רשומות

יום ראשון, 26 בפברואר 2017

מותג טיפוח השיער L'OREAL PARIS השיק ספריי לכיסוי מידיי וזמני של שורשי השיער הלבנים

 
כבר מספר שנים שאני מחפשת מוצר שיעזור לי לכסות את שורשי השיער הלבנים עד הצביעה הבאה. ניסיתי מספר מוצרים וזה לא היה זה. או שההבטחה לצביעה זמנית לא התממשה, או שהצבע לא החזיק מעמד. בקיצור, אכזבה.
השבוע קיבלתי לסקירה מוצר חדש L'OREAL PARIS MAGIC RETOUCHשהשיק מותג טיפוח השיער הבינלאומי L'OREAL PARIS . מדובר בספריי לכיסוי מידיי וזמני של שורשי השיער הלבנים. הפרזנטורית של המוצר היא אווה לונגוריה המדהימה שאמרה עליו "מושלם. אין יותר שורשים לבנים".
 
מיהרתי לבדוק האם היא צודקת. ניערתי היטב את המיכל, החזקתי קרוב לשורשי השיער (שכחתי להחזיק במרחק של 10 ס"מ כנדרש) וריססתי את השורשים בקלילות, בכמות קטנה ככתוב. הבטתי במראה והפלא ופלא היכן שריססתי נעלמו השורשים הלבנים. מיהרתי לרסס גם בצדדים ולבדוק. כן! עובד!
 
נראה לי שספריי הפלא ימשיך ללוות אותי מעתה ואילך ויתפוס מקום של קבע על המדף ותודה ללוריאל פריז שסוף סוף השיקו מוצר שעוזר לפתור את הבעיה המציקה הזו.
 
הסדרה מציעה 5 גוונים להתאמה אופטימאלית-  בלונד, בלונד בז', חום בהיר, חום ושחור. צבע שערי הוא שחור וצבע הספריי התמזג באופן מצוין בצבע השיער שלי.
 

ספריי MAGIC RETOUCH מבטיח- כיסוי מיידי וזמני של שורשי השיער תוך 3 שניות בלבד! זה נכון אבל, העדפתי להיות מדויקת, לא למהר ולהתיז רק כשברור לי שאני מתיזה במקום הנכון, כך שלקח לי יותר זמן. הכיסוי הוא כיסוי זמני הנשאר עד החפיפה הבאה ואינו מכיל מי חמצן.
 
איך משתמשים בספריי?
 
 1.לנער היטב לפני השימוש.  2.להחזיק את המיכל במצב אנכי, ולרסס על שיער יבש לאחר העיצוב.
את הספריי יש להחזיק במרחק של כ-10 ס"מ מהשיער ולרסס את השורשים בקלילות. אין לרסס יתר על המידה, כמות קטנה מספיקה.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪ (לפני ההנחות השונות הניתנות על ידי רשתות השיווק באופן בלעדי)
 
את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה