רשומות

יום רביעי, 1 בפברואר 2017

דאצ'יה מגיעה לצפון



מותג הרכב דאצ'יה מתרחב ופותח מרכז תצוגה שני בישראל בעיר נשר. לרגל פתיחת המרכז ולרגל השקת ה-ZOE- המכונית החשמלית של רנו הגיע סגן נשיא רנו העולמית ברנרד קמבייה לארץ.
 
 מימין לשמאל איציק וייץ מנכל קבוצת קרסו ענת מילוסלבסקי כחלון מנכלית חטיבת וברנרד קמביה סגן נשיא רנו העולמי  צילום- אלעד גוטמן
 מימין לשמאל איציק וייץ מנכל קבוצת רנו וברנרד קמביה סגן נשיא רנו העולמי צילום- אלעד גוטמן
מימין ברנרד קמביה איציק וייץ וראש העיר נשר אבי בינמו צילום- אלעד גוטמן

האירוע החגיגי שהתקיים במרכז התצוגה זימן לי אפשרות להכיר טוב יותר את מותג דאצ'יה ואת מגוון הדגמים המוצעים בארץ. אולם התצוגה הגדול והמרווח הוקם בהשקעה של כ-2 מליון ₪ ומי שיגיע לאולם התצוגה יופתע לגלות שהוא יכול לבצע רכישה ולצאת מהמקום תוך שעה עם רכב חדש.

                    צילום- שי ויליץ
 
רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה בישראל, שפתח את האירוע החגיגי אמר: "המותג דאצ'יה שהושק לפני כשנתיים בישראל פעל עד כה במרכז מכירות אחד שהוקם בפ"ת. אנו שמחים להשיק היום את המרכז מכירות השני   המיועד  לתושבי חיפה והצפון. לדבריו: החברה השקיעה בפתיחת האולם  החדש כ 2 מיליון ₪ והוא משתרע על כ – 1,000 מ"ר ויכלול את כל דגמי דאצ'יה".

הוא הציג את הדגמים השונים ואת יכולותיהם. כמו כן סיפר על הקונספט הייחודי שהם מציעים שבו הלקוח מגיע, בוחר את הדגם הרצוי ואת האבזור המתאים, משלם ויוצא עם הרכב מיד. בלי עיכובים. עוד סיפר, שניתן לקנות רכב בצורה דומה באתר החברה באינטרנט. זו שיטת מכירה שונה  ממה שמורגל הצרכן הישראלי. ללקוח מוצעים מגוון אביזרים עשיר בתחום הטכנולוגיה,  פנאי ושטח ואביזרים דקורטיביים. בנוסף מוצעים ללקוח חבילות שירות ומימון במחירים משתלמים. כמו כן ללקוחות דאצ'יה מוצעות חבילות ביטוח והארכת אחריות יצרן.

 

אבי בינמו – ראש העיר נשר אמר לאורחים: "העיר נשר ידועה כמקום טוב לעסקים. רק בשנה האחרונה  נפתחו בעיר 120 עסקים ואני שמח שדאציה החליטה להקים  את הסניף השני שלה בישראל, פה. אנחנו יושבים על ציר אסטרטגי עם  גישה נוחה, באזור שממשיך להתפתח.    לדבריו: "אני מברך את דאצ'יה  בהצלחה גדולה מאחר ואתם מחממים לי ולתושבי הצפון את הלב ושתדעו כאשר אני טס לאירופה אני נוסע רק  על דאצ'יה".

מרכז המכירות בנשר הוא השני בארץ. מרכז נוסף נמצא בפתח תקווה ובעוד מספר חודשים מתוכנן להיפתח מרכז נוסף בבאר שבע. לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה בארץ ""מאז כניסת המותג לישראל, לפני שנתיים, יצרה דאצ'יה מהפכה צרכנית במחירי רכבים  בענף הרכב. מאז מכר המותג מעל 6000 מכוניות לקהלים מגוונים מכל רחבי הארץ. זאת תוך הקפדה על המודל העסקי של דאצ'יה  - אין מבצעים והנחות והמחירים אחידים ונמוכים מלכתחילה לכולם".

 

 

הקשר של המותג דאצ'יה בישראל החל כאשר קרסו מוטורס השיקה בינואר 2015 את המותג בישראל. המותג דאצ'יה יצר מהפכה צרכנית בתחום הרכב וקבע סטנדרט חדש בענף מכירת המכוניות בישראל. המותג מציע חיסכון במחירי הרכישה, עלויות הדלק, התחזוקה הביטוח והאביזרים.  עם הגעת המותג דאצ'יה לארץ, הוכרז כי מהפכת המחירים בישראל מגיעה גם לענף הרכב, בדומה לתחום המזון, התעופה, האופנה, הריהוט והקפה.  

 

מותג הרכב  דאצ'יה נרכש בשנת 1999 ע"י חברת  רנו  ונחשב כיום לסיפור הצלחה,  וכמותג הרכב הצומח ביותר באירופה. בין השנים 1999-2004 השקיעה רנו 489 מיליון יורו בפיתוח דגמים וטכנולוגיות חדשות למותג.  משנת 2005 הושק המותג ב 43 מדינות ומציע דגמים במגוון קטגוריות לקהלים מגוונים. מאז ההשקה נמכרו יותר מ 3 מיליון מכוניות בהצלחה מסחרית מסחררת. דאצ'יה הוא מותג שהצליח לשמור על עלויות מינימום, אך יחד עם זאת השתמש בפלטפורמה ובטכנולוגיה של רנו וניסאן, תוך שמירה על אמינותו של המוצר הסופי.

 

באולם המכירות החדש בנשר  יוצגו דגמי  דאצ'יה:  

סנדרו סטפווי – קרוסאובר משפחתי בעל מנוע בנזין 0.9 ליטר טורבו , עם 90 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית. מחירו לצרכן בישראל  77,990 ₪.


 

דאצ'יה סנדרו 1.2 ליטר בנזין – סופר-מיני המרווח ביותר בקטגוריה, מתאים למשפחות ובמחיר חסר תקדים בשוק הרכב בישראל:   כולל: בקרת שיוט, 4 חלונות חשמליים, שליטה מההגה על מערכת שמע ודיבורית בלוטות' נשלטת מההגה.

רכב סופר מיני למשפחה – הכי  Value For Money  - מרווח ל 5 נוסעים עם אחריות ל 3 שנים.

מחיר: 54,990 ₪

 

דאסטר – רכב פנאי שטח מרווח, מצויד במנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר ( 125 כ"ס) 4X4  או 1.5 ליטר טורבו דיזל, 109 כ"ס עם הנעה קדמית או  4X4.

תיבת הילוכים ידנית 6 היל'. מחיר לצרכן החל מ 89,900 ₪.   


 

לודג'י – ואן מרווח עם 7 מקומות ישיבה למבוגרים. מצויד במנוע 1.2 טורבו בנזין או 1.5 טורבו דיזל ותיבת הילוכים ידנית 5 היל'. מחיר לצרכן – החל מ 99,490 ₪.

 

דוקר – מכונית מסחרית מרווחת עם 2 דלתות צד ודלתות אחוריות נפתחות לצדדים. מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין או 1.5 ליטר טורבו דיזל ות"ה ידנית 5 הילוכים. מחיר לצרכן: החל מ 89,990₪ .

 

דאצ'יה  לוגאן סדאן, החל מ – 74,990 ₪.

דאצ'יה לוגאן mcv – החל מ – 82,990 שח.

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה