רשומות

יום רביעי, 18 בינואר 2017

טעמי ישראל לכל העולם עם מותג המתנות הקולינארי הישראלי- yoffi



יש פעמים שאנו שומעים על רעיון חדש ותוהים איך לא חשבו על זה קודם. כזה הוא הרעיון של משפחת מאיופיס שהקימה את חברת yoffi אשר מביאה את טעמי ישראל לכל העולם.

חברת yoffi היא חברה ייחודית בארץ ששמה לה למטרה להנגיש את טעמי ישראל לכל העולם. השבוע, ביקרתי יחד עם עוד בלוגרים ואנשי תקשורת במשרדי החברה בהרצליה והתרשמתי ממגוון המוצרים שהיא מציעה ומאנשי החברה הפועלים מתוך ציונות ואהבה לישראל. דייב מישוריס- מנכ"ל החברה סיפר לנו שהרעיון להקים חברה שתנגיש את טעמי ישראל לתיירים וכמתנות קולינריות לחו"ל, נולד לאחר שבני משפחת מאיופיס מצאו שלתיירים קשה לקנות מוצרי אוכל ולהביא לחו"ל, כיוון שהכיתוב על המוצרים רובו בעברית וכיוון שלא יודעים איך ומה להביא. המשפחה שעלתה לארץ לפני כשנתיים גילתה את המטבח הישראלי ואת מה שיש לישראל להציע מבחינת טעמים ייחודיים ולכן, הוקמה חברת yoffi (שם החברה לקוח משורש שם המשפחה מאיופיס) שמביאה לקהל הבינלאומי טעמים ייחודיים לישראל כמו- חלווה, חומוס, דבש, ממרחי תמרים, סילאן טבעי, חליטות, טחינה בטעמים (כמו זעתר, קרוקנט לוז או שוקולד), סירופ חרובים ועוד. כל המוצרים הינם 100% טבעיים ואורגניים וכולם מיוצרים בישראל. מוצרי כחול- לבן בלבד.

                  ארקדי מאיופיס ראש המשפחה יוזם ומקים yoffi צילום דן לב
                            דייב מישוריס המנכ"ל יחד עם בני משפחת מאיופיס
       
דייב מישוריס מנכ"ל החברה מציג לפנינו את מוצרי חברת yoffi
 
אהבתי במיוחד את העובדה שמדובר בחברה שחשוב לה הפן החברתי וכל נושא אריזת המוצרים נעשה בשיתוף עם עמותות המעסיקות עובדים עם מוגבלויות. החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם בית העיוור בהרצליה. בעיניי, יש לכך חשיבות רבה והערך והמשמעות של רכישת שי כזה, שונה לגמרי מרכישת מוצר אחר. אריזת המוצרים נעשית במארזים מעוצבים במיוחד שעוצבו על ידי מעצבת החברה. כפי שאתם רואים בצילומים מדובר במארזים מהודרים, אסתטיים, סגורים הרמטית, שניתן להשתמש בהם שוב והם ידידותיים לסביבה.




 

חשוב לחברה שהמוצרים יהיו איכותיים, טעימים וייחודיים. חלק מהמוצרים מבוססים על מתכונים משפחתיים העוברים מדור לדור. הטעמים הם מסורתיים וחומרי הגלם טבעיים מזינים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי טעם וריח וכשרים בד"ץ חתם סופר וגם רבנות (פרווה). השותפים לדרך ולתהליך הייצור הינם חקלאים, דבוראים ומפעלי בוטיק משפחתיים, המתמחים במוצרי בריאות איכותיים מן הטבע.

 

כל אחד יכול להחליט ולהרכיב לעצמו את המתנה הקולינרית אותה ירצה לשלוח לחבריו בחו"ל. ניתן לקנות מוצרים בודדים וניתן לבחור אריזות שי מוכנות שבהם יש את כל הטעמים של כל סדרה. למשל- מארז טחינות או מארז ממרחים או מארז מתוק. כמובן שניתן לשלב ככל העולה על דמיוננו ובהתאם לתקציב אותה החלטנו להקדיש לכך.

 

דייב מישוריס המנכ"ל סיפר לנו כי בעתיד התכנון הוא להוסיף מוצרים נוספים כמו: כלי קרמיקה המיוצרים בארץ ועוד מוצרים. עוד סיפר כי החברה הבינלאומית מישלן הוציאה לקראת החגים 'הולידיי בוקס' ובחרה במוצר ממרח התמרים של yoffi  כאחד המוצרים שיהיו בקופסה זו.

 

הנה כאן קופסת מישלן יחד עם מוצר החברה.

 

מוצרי החברה נמכרים בששים נקודות מכירה בארץ וממוקמים במקומות תיירותיים כמו- נצרת, קיסריה, ים המלח ואילת. בנוסף, עובדת החברה בשיתוף פעולה עם זר פור יו וניתן לרכוש זרי פרחים בשילוב מוצרי yoffi.

 

מחירים לדוגמא:

ממרחים: החל מ-35 שקלים

דבש: החל מ-35 שקלים

טחינה: החל מ-39 שקלים

חליטת נענע: 43 שקלים

חליטת מרווה: 44 שקלים

באופן כללי מחיר למוצר בודד ו/או  מארזים  החל מ  15 שקלים ועד 100  שקלים (ניתן להרכיב מארזים בבחירה אישית) המחירים אינם כוללים את המשלוח.

 

ניתן לרכוש את המוצרים באתר החברה ובחנויות מתמחות בתחום אוכל והתיירות כמו: לגעת אוכל, דומו (הרצליה ורמת אביב), חנויות מזכרות ועוד

ניתן לברר את נקודת המכירה הקרובה לביתך בטלפון: 09-9518877

 

     

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה