רשומות

יום רביעי, 8 בפברואר 2017

מסעדת Le Bistro Bar בחולון - תפריט מגוון ועשיר ומנות חדשות

 


מסעדת le bistro bar  הממוקמת במתחם עזריאלי שבחולון מציעה לסועדים מבחר מאכלים בסגנון צרפתי. תפריטי המסעדה משתנים בהתאם לשעות היום. יש תפריט בוקר עשיר הכולל ביצים, גבינות, מאפים, סלטים וכריכים. יש תפריט עסקי לשעות הצהריים הכולל מרקים, סלטים, בשרים וקינוחים במחירים שבין 39 ₪ ל49 ₪ למנות העיקריות. תמצאו גם תפריט המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים מיוחדים, תפריט ספיישלים ותפריט ערב ובהם מגוון בשרים- סטייקים, שניצלים, קבב ועוד, פסטות ופיצות אישיות שנאפות במקום, שלל סלטים וכמובן, מבחר עשיר של שתייה קלה ואלכוהול לסוגיו- יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.

 
 
 


בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.

 

המסעדה רחבת ידיים, מעוצבת בסגנון נינוח עם הרבה ספות ישיבה, בר גדול מימדים החולש על פני המסעדה ושולחנות עץ חומים המשתלבים יחד למראה חמים ומקבל.

 

אנחנו הגענו למסעדה בשעות אחר הצהריים כדי להכיר את המנות החדשות שבתפריט ולטעום ממגוון המנות העשיר שהביסטרו מציע לסועדים. 
המנות החדשות שנוספו לתפריט הן:

פיש & צ'יפס – מוגש עם צ'יפס או אורז וסלט ירוק, 59 שקל.

שווארמה עוף – מוגש על מצע אורז השף, 64 שקל.

קבב דגים – מוגש עם צ'יפס או אורז וסלט ירוק, 64 שקל.

מחבת פירות ים – שרימפס, קלמרי, ניוקי ועגניות שרי, ברוטב חמאה, יין ושום, 89 שקל.

רדיאטורי פירות ים – ברוטב פסטו אלפרדו פוטובלו, 95 שקל.

 

פתחנו במנות ראשונות של קרפצ'יו סלק- רצועות סלק דקיקות בלווי תפוח עץ, אגוזים, חמוציות, בלסמי וגבינת פטה (32 ₪) מנה אסתטית מאד, יפה בצבעיה וטעימה מאד. מתיקות הסלק יחד עם הבלסמי הפירות והגבינה יוצרים מנה קלאסית וטובה.
 
 

מנה נוספת הייתה מנה של קרפצ'יו סינטה- פרוסות סינטה בלווי פרמזן, בלסמי, אורוגולה ולחם הנאפה במקום.(42 ₪) זו מנה אהובה על בן הזוג וגם כאן הייתה לטעמו. הבשר היה טרי ורך ואני הנחתי פרוסה סינטה על הלחם המצוין- עונג!

 


לעיקריות בחרנו במחבת פירות ים מהמנות החדשות- שרימפס, קלמרי, ניוקי ועגבניות שרי ברוטב חמאה, יין ושום (89 ₪) מנה נהדרת. השילוב של פירות הים עם הניוקי והרוטב מעולה. מנה מומלצת מאד.
 
 

המנה השנייה בה בחרנו הייתה מנת ניוקי ערמונים- ערמונים, פטריות שמפניון, מרווה, שמנת, עירית ויין לבן. אני מאד אוהבת ערמונים בניוקי והמנה לא הכזיבה. אין כמו שילוב של ניוקי, ערמונים, פטריות ושמנת.

 


לקינוח- בחרנו בפאי שוקולד עשיר עם גלידת ווניל. שוקולדי מאד ומתוק מאד. מי שאוהב קינוחים יחגוג על המנה הזו, כמוני. בתפריט הקינוחים ניתן למצוא מגוון קינוחים ביניהם גם קינוח ללא סוכר.

 


בשעות שהיינו במסעדה היה נעים מאד ולא עמוס. השרות היה מוקפד וקשוב ונהנינו הן מהאווירה והן מהאוכל.

 

במסעדה יש מאפייה האופה מדי יום את לחמי המחמצת המוגשים לסועדים וכן עוגות, בורקסים ודברי מאפה שונים אותם ניתן לקחת הביתה. הפיצות המוגשות אף הן מוכנות במקום.

המסעדה פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8.00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. בימי ששי ושבת מדובר על 3-4 לפנות בוקר.

 

LE BISTRO BAR  -  רחוב הרוקמים 26, חולון. במקום ניתן לקיים אירועים עד 100 איש.

לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il/

 

פייסבוק-


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה