולי רפלקסולוגיה. מגוון טיפולי פנים או הסרת שיער בשעווה לכל חלק בגוף, לגברים ולנשים, או טיפולי "פאדי-מני" לילדות עד גיל 13.

 

בנוסף, יש ל'מאיקו' קו מוצרים ייחודי המיוצר במיוחד עבור הרשת, בריחות ומרקמים מיוחדים ומעולים (אני התנסיתי בחמאת הגוף- באמת מעולה) תוכלו למצוא במקום- קרם ידיים, חמאת גוף, פילינג ועוד. את המוצרים ניתן לרכוש רק בסניפי הרשת.
 
 

 

מחירים: מניקור החל מ-70 ₪ ועד 199 ₪- לבנייה שיקומית. פדיקור- החל מ50 ₪ למריחת לק ועד 165 ₪ לפדיקור ספא CND. מסג'ים שונים- בין 99 ₪ לעיסוי ופילינג כפות רגליים ועד 239 ₪ למסג' כולל. טיפולי פנים מבית כריסטינה- החל מ-180 ₪ ועד 329 ₪. אני מציעה ללכת על החבילות שמוצעות במקום. למשל- 5 טיפולי פנים במחיר של 1200 ₪ במקום 1500.5 טיפולי פדיקור 650 ₪. 5 טיפולי מניקור 300 ₪. ועל כל רכישת חבילה מקבלים טיפול פנים בשווי 200 ₪ מתנה.

 

איך יצא המניקור ג'ל שלי? איך בחירת הצבעים?
 
ב"מאיקו" קיימת אופציה לערוך אירועים מרוכזים כמו ימי הולדת, ימי גיבוש, ימי נישואין, מסיבת רווקות, או מפגש חברים במחירים אטרקטיביים.

ניתן לרכוש שוברי מתנה מראש לבודדים ולחברות וארגונים במחירים אטרקטיביים.

 

מאיקו, סיטי סנטר, שד' בן גוריון 6, חיפה. טל': 077-7876007, שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00-21:00 וביום שישי עד השעה 15:00.

 

מאיקו בפייסבוק- https://www.facebook.com/MAIKO.CARMEL/

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה