רשומות

יום ראשון, 5 בפברואר 2017

איך שומרים על עור פנים וגוף מטופח וצעיר? ל GERnetic יש פתרונות

 
 

 

החברה הצרפתית GERnetic מוכרת לי מזה שנים. מוצריה מעולים וקרם ה-SYNCHRO שלה הוא אחד הקרמים היותר טובים בהם השתמשתי. כדי להכיר יותר מקרוב את מגוון טיפולי החברה ואת מוצריה הוזמנתי להתנסות בטיפול פנים עם מוצרי GERnetic כשהמטפלת היא קוסמטיקאית מקצועית שהוכשרה לטיפול בשיטת ג'רנטיק.

לג'רנטיק קוסמטיקאיות מקצועיות בכל הארץ. בחרתי לעשות את הטיפול בקרית מוצקין. סמכתי על חברת ג'רנטיק שתבחר עבורי קוסמטיקאית מנוסה ומקצועית. אכן, צדקתי. את פניי קידמה רחל סיטבון- קוסמטיקאית מזה שנים רבות היכולה לשמש כדוגמנית של החברה. אישה מטופחת ונאה שגילה כלל אינו ניכר. "גם אני וגם בנותיי משתמשות בקביעות במוצרי ג'רנטיק" מחייכת רחל "והתוצאות ניכרות".
          רחל סיטבון במכון היופי שלה בקרית מוצקין

רחל מספרת לי שהיא 'ג'רנטיקאית' כבר שנים רבות והתוצאות שהיא רואה אצל הלקוחות בעקבות שימוש במוצרים, מצוינות. "למעשה, הלקוחות הן שדורשות טיפולים עם מוצרי ג'רנטיק ושבות שוב ושוב".

הטיפול שלי החל בשאלון. רחל וידאה האם אני סובלת ממחלות כלשהן (לא! תודה לאל) אילו תרופות אני לוקחת ומהי התזונה היומית שלי. אני חושבת שחשוב לדעת זאת וכך להתאים את הטיפול לצרכי המטופלת. בעיניי, זו התייחסות רצינית ואחראית. הסתבר לי שכל טיפול אצל קוסמטיקאית של ג'רנטיק כולל אבחון אישי ומקצועי של המטופלת וכך יכולה הקוסמטיקאית להתאים את הטיפול הנכון, הרכבו ומינונו באופן אינדיבידואלי לכל מטופל. זוהי שיטת טיפול מהפכנית המטפלת בגורמים הפנימיים לבעיות העור ולא רק בסימפטומים החיצוניים, ומציגה גישה הוליסטית המתייחסת אל הגוף כמכלול אחד, דרך שימוש בפורמולות מדויקות וטבעיות, המבוססות על החומרים הפעילים, היעילים והחדשניים ביותר.

הטיפול לא כולל שימוש במכשירים כלשהם. אין חימום של החומרים הפעילים. הכל נעשה ידנית ובאופן עדין ונעים. מה שאפשר לי ליהנות מאד מהטיפול ולשקוע לתוך בועה של שקט ושחרור. בסיום הטיפול חשתי שעברתי לא רק טיפול קוסמטי אלא גם טיפול לחידוש האנרגיה.

                   כך אני נראיית במהלך הטיפול

החומרים בהם משתמשים הם חומרים פעילים  100% טבעיים העשירים במרכיבים חיוניים. תכשירי טיפוח הפועלים ברמת תאי העור, ומאפשרים להם להתחדש ולרפא את עצמם. מוצרים הכוללים ידע מדעי שנאסף במשך מעל 45 שנה הנוגע לתהליכי הזדקנות תאי העור, כדי להוביל לתוצאות משמעותיות וברות קיימא, הנשענות על הבנה עמוקה של ההבדל בין עור בוגר לעור צעיר.

במעבדות GERnetic לא מדמיינים אלא חוקרים, לומדים, מבינים ומצטיינים בפיתוח מוצרים, לתיקון מצב העור ולתחזוקתו של עור צעיר ובריא. מדע זה נקרא ביולוגיה תאית יישומית (סלולותרפיה), המבוססת על ההרמוניה והיכולת של הגוף להתאושש ולרפא את עצמו, כאשר תאי העור מקבלים אלמנטים תזונתיים חיוניים נכונים.  החברה מיישמת מדע זה כדי ליצור נוסחאות מדויקות המגיעות באופן ממוקד לתאים ספציפיים, כדי להזינם באופן מידי ולעודד ריפוי טבעי ומראה עור צעיר ובריא.

לאחר הטיפול שכלל ניקוי והזנת העור ניכר היה שהעור רווי לחות, נעים למגע, הקמטוטים נראו כאילו עברו גיהוץ והעור עבר הבהרה. הטיפול המקצועי והיסודי שרחל העניקה לי בהחלט הביא לתוצאות. כדי לשמור על התוצאות יש, כמובן, להקפיד ולטפל בקביעות. לדעתי, זה הסוד בשמירה על עור מטופח. ההתמדה בטיפול.


       חלק מהתכשירים בהם משתמשת רחל בטיפולים
 
החברה מציעה  טיפולי פנים, טיפולי עור וטיפולי גברים.

להלן חלק ממגוון הטיפולים של חברת ג'רנטיק

טיפולי פנים

שלב 1 - ניקוי, טיהור והכנת עור הפנים - לג'רנטיק שיטת ניקוי יסודית הכוללת מוצרים מסירי איפור, מסירי זיהומים ותאי עור מתים, וכן תכשירים הפועלים לחיטוי לעומק נקבוביות התא, להמסת קומודונים והפרשות יתר של בלוטות החלב. בסיום הטיפול העור נותר נקי, מאוזן, רענן ומוכן לספיגת מרכיבי הזנה חיוניים.

 

טיפול הזנה עשיר ומשלים - מעבדות ג'רנטיק פיתחו מגוון טיפולים לעור הפנים, קוקטייל בריאות אמיתי לחיזוק, לעירור ולהגנה על העור, המשיג תוצאות יוצאות דופן.

 

טיפול בעור שמנוני - GERnetic מציעה טיפולים ייעודיים עבור עור שמן שתכליתם ניקוי, טיהור, איזון, ריסון פעילות היתר של בלוטות החלב, סגירת נקבוביות, הרגעה ושיכוך של אדמומית משמעותית על פני העור. בנוסף הרכבם העשיר והמיוחד של התכשירים מותיר את עור הפנים חלק, רענן, ועם לחות טבעית מאוזנת.

 

טיפול לאזור העיניים - GERnetic  פיתחה שיטת טיפולים ומוצרים ייעודיים לאזור העיניים, התורמים ביעילות למלחמה בסימני הזמן ובהזדקנות העור

 

טיפול בפיגמנטציה ובכתמים -  GERnetic  מציעה טיפול ייעודי בפיגמנטציה, להבהרה של כל סוגי הכתמים בעור הפנים והגוף, כולל העקשניים ביותר, ואף למניעת הופעתם. והבונוס - כשהכתם נעלם, אפשר להפסיק להשתמש בתכשירים (זאת בניגוד לשימוש במוצרים מתחרים). הטיפול טבעי לחלוטין, משפיע על המלנין, מאט את תהליך הכתמת העור, מבהיר אותו ומעניק לו גוון זוהר יותר. הטיפול כולל תכשירים המתאימים לכל סוגי העור, לכל הגילאים ואף לנשים בהיריון

 

טיפולי גוף

טיפול בסימני מתיחה - ג'רנטיק מציעה טיפול גוף ייחודי לחיטוב ולמיצוק הגוף, הכולל קרמים להזנה, חידוש ותיקון, המעוררים את פעילות התאים ומחזקים את מנגנוני ההגנה של העור. הקרמים המונעים ומטפלים בסימני מתיחה, מכילים רכיבים פעילים בעלי כוח יוצא דופן, המזינים את התאים, ממריצים את ייצור הקולגן והאלסטין בעור ואת בנייתן המחודשת של הרקמות, ומבטיחים את גמישות העור.

 

טיפול בעור החזה - הטיפול שמציעה ג'רנטיק לעור החזה כולל תמציות צמחים בעלות סגולות מיצוק, המחדשות את הרקמות התומכות של עור החזה, אמפולות ביולוגית מרוכזות, לטיפול במקרים הקשים ביותר, בעור חזה של נשים מבוגרות, או במקרים של עור רפוי ומדולדל, וקרמים לחיזוק עור החזה ולאיזון המערכת הפיזיולוגית של האישה.

 

טיפול בצלוליט - ג'רנטיק מציעה טיפול ייעודי ב"עור תפוז" (צלוליט), הכולל הזנה ושיקום רקמות העור, ניקוז והמרצת מחזור הדם, הקלה על תחושת "רגליים כבדות", וסיוע בהעלמת צלוליט והצטברות נוזלים.

 

טיפולים לגבר 

גברים רבים סובלים מסבוראה, שמנוניות בעור, עודף בלוטות חלב, קמטים עמוקים בעור הפנים יובש והיעדר לחות, בעיקר בהיעדר תזונה נכונה, מתח נפשי, ופגעי מזג האוויר. לאחר שאלון ואבחון אישי ומקצועי של קוסמטיקאית (כולל אבחון תזונתי), GERnetic מתאימה את הטיפול הנכון, הרכב התכשירים ומינונם באופן אינדיבידואלי לכל גבר, לאיזון תאי העור ולהזנתם ברכיבים חיוניים.

 

וקצת מידע על החברה-

GERnetic  היא חברה צרפתית בינלאומית המובילה תפיסה מדעית חדשנית בתחום הביולוגיה התאית. החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של תכשירי קוסמטיקה וויטמינים בעלי מינונים הומאופטיים ומחומרים טבעיים בלבד, עבור כשישים מדינות ברחבי העולם, ופועלת בלמעלה מ- 30,000 מכוני יופי, מרכזי טיפול אסתטיים, בתי ספא, ומרפאות בחמש יבשות. החברה הוקמה ב- 1973 ומבוססת על 45 שנות מחקר, פיתוח וניסיון בתחומי הדרמטולוגיה (מדע רפואת העור), ההומאופתיה והביו טכנולוגיה , המובילים לנוסחאות מדויקות המבוססות על החומרים הפעילים היעילים והחדשניים ביותר, לטיפול בכל בעיות העור.
 
 
הטירה בצרפת בה נמצאים משרדי חברת ג'רנטיק
 
מייסד החברה הוא דר' אלברט לה-פורט, ביולוג וחוקר, אשר פיתח במשך 45 שנה סדרת תכשירים מקיפה המספקת פתרון לכלל בעיות עור הפנים, הידיים והגוף. השיטה הייחודית שהמציא ופיתח קרויה סלולותרפיה (ביולוגיה תאית יישומית), אשר תוצאותיה התבטאו בפורמולה מהפכנית המשפרת את כלל המערכת החיסונית. אותם מחקרים מהווים את בסיסה של תורת הסלולותרפיה, המיושמת כיום על ידי  GERnetic  באמצעות תכשירים במינון הומאופטי ומחומרים טבעיים בלבד.

בניגוד לקוסמטיקה הקונבנציונאלית, שיטת הסלולותרפיה של GERnetic אינה מטפלת רק בסימפטומים של תופעות העור, אלא מתחקה אחר הגורמים הביולוגיים העמוקים, וכך מכניעה את הסימפטומים באופן מוחלט ותמידי. תורתו של דר' לה פורט מציגה גישה הוליסטית המתייחסת אל הגוף כמכלול אחד, בו מראה העור הוא רק חלק ממנו.
 

 

פתרונות החברה ניצבים בחוד החנית העולמי של חקר הדרמטולוגיה וההומאופתיה, תוך יישום הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום טיפוח העור. מוצרי החברה משווקים בארץ על ידי GERnetic ישראל, בניהולם של רוזט ויוסי ויצמן, ונמכרים בפריסה ארצית למכוני יופי וקוסמטיקה מובילים.  

 

GERnétic"  מגדירה מוצר טיפוח ככזה ה'עושה אהבה עם העור שלך ולא מלחמה", אומרת רוזט ויצמן, מייסדת ומנהלת ג'רנטיק ישראל. "אנלוגיה מעניינת זאת מסבירה את אחת מתפיסות היסוד של החברה, המבוססת על תראפיה וטיפול תאי, כשיטה רבת עצמה שנועדה להשיג תוצאות משמעותיות על ידי העצמת יכולות הריפוי הטבעי של תאי העור, ומבלי להשתמש בגישות תוקפניות והרסניות. מוצרי החברה הם תוצאה של מחקר נרחב בתחומי הביולוגיה התאית והביו טכנולוגיה, העושה שימוש בחומרים הפעילים, הטהורים והחזקים ביותר, הנשלחים באופן ממוקד כדי לעזור לעור לשקם את עצמו מבפנים.  

 


כתובת אתר :


פייסבוק :


 

הקוסמטיקאית- רחל סיטבון- מכון היופי והקוסמטיקה ברח" קק"ל 14, קרית מוצקין. טל- 04-8710523 נייד- 052-6775522 מייל- racsitbon@walla.com


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה