רשומות

יום שישי, 24 בפברואר 2017

לקראת האביב קולקציית שמלות ערב 2017 של רשת אפריל


הימים האחרונים מבשרים את בוא האביב וכשהאביב בפתח כדאי להתכונן לעונת האירועים והחתונות. זוהי העונה של שמלות הערב המרהיבות והמיוחדות ומי מאיתנו לא רוצה להיראות במיטבה, בשמלה מחמיאה והולמת?

השבוע התוודעתי למותג אופנה שלא הכרתי קודם וחבל שכך, כי הייתי חוסכת לעצמי התרוצצויות רבות וחיפושים קדחתניים אחר שמלת ערב מושלמת. המותג אליו אני מתכוונת הוא מותג שמלות הערב "אפריל". למעשה, מדובר ברשת בעלת 4 חנויות דגל הממוקמות במרכז ובדרום הארץ (פירוט הסניפים בסוף הכתבה). הרשת נוסדה בשנת 1994 על ידי האחים רחימי וההתמחות שלה היא בעיצוב שמלות ערב בלבד. זו הרשת היחידה בארץ המספקת מבחר גדול של שמלות ערב לכ- 50 חנויות בוטיק בארץ ובחו"ל. משה רחימי הבעלים הוא המעצב יחד עם צוות נוסף של מעצבות. משה הוא אוטודידקט שלמד באופן עצמאי ובכוחות עצמו. הרשת היא מפעל חייו וההשראות לקולקציות מגיעות בעיקר מהשפעות אופנתיות עולמיות, סגנונות וטרנדים משתנים ועונתיים וגם ליין של שמלות ערב בקו קלאסי ועל עונתי שבעיניי הוא האלגנטי והמרשים מכל.
                             בצילום- משה רחימי עם אחת משמלות הערב שאני חומדת לעצמי.
                               
 

שוחחתי עם משה על השפעת המעצבים העולמיים הגדולים על עיצוביו ועל הצורך להתאים את הקולקציה לאופנה הישראלית ולצרכי הלקוחה הישראלית תוך התייחסות לסוגי הבדים ולצבעי השמלות. "המטרה שלנו" אמר משה "היא להגשים לאישה שמגיעה אלינו את חלומה. להתאים לה את השמלה המושלמת עבורה ואם היא תבקש סוג בד מסוים וגזרה מסוימת נמצא עבורה את המענה המתאים מתוך מגוון הדגמים הרחב שבקולקציה"


 

כפי שציינתי, רשת "אפריל" מתמחה בבגדי ערב בלבד. המפעל נמצא בדרום תל אביב והתפירה נעשית בארץ. מפעל כחול לבן. עובדה שמשמחת אותי. בתקופה שרוב הביגוד אותו אנו לובשים מיוצר בסין, משמח לדעת שקיימים עדיין מפעלי אופנה בארץ. העובדה שהמפעל נמצא בארץ מאפשרת למותג להציע ללקוחותיה לא רק לרכוש שמלות מהדגמים הקיימים אלא לבצע הזמנות בעיצוב אישי ותפירה אישית במחירים הוגנים. כל השמלות עוברות בדיקות איכות מוקפדות וכל לקוחה מקבלת יחס אישי ומוזמנת לבחור לעצמה את שמלת הערב המתאימה לה ביותר ושבה תרגיש הכי בנוח.


 

אני ביקרתי בחנות הדגל הנמצאת ברח' דיזינגוף בתל אביב. מדובר על חנות נעימה, רחבה ומזמינה. מגוון שמלות הערב בחנות הוא גדול ומתאים לטווח רחב של גילאים. נערה בת 16 ההולכת למסיבת סיום תוכל למצוא במקום שמלה מתאימה וגם נשים מבוגרות המחפשות שמלה מתאימה לאירוע, תמצאנה את מבוקשן. המידות הן החל ממידה 36 ועד 46. המחירים נוחים ביותר ואף מפתיעים ונעים בממוצע בין 500 ₪ ל- 1500 ₪. שמלת ערב מפוארת, מלאת סטייל ושיק במחירים כאלו? אכן הפתעה לטובה.

 

בחנות ראיתי גם פריטי אקססוריז שונים להשלמת הלוק, כגון: תכשיטים, תיק ערב, מחטבים ואפילו קאפים להשגת מראה שלם עבור אירוע מושלם.

 

בחנות יש גם פינה לשמלות כלה מיוחדות ויפות ובמחירים ללא תחרות. (בסביבות 2500 ₪ לשמלה שהיא שלך ולא מושכרת) אני ממליצה לאלה המתכננות חתונה בקרוב לגשת גם לרשת אפריל ולהתרשם ממבחר שמלות הכלה הנמצאות בה. ניתן גם לעצב שמלה אישית וייחודית עבור תוספת קטנה.
 

שמלות הערב מגיעות באורכים שונים: מיני, ברך והמקסי הקלאסי. הקולקציה משתנה ומתעדכנת מדי עונה, את שמלות הערב ניתן למצוא בסגנונות שונים ובצבעים שונים, צבעי הקולקציה מותאמת לאקלים הישראלי ולצבעי העונה, עם דגש על צבעים כהים המתאימים לאירועי הקיץ השונים.

קולקציית השמלות כוללת גזרות מחמיאות במגוון רחב של טקסטורות ובדים ובצבעוניות עשירה היוצרת מראה של נוחות משולבת באופנה.

 

בדי השמלות חלקים ועליהם נעשו שילובים של אלמנטים שונים, כמו כן בדי השמלות מגיעים בבדי תחרות יוקרתיות ובבדי פייאט מגוונים. עוד חשוב לציין שהקולקציה הרחבה מושקת במהלך תקופת האביב אך מדי שבועיים מגיעים דגמים חדשים לחנויות.

 

אתר החברה:

www.april-fashion.com

 

סניפים:

רח' דיזינגוף 173, תל-אביב

ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציון

נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניה

אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד

טלפון – 03-5102975

 

 

קרדיט צילום שמלות קטלוג: אלון שפרנסקי

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק