רשומות

יום רביעי, 15 בפברואר 2017

BBB- בורגוס בורגר בר חיפה- דיינר נעים ומשפחתי

 


רשת מסעדות ה-BBB פרושה ברחבי הארץ ונראה לי שאין מי שלא מכיר אותה או לא אכל בה, לפחות פעם אחת. הרשת הוקמה לפני יותר מעשור והסגנון הוא של דיינר אמריקאי המתמחה בהמבורגרים, במחירים נגישים וסבירים.

השבוע הוזמנתי לסקר את מסעדת ה-BBB השוכנת במרכז הכרמל בשדרות מוריה. לקחתי את הצעיר איתי והגענו למסעדה הממוקמת במקום מרכזי ונוח על ציר מוריה. מכיוון שהגענו ביום חג האהבה המסעדה הייתה מקושטת בבלונים ולבבות שהוסיפו לאווירה. המסעדה מעוצבת בסגנון קלאסי של דיינר אמריקאי. בר גדול חולש על המרחב, ספות רחבות ונעימות לישיבה, הממוקמות באופן המאפשר פרטיות. המומחיות היא המבורגרים, אך התפריט מגוון ומציע מנות ראשונות, סלטים, עיקריות, תוספות וקינוחים לצד שתיה קלה וחריפה. יש התייחסות גם לצמחונים ולטבעונים ויש בתפריט מנות מיוחדות ללא בשר כמו 'טבע בורגר- קציצה על בסיס קינואה ופטריות  או ' גארדן בורגר' על בסיס סויה ופטריות.


 
                         בצילום- סלפי עם אסף מנהל המשמרת

לאחר התלבטות ובחינת התפריט שמגיע כספר אלקטרוני, החלטנו שבדיינר המתמחה בהמבורגרים יש להזמין המבורגרים ואת הסלטים והעיקריות נדגום בפעם הבאה. למנות הראשונות הזמנו פטה כבד עוף עם ריבת בצל וחציל קלוי. יחד איתם הגיע לחם הבית המוגש עם מבחר מטבלים והיה חם וטעים מאד. פטה הכבד היה מצוין וריבת הבצל השלימה את הטעם. מרחתי על הטוסט שהוגש, הוספתי מעט ריבה ורוטב- מצוין! מנת החציל הקלוי אף היא מנה טובה, טעימה והייתה עשויה כהלכה.
 

 
 

וכעת להמבורגרים. הצעיר החליט מיד מה הוא מזמין 'המבורגר קצבים'- עשוי מנתחים מובחרים, חזה אווז מעושן, אורוגולה, בצל פריך, מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ביין אדום ואיולי חרדל (72 ₪)
 
 

אני התלבטתי ארוכות ולבסוף החלטתי על משהו שונה. 'ג'מייקה בורגר' – המבורגר עסיסי מבשר בקר מובחר, אננס בצ'ילי מתוק, ירקות פריכים, איולי צ'ילי ומלפפון בכבישה ביתית. (68 ₪) הצעיר התערב איתי שלא אסיים את ההמבורגר וטעה כמובן.

 

ההמבורגרים הגיעו במידת עשייה טובה, מדיום וול, היו מלווים בצ'יפס, טבעות בצל וסלט קטן. הבשר היה איכותי ולא מבושל מדי או נא מדי. גם הצ'יפס וגם טבעות הבצל הגיעו פריכים וטעימים. הצעיר טרף את ההמבורגר שלו ונהנה מאד מהשילוב של הבשר עם חזה האווז והרטבים. אני התלהבתי מהשילוב בין מתיקות/חמיצות האננס והצ'ילי לטעם הבשר ולטעמי זה שילוב מנצח.על הלחמנייה לא הצלחתי להתגבר ולא בגלל שלא הייתה טעימה. אדרבא, טעימה מאד אבל, התפוצצתי. האם זה אומר שוויתרנו על קינוח? ברור שלא.

לקינוח, שמענו לעצתו של המלצר החביב ששירת אותנו באדיבות ומקצועיות והזמנו 'חלום מתוק'- כשמו כן הוא. וופל אמריקאי קלאסי, בתוספת קרם ברולה, פרוסות בננה, גלידות ורטבים. מושחת וטעים מאד. סיום הולם לארוחה.
 

המסעדה מציעה מנות עסקיות בשעות הצהריים, מנות מיוחדות לתלמידים במחירים של 39 ₪ בלבד. יש גם מבצעים של 1+1 וכדאי להתעדכן ולברר. כשאנו סעדנו במקום ראיתי קבוצה של תלמידים שהגיעו לאכול, סטודנטים, זוגות ומשפחות. יש אפשרות להירשם ולהיות חברי מועדון ואז גם מיידעים את החברים על מבצעים ויש גם צ'ופרים מיוחדים עבורם.

לסיכום החוויה- אווירה נעימה, שירות אדיב וענייני ואוכל טעים ולא מפונפן. מתאים מאד למשפחות, ילדים, בני נוער, סטודנטים ובליינים הרוצים ליהנות מאוכל טעים ואיכותי ומהמבורגרים מעולים וכל זאת במחירים נוחים וסבירים.

בתיאבון לכם.

BBB חיפה- שד' מוריה 133.  

פייסבוק


תפריט


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה