רשומות

יום רביעי, 15 במרץ 2017

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את המותג "דוקטור עור"ויוצאת עם סדרה חדשנית לטיפוח העור





השבוע הוזמנתי להשקת סדרה חדשנית לטיפוח העור של המותג "דוקטור עור". ההשקה האלגנטית שנערכה ב"חדר פרטי" בתל אביב נפתחה בבראנץ' מפנק ולאחר מכן הציגה טלי אורן מנכ"לית ניאופרם את חזון החברה העתידי ואת הרחבת המותג "דוקטור עור" עם השקת סדרה רחבה של מוצרים לטיפוח עור הגוף.

                   בצילום- מנכלית ניאופרם מוצרי צריכה טלי אורן מתראיינת

                        לימור מוולף תקשורת ויחסי ציבור


ניאופרם מוצרי צריכה חובקת מספר רב של חברות עם מגוון של שירותים ומוצרים. החברה פועלת בששים מדינות ולה תשע מאות עובדים. החזון של טלי אורן הוא בניית חברה שנמצאת בצמיחה מתמדת, תוך שהיא הופכת לשחקן משמעותי ומוביל בשוק הצריכה בישראל. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC). החברה פועלת בקטגוריות הדרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה וטיפוח הבית וביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי, בין השאר הודות למותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל ובהם צנטרום, אדויל, ליסטרין וסימילאק. זאת לצד פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה כדוגמת בייביסיטר - מותג החיתולים והמגבונים, דוקטור עור - סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל,  "מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים ועוד.

בשוק הטואלטיקה בחרה ניאופרם לפתח והרחיב את המותג "דוקטור עור" ולהשתמש בידע הרב ובמומחיות של ד"ר סטמפלר רופא עור ודרמטולוג מומחה שייסד את "דוקטור עור" כדי לפתח ולהשקיע בסדרת טיפוח גוף חדשנית מסוגה.

אילנית רוט סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה דיברה איתנו על הסטנדרט הגבוה שמביאה הסדרה לשוק הטואלטיקה. זו הסדרה היחידה שמותאמת לפי סוג העור של כל אחד. בדרך כלל, אנו מחפשות מוצר שיתאים לנו במדויק לטיפול בפנים. אך, כשזה מגיע לטיפול בעור הגוף אנו מסתפקות בכך שיריח טוב ולא בודקות התאמה. "העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם" אמרה אילנית "אז איך זה שאנו משקיעות רק בעור הפנים? עור בריא הוא עור יפה ועלינו לדאוג לכך ולהשקיע במוצרים מתאימים לנו."


עוד אמרה אילנית כי "המותג דוקטור עור הוא מותג ותיק הנהנה לאורך שנים מהערכה ותפיסת מומחיות גבוהים, בזכות מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה איכותיים ומובילים, המותאמים לסוגי עור שונים, כולם פרי פיתוח של רופאי עור. ידע ומומחיות היו הבסיס להחלטה להשיק סדרה חדשנית שנותנת את אותו מענה מדויק לסוגי העור השונים, גם כשמדובר במוצרים יומיומיים לטיפוח הגוף, דוגמת תחליבי רחצה, תחליבי גוף וקרמי ידיים ורגליים, תחומים בהם עד היום הבחירה של הצרכניות התבססה על ניחוחות ומרקמים בלבד.

מעכשיו תוכל הצרכנית לבחור לא רק בחוויה של ניחוחות ומרקמים מעולים, אלא בהתאמה מדויקת לעור גופה, בדומה לבחירה שהיא עושה כשזה מגיע לעור הפנים. מוצרים כגון תחליבי רחצה וגוף, אנטי אייג'ינג ולעור יבש, מביאים חדשנות ובשורה אמיתית שטרם הוצגה בשוק הישראלי."





"דוקטור עור" מביאים חדשנות אמיתית לשוק זה. מוצרי הטיפוח הם לא רק בעלי מרקם וריח נעים, הם מביאים איתם גם ערך מוסף של רכיבים בריאותיים. הסדרה פותחה ע"י רופאי עור בהתאמה לסוגי העור השונים- רגיל, יבש ואנטי אייג'ינג וכל המוצרים נבדקו לעור רגיש.

הסדרה החדשה כוללת 14 מוצרים בארבע קטגוריות: תחליבי רחצה, תחליבי גוף, ניקוי ופילינג לפנים וקרמי ידיים ורגליים, בסדרה מוצרים חדשניים וייחודיים דוגמת תחליב רחצה אנטי אייג'ינג ותחליב רחצה המותאם במיוחד לעור יבש. כל המוצרים בסדרה מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

מוצרי הסדרה:

תחליבי רחצה:

תחליב רחצה קלאסי המזין ומרגיע את העור, בניחוח פריחת כותנה

תחליב רחצה קלאסי המזין ומרגיע את העור, בניחוח לבנדר

תחליב רחצה קלאסי המזין ומרגיע את העור, בניחוח מאסק

תחליב רחצה לעור יבש לניקוי עדין ולהענקת לחות בניחוח פרחי בר

תחליב רחצה אנטי אייג'ינג מעניק לחות והזנה לעור בוגר, בניחוח וניל טרופי

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל - 700 מ"ל.


תחליבי גוף:

תחליב גוף קלאסי מזין ומעניק תחושת רכות, בניחוח מאסק

תחליב גוף לעור יבש, מזין ומעניק לחות, בניחוח פרחי בר

תחליב גוף אנטי אייג'ינג, מעניק לחות והזנה לעור בוגר, בניחוח וניל טרופי

מחיר מומלץ לצרכן: 32.90 שקלים ל - 400 מ"ל.


ג'ל לניקוי פנים:

ג'ל ניקוי פנים קלאסי היפואלרגני לניקוי והרגעת העור, בניחוח מאסק

ג'ל ניקוי פנים לעור יבש, היפואלרגני, לניקוי והרגעת העור, בניחוח פרחי בר

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל - 150 מ"ל.


פילינג עדין לפנים:

פילינג עדין לפנים קלאסי, היפואלרגני לניקוי עדין ולחידוש העור, בניחוח מאסק

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל - 150 מ"ל.


קרמי ידיים:

קרם ידיים קלאסי להזנה ולהענקת לחות, בניחוח מאסק

קרם ידיים לעור יבש להזנת העור, בניחוח פרחי בר

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקלים ל - 100 מ"ל


קרם רגליים:

קרם רגליים לעור יבש להזנת העור, בניחוח פרחי בר

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקלים ל - 100 מ"ל


המוצרים ישווקו בתחילה בסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ.

לרגל ההשקה תינתן הנחה של 25% על כל מוצרי הסדרה החדשה.

בין התאריכים 16.3-20.4 רק בסניפי הסופר פארם


וכדי שנבין איך ניתן לעכב את תהליך ההזדקנות של עורנו ומהו אנטי אייג'ינג לעור הגוף אני מביאה את ההסבר המעמיק ופוקח העיניים של דוקטור דב סטמפלר

עם הגיל, העור עובר שינויים המתבטאים ביובש מוגבר, בקמטוטים ההופכים בהדרגה
לקמטים, במרקם פחות זוהר ואחיד, בעור שהופך לשברירי ודק יותר ואף להופעת כתמי פיגמנטציה. כתוצאה משילוב של שינויים פיזיולוגיים והורמונליים ושל הנזקים שבחשיפה לשמש ולפגעי הסביבה, העור עובר תהליך של הזדקנות. ישנה ירידה בתפקודים החיוניים של התאים, קצב חידוש התאים מואט וסיבי האלסטין והקולגן, האחראים למיצוק הגוף ולגמישות העור, נשחקים ונפגעים.

קמטוטים ראשונים, המכונים גם קמטי הבעה, מופיעים בדרך כלל לאחר גיל 30. נשים רבות מגלות כי תופעת "העור זוכר" היא אכן נכונה וכי כל פרץ צחוק מתגלגל, מחשבה מדאיגה שגרמה לקמטים במצח, או אפילו כיווץ העיניים כתוצאה מחשיפה לשמש, משאירים את חותמם על גבי עור הפנים. העור שלנו, אם כן, אוסף את כל הזיכרונות, אפילו אלו שאנו נוטים לשכוח ובעיקר הוא זוכר את שעות השמש הרבות שצברנו בחיינו. הרגלים אישיים כמו עישון ותזונה בלתי מאוזנת, אינם "תורמים" במיוחד לעצירת הזדקנותו.

היות והעור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף ותהליך ההזדקנות שלו נראה לעין, בניגוד לשאר איברי הגוף, מתעורר הצורך והרצון למנוע ולטפל בעור מתבגר.

ד"ר סטמפלר, מומחה למחלות עור ומין ויועץ למותג דוקטור עור, מסביר על תהליך ההזדקנות של עור הפנים והגוף:  מהם הגורמים? כיצד מתמודדים? ואיך באמת ניתן להילחם בסימני הגיל?  

משמעות המילה אנטי אייג'ינג הינה עיכוב הזדקנות העור כלומר, עצירה או האטת תהליך ההזדקנות. בשנות ה-20 וה-30 המוקדמות טיפול האנטי אייג'ינג היעיל ביותר הוא מניעה, בעוד שבגילאים מבוגרים יותר, מדובר כבר על שילוב טיפול ממש.

הגוף שלנו מורכב מתאים. תהליך ההזדקנות הוא למעשה מוות מתמשך של אותם תאים. בתקופת החיים הראשונה, בה התינוק, הילד ואף המבוגר הצעיר גדלים ומתפתחים, תפקוד הגוף הוא ותהליך התחדשות התאים במיטבם. במהלך השנים , כאשר מתבגרים, היכולת של הגוף ליצור תאים חדשים פוחתת, נוצר מוות תאי ותהליך ההזדקנות מתחיל.

ישנם 2 גורמים חיצוניים עיקריים המשפיעים על הזדקנות העור:  עישון וקרינת השמש. שימוש יומי בתכשירי הגנה מהשמש נגד קרינת UVA ו-UVB  באזורים החשופים לשמש, יכול בהחלט להשפיע על קצב הזדקנות העור. באשר לעישון, מחקרים מראים כי עישון מעכב את יכולת הגוף לייצר קולגן ומוביל להזדקנות מוקדמת של העור. שילוב של עישון מאסיבי עם חשיפה רבה לשמש, מהווה גורם סיכון של פי 10, להופעת קמטים בעור, לעומת אנשים שאינם מעשנים או שאינם נחשפים לשמש.

חשוב לציין כי לא רק עשן הסיגריות וקרינת השמש גורמים לנזק, אלא גם תהליכים פנימיים היוצרים רדיקלים חופשיים בגוף. רדיקלים חופשיים הינם תוצר הלוואי של תהליכי החמצון המתרחשים באופן תקין של שימוש באנרגיה בגוף, לדוגמא בתהליך הנשימה, העיכול או תפקוד מערכת החיסון. חמצון יתר יוצר עודף של רדיקלים חופשיים המזיקים לגוף משפיעים על תהליך ההזדקנות. דוגמא לכך היא שהרדיקלים החופשיים גורמים לאיבוד גמישות סיבי חלבון הקולגן בעור העלול לגרום לקמטים ולהזדקנות העור. בניגוד לרכיבים המזיקים, ישנם חומרים נוספים הנקראים נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים). אשר ביכלתם להקטין את השפעת הרדיקלים החופשיים, והם כמובן מייטיבים עם הגוף. ישנם מספר שימושים בנוגדי חמצון. במזון כמו פירות וירקות העשירים מאוד ברכיבים אלו או שימוש בנוגדי חמצון בקרם לחות לפנים ולגוף, יכול לסייע בטווח הארוך ולהפחית תופעות של הזדקנות מוקדמת של העור. שימוש ברכיבים כמו ויטמין C, ויטמיןE  בקרם עשוי לסייע להפחית את הנזק החמצוני.

כמענה לחשיפה סביבתית או לתהליכים פיסיולוגים, שהגוף עובר עם הזמן וגורמים להזדקנות עור הגוף, ישנו שוק הולך וצומח של רצון לטפל בתהליך, אם באמצאות טכנולוגיות, הליכים כירורגים, מוצרים רפואיים או מוצרים דרמו קוסמטיים, אשר תפקידם לסייע בתהליך האנטי אייג'ינג. ההליכים הקוסמטיים הלא ניתוחיים עלו בשנים האחרונות ב- 44% כאשר הניתוחים האסתטיים עלו ב-17% בלבד. נתונים אלו מצביעים על כך, שהפוקוס היום הוא  בתהליך המניעתי ארוך הטווח ולא דווקא ההליך המהיר הניתוחי.

בתחום האסתטיקה, מתמקדים בין היתר בטיפולים לפיגמנטציה, אקנה מבוגרים, צלוליטיס, פילינג או טיפול בקמטים. בתחום האנטי אייג'ינג ישנו שימוש רב ברכיבים דרמו-קוסמטיים  כגון חומצות אלפא הידרוקסיות או רטינול, הידועים בתרומתם להאצת קצב חידוש התאים ולחידוש מראה העור, ורכיבים אחרים נוספים כמו ויטמין C , המסייע לייצור קולגן ולמיצוק העור.

אם באמת רוצים "להילחם" בסימני הגיל, ביומיום, כדאי לתת תשומת לב מוגברת לעור הגוף ולא רק לעור הפנים. לדוגמא, בעת שימוש בסבוני רחצה רגילים בזמן המקלחת ישנו תהליך של הסרה של שומן טבעי מהעור, מה שעלול לגרום ליובש של העור ולאלסטיות נמוכה יותר. שימוש בקרם גוף המותאם לסוג העור, המכיל גורמי לחות, מיד לאחר המקלחת עשוי להחזיר לעור את הרכיבים שהוסרו. גם שימוש במים חמים במקלחת, מקלחות ארוכות, תכיפות גבוהה של מקלחות ושימוש ברכיבי ניקוי אגרסיביים לעור, יכולים לגרום לייבוש העור והאצת סימני ההזדקנות. שימוש בסבונים בעלי לחות מוגברת, ללא חומרים משמרים ומקלחות קצרות יחסית, בטמפרטורה פושרת ונעימה, יכולים להיטיב עם העור.

לסיכום, אימוץ שגרת טיפוח ייעודית המותאמת לסוג העור, לא רק לפנים אלא גם לגוף, לצד הימנעות או הפחתת גורמים חיצוניים המזרזים את הזדקנות העור, עשויים לתרום להוביל למראה עור צעיר יותר ומלא חיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה