רשומות

יום שישי, 24 במרץ 2017

מותג הקוסמטיקה DERMAGLAM משיק מסיכת זהב סופר פרימיום


אם הייתם אומרים לי שאי פעם אשים לעצמי על הפנים מסיכת זהב שיש בה ריר חלזונות, הייתי אומרת שהתחרפנתם. אבל, אחרי שקראתי, ראיתי והפנמתי שזה מה שעושות הקוריאניות ואחריהן שלל הסלבס ההוליוודיות, החלטתי לנסות גם אני. כי עור כזה צעיר וחלק כמו שיש להן - אני רוצה, גם אם זה אומר לשים על הפנים כל מיני רכיבים אקזוטיים.

 

מי ששכנעו אותי שכדאי לי מאד להתנסות במסכת הזהב הם אנשי מותג הקוסמטיקה    'DERMAGLAM' אתי ברקין ודיויד אדלשטיין שהחליטו להגשים חלום ולהשיק בארץ את מהפכת ה-K-BEAUTY העולמית. מסיכת זהב סופר פרמיום בטכנולוגיית הידרוג'ל- עם סרום חלזון מפולטר, ישירות מסיאול. המסכה כוללת רכיבים פעילים כמו סרום חילזון מפולטר ובתוספת אנדוזין. זהו טיפול זוהר ואנטי אייג׳ינג  מושלם למראה עור צעיר, אלסטי, קורן ובריא בשימוש ביתי נוח ופשוט ובמחירי השקה נגישים במיוחד.

 

       בצילום- דיוויד אדלשטיין, אתי ברקין והאורחים משגרירות קוריאה
 
ההשקה נערכה בחסות OH TAEYOUNG  הנספח הכלכלי של קוריאה בישראל ובהשתתפות ד"ר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור שהרצתה לנו בנושא החידושים שיש בתחום טיפולי האנטי אייג'ינג.

 

                           בצילום- ד"ר מרינה לנדאו
 
מהי מסכת הזהב הכה מדוברת? 

 
מסיכת הזהב פרימיום גולד-סנייל אינטנס גלאם הידרוג'ל מאסק  הינה הראשונה בסדרת המוצרים של  -  DERMAGLAMמותג ה- K-Beauty  הראשון  המביא את הבשורה העכשווית של מעצמת הקוסמטיקה הקוריאנית לישראל.


קיי-ביוטי הינו טרנד ביוטי שכובש את העולם. הוא משלב טכנולוגיה מתקדמת עם רכיבים פעילים טבעיים, לעיתים אקזוטיים לאוזן המערבית. מוצרי קיי-ביוטי מקוריים מופצים ברחבי הגלובוס בהצלחה פנומנלית ואף נוכחים במינון גבוה במיוחד ברשת הקוסמטיקה החשובה בעולם -  SEPHORA

מוצרי הקוסמטיקה של DERMGLAM  פותחו במהלך שנים ארוכות  ומיוצרים במעבדות הטיפוח מתקדמות בסיאול, בירת דרום קוריאה. כל המוצרים נושאים את רישיון משרד הבריאות הישראלי ועומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר, כולל התקן הבינלאומי היוקרתי GMP. המוצרים ללא ניסיונות  בבעלי חיים.

גם סרום החילזון, אותו מכילה מסכת הזהב מופק ללא פגיעה בחלזונות.

מסכת הזהב פרימיום גולד סנייל אינטנס גלאם הידרוג׳ל מאסק בשילוב סרום פעיל מוגשת באריזה חד פעמית  נוחה וקלה לשימוש. מסכת ההידרוג'ל הנה בעלת שני חלקים, נצמדת לתווי הפנים בנוחות, מאפשרת לסרום הפעיל לחדור טוב יותר אל תוך העור ומעניקה אפקט ביוטי מידי לאחר 20-30  דקות שימוש.

המסכה מומלצת לשימוש שבועי, כבוסטר לעור הפנים, לפני אירוע חשוב, וכטיפול אנטי אייג'ינג אינטנסיבי, למראה עור צעיר, אלסטי זוהר ובריא.

 


הרכיבים במסכת הזהב פרימיום גולד סנייל אינטנס גלאם מאסק

 

זהב

נחשב לרכיב הביוטי האולטימטיבי עוד מימי המלכה קליאופטרה  ומיוחסות לו סגולות אנטי אייג'ינג, אנטי דלקות ואנטי אקנה רבות. כמו כן מיוחסת לזהב ביכולת להשוות לעור מראה זוהר, נוצץ וחיוני.

 

חילזון Secretion Filtrate

לנוזל אותו מפיקים חלזונות מיוחסות תכונות ביוטי ואנטי אייג'ינג מדהימות ממש, ולא בכדי הוא הפך לרכיב להיט באסיה כמו גם בארצות מערביות רבות. הנוזל המיוחד שרקח הטבע מכיל, בין השאר, חומצה הילואורנית, אנזימים ופפטידים, כולם רכיבים הידועים בהשפעתם המיטיבה על מראה העור.

החלזונות אינם נפגעים בתהליך איסוף הנוזל.

 

אנדוזין

לרכיב הטבעי אדנוזין מיוחסות סגולות ביוטי ואנטי אייג'ינג מוכחות. הוא פועל כרכיב מחליק, ממריץ ומחדש וידוע כתורם למראה עור מוצק וקורן.

 

הידרוג׳ל

הידרוג'ל הוא הפרימיום של מסכות הפנים.

בניגוד למסכות אחרות, בהן הנוזל הקוסמטי ספוג בבד בצורת מסכה, מסכת ההידרוג'ל  מציגה טכנולוגיה מתקדמת שבה הסרום הפעיל מוקשה לתצורת ג'ל, ממנו עשוייה המסכה עצמה.

ההידרוג'ל הוא בעל רמת צמיגות ופיזור גבוהים במיוחד והוא בעל אפקט מקרר,לתחושת רעננות מידית.

מסכת ההידרוג'ל היא בעלת שני חלקים - אחד לחלק העליון של הפנים והשני לחלק התחתון. הדבר מאפשר למסכה להתאים את עצמה לתווי הפנים טוב יותר, ומכאן לעור. להזין את הסרום בצורה מושלמת.


כדי לבדוק האם אכן השימוש במסכה עוזר לעור להראות זוהר, רענן וקורן כפי שמובטח לנו, ניסיתי אותה על עצמי. פעלתי לפי ההוראות-הוצאתי את שני חלקי מסכת הג'ל מאריזתה והסרתי את החומר הקשיח המגן עליה. על עור נקי ויבש, הנחתי את החלק התחתון של המסכה ולאחר מכן את החלק העליון. התאמתי את המסכה אל פניי באמצעות פתחי השפתיים, האף והפה. הידקתי את המסכה אל העור וניסיתי לצלם את עצמי במשך הטיפול שהוא של 20-30 דקות.

 

כך נראית הדוגמנית היפהפיה עם המסיכה
                      כך אני נראיית עם המסיכה (הייתי צריכה להדק יותר)
 
המסכה לחה מאד, חלקלקה מנוזל וקל להדק אותה אל הפנים. ניסיתי לא לחשוב מדוע היא כל כך חלקלקה (חלזונות?) ולהמתין לתוצאות. אין ספק, לאחר השימוש בה העור היה רווי בלחות, נעים למגע, רך, קורן ויפה. ממליצה להשתמש בה במיוחד לפני אירועים, היא תיתן לכן תחושה נהדרת. השילוב של מסכה וסרום עזר לעור לספוג את החומרים הפעילים טוב יותר מאשר מריחת קרם. המסכה אינה מלכלכת ומכיוון שהיא חד פעמית היא גם הגיינית מאד.

 


בצילום- המסיכה לאחר שהוצאתי מהשקית האטומה.
 
מחירים:

 

2 מסכות זהב: 169.90 ₪

 

4 מסכות זהב: 299.90 ₪ - והמשלוח חינם!

 

8 מסכות זהב: 599.90 ₪ - פלוס 2 מתנה! והמשלוח חינם!

 

 

להשיג רק ב: www.dermaglam.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה