רשומות

יום רביעי, 1 במרץ 2017

איך לבחור היכן לעבור טיפולי אסתטיקה ויופי וחוויותיי מטיפול פילינג שעברתי במרפאת ד"ר וייס



בעשור האחרון טיפולי האסתטיקה והיופי הפכו נגישים וזמינים לרובנו. אין מי שלא מודעת לאפשרות לשימוש בבוטוקס ובחומצה היאלורונית לעיצוב, מילוי וטשטוש קמטים. ומכיוון שמחירי הטיפולים הם בהישג יד נשים רבות מסתייעות בטיפולי אסתטיקה שונים לשיפור חזותן.

אך נשאלת השאלה- איך בוחרים היכן לעבור טיפולים אלו ומה חשוב לבדוק. הרי אנו רוצות שהטיפול שיינתן לנו יהיה מקצועי ויביא לתוצאות רצויות. אני חושבת שלא צריך ללכת שולל אחר הבטחות מפתות, אלא לשקול היטב איזו מרפאה לבחור.

הנקודות החשובות שאני ממליצה להתעכב עליהן: מי הרופא, האם הוא מתאים את הטיפולים למצבנו, האם הוא מסביר מהו הטיפול, מאפשר לשאול שאלות ולא מבטיח ניסים ונפלאות אלא מסביר בדיוק מה יהיו התוצאות מהטיפול, כמה זה יעלה לנו ומהי תקופת ההחלמה. עוד אני ממליצה לבדוק היטב האם הרופא הוא מומחה לרפואה אסתטית והוא לא רופא שעוסק באסתטיקה רק כחלטורה מהצד. עוד חשוב לבדוק שהרופא מתאים את הטיפול לצרכים שלנו.

השבוע הוזמנתי לבקר ולהתנסות בטיפול במרפאה לאסתטיקה רפואית של ד"ר יונתן וייס. מדובר על מרפאה וותיקה המציעה טיפולים מגוונים בתחום. המרפאה, כמו הטיפולים שהיא מציעה, אסתטית מאד והאווירה בה נעימה ומקבלת. ד"ר וייס הוא בעל ותק רב ברפואה אסתטית ובוגר המחזור הראשון ללימודי רפואה אסתטית מאוניברסיטת בר אילן. הוא בעל ניסיון של 22 שנים כרופא ולפני 10 שנים פתח את הקליניקה לרפואה אסתטית ברמת אביב. בנוסף, הוא חבר באגודה הישראלית לרפואה אסתטית וחבר בכנסי IMCAS בינלאומיים. לפני הטיפול עברתי תשאול מקיף והרופא המליץ לי על טיפולים שלדעתו יתאימו לי. אחד הטיפולים הוא הזרקת בוטוקס לצידי העיניים, כיוון שהעפעפיים נפולות וזה יפתור את הבעיה. היססתי ולבסוף החלטתי שכרגע לא אעשה את הטיפול ואבחר בטיפול פילינג המיועד לחידוש ורענון עור הפנים.



 
בצילום- חדר הטיפולים בקליניקה
                    בצילום- חלק מתעודותיו של ד"ר וייס.
ד"ר וייס הסביר לי את מהות הטיפול ותוצאותיו. זהו פילינג הנקרא   MILK PEEL פילינג ייחודי עם מרכיבים פעילים בריכוז גבוה, אך אינו יוצר קילופי עור או אדמומיות. רק רופא יכול לבצע את הפילינג הזה עקב הריכוזים הגבוהים שיש בחומרים. הפילינג מצעיר ומרענן את העור, משפר קמטים וקמטוטים ומשפר את מרקם העור. המחיר לטיפול כזה – 450 ₪.

       בצילום למעלה- ערכת הפילינג ובצילום למטה- אני במהלך הטיפול

הטיפול ארך כ-עשר דקות. במהלכו עברתי שלב של ניקוי העור, מריחת החומרים הפעילים ולבסוף מריחת קרם. השלב של הפילינג אינו כואב אך חשתי עקצוצים וסוג של בעירה בעור. לשם כך בדיוק מחזיק ד"ר וייס וינטלטור קטן אותו כיוונתי לפנים שציננו אותם והקלו עלי. עם סיום הטיפול ניתן להמשיך בפעילות הרגילה וגם לצאת ולהסתובב בחוץ.

יום לאחר הטיפול אני יכולה לומר שעור הפנים נראה נהדר. רענן, חלק וזוהר. חד משמעית יש שיפור במרקמו, באחידות ובגמישות. ד"ר וייס אומר שניתן לבצע טיפול כזה כל חודשיים וכך לחדש ולשמור על עור זוהר ויפה. עוד מומלץ לעבור את הטיפול לפני כל טיפול הזרקות או בוטוקס. אני מאד מרוצה מהתוצאות ומכך שהטיפול אינו פוצע את העור, לא גרם לקילוף ולא לאדמומית ונראה נהדר. לדעתי, כל מי שיש לה אירוע חשוב כדאי שתעבור את הטיפול הזה. גם מי שסובלים מאקנה- זה טיפול שיועיל וישפר.

המרפאה מציעה טיפולים מגוונים של מילוי קמטים בעזרת חומצה היאלורונית, עיצוב ומילוי שפתיים לנשים בעלות שפתיים דקות, פילינג רפואי, מילוי לחיים, בוטוקס, פיסול פנים ללא ניתוח, טיפול בהזעת יתר וטיפול במיגרנות. החומרים בהם משתמש הרופא הינם מתקדמים ביותר והמכשור הטכני הוא חדשני וממזער כאב ותופעות לוואי. בנוסף, מוזמנות הלקוחות ליהנות במקום מאיפור קבוע מקצועי על ידי נאוה מוספי.


                 בצילומים- טיפולים במרפאה. צלם- דורון לצטר

ד"ר וייס סיפר לי שכיום רוב הטיפולים האסתטיים הינם טיפולים לא פולשניים. תשעים אחוז מהנשים עוברות טיפולי אסתטיקה מסוג זה ורק עשרה אחוז עוברות ניתוחי פנים. הטיפולים הנפוצים ביותר הם טיפולי בוטוקס והעלמת קמטים בעזרת חומצה היאלורונית. עוד סיפר שבתחום זה עובדים כיום על משחת בוטוקס במקום הזרקות ונמצאים כבר בשלב הניסויים בבני אדם. ובעתיד? לדעתו, מחיר המוצרים יהיה זול יותר, הפרוצדורות הטיפוליות נוחות יותר והתוצאות טובות יותר. נחכה כמה שנים וניווכח האם צדק.
                               אגרטל צנצנות הבוטוקס. ויש עוד אגרטלים כאלה המאששים את ההנחה שהטיפול הנפוץ ביותר הוא הזרקת בוטוקס.

לסיכום: ממליצה לכל מי ששוקלת לעבור טיפול אסתטי לקחת בחשבון את מרפאתו של ד"ר יונתן וייס. רופא מקצועי, רציני, קפדני ובעל רגישות, עין חדה ויד טובה. רופא המאמין בשקיפות, תיאום ציפיות ריאלי עם המטופלות והתאמת הטיפולים אישית למצבו המיוחד של המטופל.
                                צילום משותף עם ד"ר יונתן וייס לאחר הטיפול

המרפאה לאסתטיקה רפואית- ד"ר יונתן וייס. כתובת: בנימין מטודלה 32, תל אביב. טלפונים: 03-6415554, 054-4496300, 03-6050917.

אתר
http://www.esthmd.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה