רשומות

יום חמישי, 23 במרץ 2017

המעצב ליאור בורודה מציג את קולקציית שמלות הערב והכלה של 2017


ליאור בורודה בן ה-29 ידע כבר מגיל צעיר שעיצוב שמלות זה מה שמושך אותו. עוד בגן נהג לצייר שמלות לחברותיו. בתיכון למד במגמת אמנות ולאחר מכן עבד במחסן תלבושות לתיאטרון ושם הבין שמה שמעניין אותו הוא העולם הפנטסטי, האקסטראווגנדי. לעצב שמלות גדולות מהחיים. ייחודיות ואחרות.

בגיל 21, עבר ליאור למילאנו שם למד במשך 4 שנים באחד מבתי הספר הגדולים לאופנה. מיד עם סיום לימודיו התקבל להתמחות בבית האופנה מוסקינו בפירנצה ולאחריו גם לרוברטו קוואלי. לאחר מכן שב ארצה עבד אצל 'אושידה'  ולאחר מכן בחברה שעסקה בייצור בגדי קז'ואל ושם עיצב קולקציה משלו. נסע לניו יורק וחבר לחבורת מעצבים אוונגרדים שבניהם מעצב גרמני, מעצב פלשתינאי ועוד מעצב ישראלי ויחד עיצבו בגדים הקשורים לנושא השלום והשיתוף. לאחר מכן נסע ללוס אנג'לס למעצב 'מייקל אשתון' שעובד עם כל כוכבי הוליווד ושם עיצב עבור סלבריטאים ידועים. עיצב חליפה עבור  Cher לטקס פרסי MTV.

לאחר מכן שב לארץ מתוך כוונה להגשים חלום ופתח את בית האופנה שלו המתמחה בבגדי ערב וכלה. הספק מרשים מאד לבחור בן 29 ואין לי ספק שעוד נשמע ונקרא עליו רבות.

ביום צילומי הקולקציה היה לי העונג לפגוש בו ולשוחח איתו. הוא סיפר על התהליך הארוך עד ליצירת השמלה. מתחיל ברישום סקיצה מפורטת ומדויקת שנראית בעצמה כמו יצירת אמנות. הדמויות שעל גביהן נרשמות הסקיצות הן מאופרות, מסורקות וכה יפות שניתן לתלות אותן כיצירה. וכשהסקיצות כה איכותיות, השמלות שליאור מעצב הן אקסקלוסיביות וייחודיות. אין שמלה הדומה לרעותה. יש שמלות המאופיינות בקו בעל מראה רומנטי המשדר עידון ורכות ויש שמלות נועזות, מרהיבות וסקסיות. כל השמלות נעשות במחשבה ובקפידה.


                       בצילומים- יחד עם האמא ודוגמנית שמלות הכלה
                   בצילום- ליאור בורודה יחד עם גולן נהרדא מבעלי משרד היח"צ גולן נהרדא
בעתיד מתכנן ליאור לעצב גם לעולמות התיאטרון והקולנוע. "אני רוצה לעצב בגדים לסרט כמו נרנייה, או לסרטי פנטזיה בדומה" הוא אומר לי. "שמלות מדהימות, מטורפות שיהוו תפאורה מושלמת להצגה או לסרט". אני מאמינה שנראה עיצובים שלו בתיאטרון בעוד זמן לא רב.

השראת הקולקציה נעשית מהרבה שילובים של טקסטורות מעולם הטבע והקוטור כמו צמחים  וחיות, עם זאת בורודה מקפיד להעניק להם טוויסט ולוקח אותם לקווים עתידניים.


שמלות הערב המעוצבות של ליאור. צילום- שי יחזקאל 

בקולקציה ניתן לראות את המחשופים הנשיים החושפים את חלקי הגוף בצורה אצילית ושומרים על קלאסיות מפתיעה ואיפוק. כאשר השמלה משדרת ייחודיות ונשיות.

כל שמלה מגיעה עם סיפור שאותו מעבירה דרך הבדים הרכים והאיכותיים כגון שיפון, משי ועד תחרות ייחודיות בעבודת יד.

בורודה אינו מתפשר גם על איכותם של הבסיסים והבטנות, כל בד שבא במגע עם הגוף יהיה טבעי נעים ונושם.

האישה של בורודה עוברת תהליך ייחודי ואינטימי שבסופו נתפרת שמלה הייחודית רק לה.

בסטודיו החדש ניתן למצוא מגוון בגדי ערב מרהיבים ושמלות כלה מיוחדות.

 

מידות

בסטודיו ניתן למצוא שלל של מידות, ליאור מאמין שכל אישה, בכל מידה היא יפה בזכות עצמה. ולכל אחת קיימת האפשרות לתפירה ייחודית, התאמה ועיצוב אישי בהתייחס למבנה הגוף. כל אישה יכולה לזכות בחוויית עיצוב כמו לכלה.

 

מחירים

השמלות של ליאור מגיעות בטווח גדול של מחירים.

שמלות ערב:

שמלה קיימת סביב ה2,500 ₪.

עיצוב אישי מתחיל ב-3,500 ₪ (מבד בסיסי ועד בדים מיוחדים).

 

שמלות כלה:

שמלה קיימת החל מ : 5,000 ₪

עיצוב אישי מתחיל ב-6,000 ₪

 

בימים אלה מציג לנו ליאור בורודה את קולקציית 2017, כאשר החזון המוביל אותו הוא שמירה על ייחודיות, איכות ויוקרה.

 

ליצירת קשר:

אתר: www.borodalior.com

פייסבוק:  Lior Boroda / ליאור בורודה-  bridal & evening

אינסטגרם: lior_boroda

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה