רשומות

יום רביעי, 22 במרץ 2017

קרקס פלורנטין – אקרובטים, מופעים, קייטנה בפסח והגעה לצפון


מי עדיין לא מכיר את קרקס פלורנטין? קרקס מודרני ללא בעלי חיים שהוקם לפני 15 שנה בשכונת פלורנטין בתל אביב וכיום נמצא בכפר הירוק? מי שמכיר יודע כמה מהנים המופעים. מי שלא מכיר- זו ההזדמנות להכיר ולקחת את הילדים למופע או לקייטנת פסח.

בשבוע שעבר ביליתי יחד עם הנכדות במופע שהעלה הקרקס לכבוד פורים. הבנות בנות ה-3 וה-4 ישבו מהופנטות במשך כל המופע. הן התלהבו מאד מתלבושות האור שלבשו אומני הקרקס, מתרגילי האקרובטיקה שביצעו האמנים תלויים בין שמים וארץ, מחישוקי האש ומהבריכה המיוחדת שהייתה על הבמה והתרגילים שהתבצעו בה. לא רק הבנות נהנו, גם אנחנו התלהבנו והתפעלנו מהפעלולים וממשחקי האור.





 

מופעי פורים כבר חלפו. אך, הקרקס ממשיך בהופעות ופעילויות רבות שמומלץ מאד לקחת בהן חלק. שבוע לפני חג הפסח בין התאריכים 2/4-9/4 (כולל), תתקיים קייטנה שבה יתמקד הצוות המקצועי בלימוד מקצועות הקרקס, פיתוח שיווי המשקל, הקואורדינציה, הכושר הגופני וגמישות הגוף, לצד העלאת הדימוי העצמי החיובי, הרגשת המסוגלות, התמודדות עם פחדים, פיתוח עצמאות והגברת הביטחון במסוגלות העצמית. צוות הקייטנה מורכב ממגוון מדריכים מקצועיים ומנוסים, מדריכים חברתיים, צוות טכני וצוות מנהלה ומטרתו להעניק לכל ילד וגם להורים, יחס אישי וקשוב.

 

כבר ביום הראשון יכנסו הילדים לעולם הקרקס, שם יקבלו מופע לייב של אומני קרקס פלורנטין המוכשרים. מיד בתום המופע יתקיים הפנינג קרקס מדהים עם דמויות שטח, מתקנים מתנפחים, פופקורן וסוכר מתוק ,איפור פנים, אתגרים ועוד.

שבוע הקייטנה אשר יחל בתאריכים 2/4-9/4 בין השעות 8:00-15:00 הנו מלא פעילויות המותאמות לפי גילאים ומתוכנן כך שהילדים יפיקו את המירב והמיטב מחוויית הקרקס גם בתור יחידים וגם במסגרת קבוצתית. בקייטנה ילמדו הילדים את מקצועות הקרקס: טרפז סטטי • חישוק אווירי • טיסו בד לייקרה • אקרובטיקה • פירמידות אנושיות • טרמפולינה אולימפית • ג'אגלינג • הליכה על חבל • רכיבה על חד אופן • גמישות • עמידה על הידיים •הליכה על קביים וטרפז מעופף.



 
בנוסף לפעילויות הקרקס, שבוע הקייטנה יכלול גם שלל פעילויות נוספות: * יום הישרדות – תחרות אתגרית בין קבוצות. יום מלא באתגרים ומשימות. * יום בישול מאסטר שף– נלמד את הילדים להכין קאפקייקס מתוקים ולשחק עם שוקולד. * יום מחזור – יום שלם המוקדש להעברת הערך של מחזור באמצעות הכנת חומרי משחק, משחקים ויצירה. * יום טיול – נטייל וניראה את הטבע של הכפר הירוק עם "טרקטור". *פינות יצירה בשפע ומשחקי קופסא.

חשוב לדעת: ימי הקייטנה ילוו בשתי ארוחות: בוקר על טהרת הכריכים וארוחת צהרים חמה ובריאה. בסיום שבוע הקייטנה יתקיים המופע המרכזי , חוויה נדירה ומרגשת להורים ולילדים יחדיו, מופע המבוסס על הופעה קבוצתית של כל ילדי הקייטנה מול ההורים שבמהלכה ידגימו תרגיל ממתקן או מקצוע קרקס שבחרו להתמחות בו במהלך הקייטנה.  

 

חשוב לציין כי הקייטנה עומדת בדרישות משרד החינוך, משרד הבריאות וכיבוי אש.                   הילדים מבוטחים בביטוח מתאם חברת הביטוח הראל.  

הפעילות מותאמת לפי קבוצות הגילאים השונות

יש אפשרות לצהרון עד השעה 16:00 (בתוספת תשלום)

יום ו' 7/4 מ-8:00 עד 13:00 כולל ארוחת צהרים

לינק לסרטון קייטנה: https://www.youtube.com/watch?v=_M3Cz2Syjzs

הרשמה בטל 3851* או באמצעות אתר www.florentinecircus.co.il

 

 

בפסח, יגיע קרקס פלורנטין לחמת גדר להפקה משולבת של מופעי רחוב, אומני שטח ומופעים מתחלפים לצד מפגש עם תנינים, מופע תוכים, מרחצאות ואפשרויות לינה לכל המשפחה ממלון בוטיק ועד אוהל קמפינג.




 

 מופע אש קרקס פלורנטין בחמת גדר צילום- דפנה קפלן


מופע בר קרקס פלורנטין בחמת גדר צילום-דפנה קפלן


"קרקס פלורנטין" בחמת גדר יבשר את בוא האביב במלוא העוצמה. המתחם כולו ישנה את פניו וילבש צבעי אביב, מרחצאות המים הטרמו-מינרליים בחמת גדר יהפכו לזירת קרקס דינאמי וססגוני. אומני הקרקס יפגינו יכולות יוצאות דופן ברחבי האתר, לצד פעילויות לילדים ומופעים ייחודיים, אינטראקטיביים, בעלי אופי התנסותי וחלקם לצפייה בלבד. במתחם הכניסה  כבר ייחל הקסם, דמויות תוכי ותנין מרהיבות ודמויות ססגוניות על קביים בגובה 4 מ' יקבלו את פני הבאים. על טרמפולינה אולימפית בסמוך לכלוב הקופים, יוקם "מייצג הקופים", אקרובטים בדמויות קופים יטריפו את הקהל. במתחם מופעי התוכים, יוקם מיצג תוכי אנושי בלבוש מרהיב. באמפיתיאטרון הישן יתקיימו מופעים אוויריים מתחלפים.  שביל התנינים יהפוך ל"שביל הפחד", דמויות מפחידות יטילו אימה על העוברים והשבים, בסרט, קול, תאורה ותנועה. במתחם סדנאות הקרקס ילמדו המבקרים ללכת על חבל,  על קביים וג'אגלינג אינטראקטיבי חוויתי. במרחצאות יוצב מייצג פסלים רומים בתנועה,  בשיווי משקל ובאש . את מלוא תשומת הלב יגנוב המופע המרכזי – "בין שמים למים" אקרובט, יהלך על חבל דק בין שמים למים מעל המרחצאות, ייסע על אופניים ואף יכסה את עיניו. כזה שואו טרם נראה במרחצאות מימי הורדוס!


 
הקרקס בחמת גדר יהווה תוספת מושלמת לחוויה יוצאת מגדר הרגיל: מתרחצים במים החמימים או בבריכת ה"ספלאש" הקרה, משחררים את הגוף והנפש ונהנים ממופעים מרהיבים בסימן האביב  לצד בילוי בחוות התנינים, מתחם בעלי החיים, מופע תוכים מרהיב, מתחם דייג, ג'ימבורי ענק לילדים, סירות פדלים לקטנטנים, ארוחה במסעדת המחבת המחודשת, טיפולי גוף ומרגוע ואפשרויות לינה מגוונות: מלון הבוטיק ספא וילג', מתחם קראוונים משפחתיים, חדרי משפחות בבתי אבן סורים או לינה בשטח בכפר האוהלים המחודש, אוהלים ממוזגים או אוהלי קמפינג משפחתיים ומאובזרים (ללא מזגן). (מומלץ לשריין מקום)

בקיצור ולעניין: פוסחים על ליל הסדר ומתייצבים לבילוי עשיר ומגוון כולל לינה באתר שיוצא מגדר הרגיל כל פעם מחדש.

מתי: חופשת חג הפסח , ימים רביעי עד ראשון 12-16.4

שעות פעילות:  10:00-13:00,16:00-19:00.   (מתאים לכל המשפחה)

להזמנות : 6393*   באתר www.hamat-gader.com  דף הפייסבוק "חמת גדר"

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה