רשומות

יום חמישי, 9 במרץ 2017

סקירת מסקרה לגבות BROW ARTIST SCULP של לוריאל פריז

 



לוריאל פריז השיקה מסקרה לגבות BROW ARTIST SCULP עם קצה למילוי ומברשת לעיצוב. הקצה בצורת חרוט עוזר לנו למלא, לצבוע ולתת צורה לגבה וצד המברשת מקבע ומעצב את הגבה.

 

השתמשתי במוצר לפי ההוראות. ראשית הוספתי צבע לגבה בעזרת הקצה החרוטי ולאחר מכן עיצבתי בעזרת המברשת. הופתעתי לטובה מהתוצאה שהתקבלה. הגבות שלי דקות וזקוקות לעיבוי וסידור. צילמתי לפני ואחרי וניתן לראות איך נראית הגבה לאחר השימוש במסקרה. ממש קיבלה צורה ונראית הרבה הרבה יותר טוב. העיצוב נשמר במשך כל היום, הצבע לא דהה ולא היה צורך לחזק או לשפר את הצבע במהלך כל היום. כדי להוריד את הצבע מהגבות השתמשתי במגבון מסיר איפור.


 

                     בצילום- למעלה לפני ולמטה אחרי השימוש במסקרה. איזה הבדל!
 
השקעתי בדיוק דקה כשהשתמשתי במסקרה. עשיתי זאת במהירות ובקלות רבה. לו הייתי מתאמצת קצת יותר, התוצאה שהייתי מקבלת הייתה עוד יותר טובה. הניסיון שלי מוכיח כי כל אחת תוכל, כעת, לעצב את הגבות כרצונה והמסקרה נותנת פתרון טוב למילוי וצביעת הגבה ולעיצובה.

 

דורית גבות ממליצה: "המסקרה מהווה 3 ב1 הוא פונה גם לאלו שאוהבות עיפרון, לאלו שאוהבות צללית ולאלו שאוהבות גבות מקובעות ומסודרות. המרקם של המסקרה הוא מרקם של צללית וניתן להשתמש בה כמו עיפרון. היא מאוד נוחה לשימוש ואף מבטיחה גבה מסודרת למהלך שעות היום, מבלי שהשערות יזוזו ממקומן!. בנוסף, לאלו המלבינות שיער, המסקרה מקלה עליהן כי באמצעותה ניתן לטשטש את השיער הלבן ולא לרוץ ישר למספרה."

 

זיכרי כי גבה צבועה מביא לפנים מראה חי וחיוני יותר!

 


מרקם המסקרה Brow artist sculpt הוא אבקתי ולכן גם אינו מקשה את שיער הגבות. המסקרה מוצעת ב-3 גוונים: בלונד, חום בהיר וחום כהה להתאמה מושלמת והיא תימכר במחיר מיוחד של 40 ₪ בלבד בחודשים מרץ-אפריל 2017 (במקום 80 ₪).

 

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג:

ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות המובחרות.

 

גילוי נאות- המוצר התקבל לסקירה.

צילומים- יח"צ חו"ל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה