רשומות

יום שבת, 25 בפברואר 2017

אירוע התרמה לילדים חולים בשיתוף עם הינרוויל חיפה

 

 

 

 
 
ביום שלישי ה-19.2 התקיים אירוע עשיר ומרהיב של השקת דגמי 2017 של שמלות ערב וגולת הכותרת של שמלת כלה מהממת . האירוע בכיכובו של מעצב שמלות העל כמיל שאהין . כמיל שאהין הינו מעצב שמלות כלה וערב כבר למעלה מ- 15 שנים בחיפה .

קבלת הפנים הייתה נעימה וקיבלו אותנו עם כיבוד מפנק ומגוון של סוגי שתייה החל ממוגז ועד לין משובח . באירוע נכחו מעל 600 איש הן מהחברה הערבית והן מהחברה הכללית וכל הכנסותיו נתרמו לילידים חולים בשת"פ עם מועדון הינרוויל בחיפה . באירוע נכחו נותני חסות נוספים למען ההתרמה קרי: חברת נזארין טורס , חברת הקרוזים נורויגין הבין לאומית חברו בשיתוף פעולה ישיר ובלעדי , ביה"ס לאיפור מקצועי של סיגל תדמור ומעצב השיער אבי לוינסטון ואסף . נותני החסות נתנו הטבה ייחודית בניהם על כל הזמנה לקרוז בכל יעד בעולם מקבלים  100דולר לבזבוזים באוניה המפוארת. יופי של הטבות, יופי של שמלות ויופי של שיתופי פעולה. 



 

אי אפשר היה להתעלם מכמות הדוגמניות המהממות יש לציין,  וכמות הדגמים אשר הוצעו והוצאו בתצוגה . הדגמים היו עוצרי נשימה עם המון השראה ושילוב של צבעים  . אי אפשר היה להתעלם משמלת הכלה המרהיבה שנחשפה שפשוט עצרה נשימה.


 

באירוע נכחו ממיטב כלי התקשורת הן מהמדיה הערבי והן מהמדיה הכללית ועל היח"צ הופקדה רינת בין, מומחית למיתוג ושיווק.
               רינת בין והעיתונאי יורם מארק- רייך
רינת בין יחד עם ווידד מטר
 
 
 

כמיל שאהין ידוע בנתינה שלו ובכל שנה בחשיפת ליין חדש מקיים אירוע השקה של הדגמים והופך אותו לאירוע התרמה למען ילדים בסיכון .

צילום : שרה איקו

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה