רשומות

יום שבת, 1 באפריל 2017

באקלס המתמחה במוצרי עור משיקה את קולקציית אביב קיץ 2017



רשת חנויות באקלס היא רשת בעלת 4 סניפים ברחבי הארץ, המתמחה במוצרי עור אופנתיים החל מחגורות בעיצוב אישי ועד תיקי עור מדהימים ואיכותיים.

השבוע הוזמנתי  להשקת קולקציית אביב קיץ 2017 ושוחחתי עם בעל הרשת גלעד שגב בן ה-31 שמיד לאחר שסיים את שרותו הצבאי לפני 8 שנים החל לייבא לארץ אבזמים וחגורות. העסק התפתח וגדל הוא התחיל לייצר גם ארנקים לנשים וגברים ואחר כך עבר גם לתכשיטים ולמוצרי עור נוספים. מלבד הייצור העצמי דואג גלעד גם לשיתופי פעולה עם מעצבים מובילים כמו- נטע שדה, עמנואל ומאלמה ומוכר בסניפים את עבודותיהם.
                                      בצילןם- גלעד שגב
                       בצילום- גלעד שגב עם אימו ציפו ו-2 אחיו
                צוות באקלס- צילום: רפי דלויה

כיום, עובדים בעסק שהקים בעשר אצבעותיו, גם אחיו ועוזרים בייצור, בשיווק ובתחזוק הסניפים.

"אני מאמין" אומר גלעד "שאין די במכירת מוצרים. יש הרבה מאד חנויות שמוכרות תיקים, חגורות ועוד. אצלנו בסניפים אנו דואגים גם לערך מוסף ולחווית קנייה שונה ומהנה. בסניפים נמצאים אנשי מקצוע מומחים לעבודות עור וליצירת תכשיטים והקונים צופים בהם בעת יצירת המוצרים ויכולים לבחור בדיוק את התכשיט או התיק בו הם חושקים"

 
 
 


לקראת השקת קולקציית אביב קיץ  2017 יוצאת בקאלס בקמפיין חדש וייחודי בעל הסלוגן  SKIN TO SKIN (עור על עור) בו השתתפו אנשים אמתיים מהחיים שעל עורם אין שום דבר מלבד מוצרי העור האיכותיים של באקלס.

מטרת הקמפיין היא להתחבר לאנשים אמתיים מתוך מגמה לשים בפרונט אנשים ודמויות שכל אחד מאתנו יוכל להתחבר, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד. ולהבליט את החיבור של העורות ולהדגיש את השילוב ביניהם. צפיתי בקמפיין והתלהבתי מהרעיון ומהביצוע. להלן מספר צילומים מתוכו (צילומים – יח"צ)



 

 

בהשקה שהתקיימה בצהרי היום בבר חצר תל אביבי הוצגו שיטות העבודה הייחודיות של החברה באמצעות עמדות עבודה עם בעלי מקצוע שיצרו פריטים שונים מעורות, כאשר ניתנה לנו האופציה להכיר את הליך הכנת החגורות החל מבחירת חומר הגלם ועד למוצר המוגמר.

                         גלעד מסביר למוזמנים אודות באקלס. צילום- רפי דלויה



 

קולקציית אביב קיץ 2017 הושקה בתקופת האביב המביאה עמה תחושה של התחדשות ופריחה ומזמינה אתכם להגיע אל רשת "באקלס" וליהנות מתיק עור חדש שישדרג לכם את הלוק בקלות. כשביקרתי בחנות שבדיזינגוף סנטר התקשיתי לבחור תיק מתוך המגוון הרחב והמעוצב שהיה בחנות. תצטרכו להתאמץ כדי לבחור רק תיק אחד. אני בטוחה שכמוני, תחשקו במספר תיקים. ההמלצה שלי- לבחור בתיק שישלים לכם את המראה לליל הסדר. התיקים הם במבחר צבעים, מעוצבים, נוחים ואיכותיים. הם גם יישארו אתכם לאורך שנים וייתנו תוספת מעניינת ללוק שלכם

 

רשת באלקס מזמינה אתכם להגיע לחנויות ולמצוא את הפריט הבא שלכם לקיץ הקרוב. ארנק בצבעים נייטרליים שיתאים לכל אירוע, ארנק בצבעים חזקים שימשוך תשומת לב, חגורה שלא יוכלו להתעלם ממנה או תיק כזה שיחזיק עשרות שנים גם לקיץ הבא ולזה שאחריו ולזה שאחריו….

 
 
 
 
 
 


ניתן להשיג:

 

סינמה סיטי ראשון לציון -רח' ילדי טהרן 5 ראשל"צ

שעות פתיחה 10:00-23:00 כלל ימי השבוע

דיזנגוף סנטר ת"א –רח' דיזינגוף 50 ת"א

שעות פתיחה 20:00-08:00 א' עד ה'. 9:30-16:00 יום ו'. שעה מצאת שבת ועד 22:00

אושילנד כפר-סבא- רח' עתיר ידע 4 כפר-סבא.

ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

ביג פאשן אשדוד –רח' דרך הרכבת 1 אשדוד.

ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

 

אתר החברה: www.buckles.co.il

פייסבוק: באקלס ישראל
 
צילומי הפריטים והקמפיין- יח"צ. צילומי האירוע- יפה גביש, רפי דלויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה