רשומות

יום חמישי, 2 במרץ 2017

מארז מוצרי יופי מפנק THE LADY'S BOX לכבוד יום האישה הבינלאומי




לקראת יום האישה הבינלאומי המתקיים ב-8.3.17 החליטו ב- LIKE AND SHARE  שמגיע לנשים להתפנק ולזכור שמגיע לנו פעם בשנה לשים את עצמנו במקום הראשון ושלחו לנו מארז מפתיע של מוצרים.

מארז מוצרי היופי הכיל מספר רב של מוצרים ששימחו אותי מאד. קיבלתי בשמים מוקטנים, לק, קרמים, שמפו, לוכד צבעים לכביסה וגם נקטר חמוציות מצוין.
 

מכיוון שאני חולת בשמים ויש לי בבית כמות בשמים שתספיק לי, לפחות, לעשר שנים, אלו היו הפריטים הראשונים שפתחתי והתלהבתי מהם.
 

הבושם שהכי התאים לי ואני מאמינה שאמשיך להשתמש בו בקביעות הוא ה-DIVINE DECADENCE של מארק ג'ייקובס. מדובר בבושם שהוא גרסת ההמשך לבושם דקהדנס היוקרתי של מארק ג'ייקובס. הבקבוק אסתטי מאד ונוצר בהשראת התיק האייקוני מבית המעצב. בושם יוקרתי, נוצץ וחושני. הריח דומיננטי ונראה לי שזה בושם מהסוג שאו שמתאהבים בו מיד או ששונאים. תמצאו בו תווים של שמפניה, ברגמונט, זעפרן, וניל, אמבר, גרדניה, יערה ועוד. אני אוהבת בשמים מורכבים מסוג זה והם גם מתאימים לי.

בושם נוסף ומבטיח הוא ה-COACH NEW YORK . בושם הא.ד.פ. בהשראת סגנון החיים האנרגטי של ניו יורק. בושם תוסס, רענן ומתקתק. התווים שלו מיועדים להעלות בדמיוננו נערה אמריקאית נמרצת, אורבנית ועכשווית . הוא נפתח בניחוח של אגס רענן, מלווה בריח וורדי אלבה ומסתיים בתו של עץ ארז. תמצאו גם כאן את סימן ההיכר המפורסם של קאוץ'- סוס וכרכרה.

בושם לגברים הוא ה- MERCEDES BENZ  קרה כבר שהשתמשתי בבשמי גברים כי אהבתי את הריח הנקי והרענן שלהם. אבל, הבושם הזה לא יתאים. הוא דומיננטי, מתפרץ ובעל אופי מודרני שיתאים לגבר האורבני של היום. יש לו תווי הדרים ורובארב, גרגרי הל, פולי טונקה, פצ'ולי ועצים יבשים. מאד גברי, מאד חושני.

 
מהבשמים עברתי לקרמים. את חברת איב רושה הצרפתית אני מכירה שנים ומעריכה את המוצרים שלהם. זו חברת קוסמטיקה בוטנית בעלת מגוון מוצרים המבוססים על תמציות של צמחים בקטגוריות טיפוח שונות- טיפוח פנים, בישום, טיפוח הגוף, איפור וטיפוח השיער. מאז שנת 1959 פיתחו באיב רושה למעלה מ-50 פטנטים רשומים ויש להם כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה. אני קיבלתי להתנסות את הקרם החדש ELXIR 7.9  קרם יום לעור רגיל עד מעורב המשלב 7 צמחים ו-9 פטנטים נגד הזדקנות העור. הקרם בעל ריח נעים מאד, נמרח ונספג בקלות והעניק לעורי מגע רך ונעים. יופי של קרם יומיומי לפנים.

 
המוצר הבא הוא תחליב לחות טיפולי חדשני לפנים של חברת CETAPHIL . רובנו מכירים את מוצרי ניקוי העור שלהם המיועדים לניקוי יומי של העור.  הפעם, מדובר על תחליב ייחודי שמיועד להעניק לחות לפנים. הוא משלב 5 מרכיבים המגנים על עור יבש. מגבירים את הלחות בעור ומסייעים בשמירה על עור בריא. הקרם נספג מיד בעור. אין תחושה של שמנוניות והוא מותיר את העור רך וחלק. יש למרוח ממנו בנדיבות ולפי הצורך.

 
DOVE   שלחה מוצר מפנק במיוחד DOVE DERMASPA GOODNESS 3-  תחליב גוף עם אפקט משולש לטיפוח עור יבש. מדובר על מוצר חדש בעל ריח נהדר (אן גוטליב שחתומה על יצירת ניחוחות לבשמים של דיור, מארק ג'ייקובס וקלווין קליין, היא שרקחה את הניחוח) התחליב כולל את טכנולוגיית הcell moisturizers המשלבת שמן טבעי המופק מזרעי צמחים וכן את שמן האובליפיחה הידוע בהשפעתו המיטבה על העור. הוא עשיר בחומצת אומגה 3,6,7 ו-9 החיוניות לעור. זה תחליב גוף מפנק ונעים במיוחד. אהבתי אותו.


המוצר הבא שלא הכרתי והוא מעולה הוא של NEUTROGENA- מגבונים לניקוי פנים בניחוח אשכולית ורודה שנוצרו במיוחד על מנת לסייע במניעת פגמים בעור והעלמת פצעונים. אין לי פצעונים אבל זה יופי של מגבון היעיל לנקוי לכלוך, שאריות שומן ואיפור שלא מייבש את העור.


נעבור לשמפו ותחליב רחצה של פינוק שהשיקו סדרה חדשה בתוספת שמן קוקוס. היתרונות של שמן קוקוס הם רבים ובעולם הטיפוח תוספת שמן קוקוס הוא טרנד חם. כעת, הכניסו את שמן הקוקוס לשמפו ולתחליב הרחצה. השמפו בתוספת שמן הקוקוס מזין את השיער, מותיר אותו בריא, חיוני ובמראה טבעי. הנוסחה העשירה בשמפו מסייעת בהגנה מנזקי הסביבה ומעניקה לחות, רכות , ברק וניחוח נעים. אני התלהבתי מתחליב הרחצה הנעים מאד לשימוש. הוא מנקה את העור היטב, יש לו ריח מעולה, הוא מעניק לחות ומזין את העור. לאחר הרחצה העור נותר רך, נעים וגמיש למגע. יופי של מוצר מומלץ.

 
את מסקרת ALL-IN-ONE של רבלון השארתי לסוף. אך מדובר במסקרה מצוינת. מסקרה בנוסחה חדשה הנותנת מענה לחמישה צרכים שונים בעיצוב מראה הריסים: מעבה, מאריכה, מפרידה, מסרקת וצובעת את הריסים בגוון אינטנסיבי. השתמשתי בה אתמול לאירוע. היא בעלת מברשת קצרה ועדינה כך שהצבע לא נמרח כגוש, אלא צובע יפה את הריסים שלא נדבקו לי ונראו ארוכים, מעוצבים ויפים.

 
הלק המקצועי של סינפול, מותג הלקים המוביל והטרנדי מארה"ב הוא בצבע עדין ורגוע. מכיוון שאני אוהבת צבעי לק נועזים וכהים, פחות התחברתי אליו. אבל, הוא נמרח יפה והיטב ויש צורך במריחה כפולה כדי לקבל תוצאה יפה.

 
 
 
 
 
לסיום, נותר לי לשתות את נקטר החמוציות המצוין של פרימור כדי שאמנע מעצמי דלקות בדרכי השתן ולהכניס את הכביסה הצבעונית למכונה בלי שאצטרך למיין בגדים, כי יש לי את לוכד הצבעים ה-COLOR CATCHRER לכביסה קלה המגנה על צבעם של הבגדים ומונעת זליגת צבעים.

מאחלת לכם יום אישה שמח ומפנק. תיהנו, תתפנקו ותאהבו את עצמכן, כי אין כמוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה