רשומות

יום שישי, 7 באפריל 2017

חברת "שורש" 2017- יצירתית וייחודית כתמיד עם ליין חדשני לספורט הימי


לפני כשנה התארחתי במפעל חברת "שורש" בטירת הכרמל. באותו ביקור הכרתי את הבעלים יוקי גיל שהקים את החברה בשנת 1991 ומאז מייצרים במפעל את סנדלי שורש, תיקי שורש ומוצרים רבים נוספים בתחום הטיולים, מחנאות ותרמילאות, המוכרים היטב בארץ ובעולם. הביקור במפעל כחול לבן שמוצריה משווקים במעל 45 מדינות בעולם, מעסיקה יותר מ-225 עובדים והיא מצליחה לשמור על חדשנות, מצוינות וערכים סביבתיים וחברתיים (תורמת 5% מרווחיה לפעילויות חברתיות בקהילה) שימח אותי וגם היום יש בליבי פינה חמה ל"שורש".

רוצים לקרוא עוד על הביקור במפעל? הנה הקישור http://iaffablog.blogspot.co.il/2016/03/2016_30.html

השבוע הוזמנתי, יחד עם בלוגרים נוספים, למפגש נוסף עם דורית קוטרוס מנהלת המכירות והשיווק של "שורש" ועם גל פרידמן, האלוף האולימפי של ישראל, כדי להכיר את המוצרים החדשים של החברה בליין הספורט הימי וגם לחוות שיעור סאפ אותו העביר גל פרידמן. אומר מיד, השתפנתי ולא השתתפתי בשיעור ונראה לי שאצטער על כך עוד זמן רב. הייתי צריכה להשתתף, זו הייתה חוויה חד פעמית כך אמרו הנועזות שבינינו. אולי בפעם הבאה.


                      בצילומים-  חוף שדות ים שבו התקיים שיעור הסאפ.
מה שכן עשיתי, זה להכיר את המוצרים החדשניים של חברת "שורש". החל מסנדלי 'אורבן עור' החדשים, תיקי היום יום, בקבוקי הספורט החדשניים וגולת הכותרת-ליין הספורט החדשני. אני זוכרת את דבריו של יוקי גיל במפגש הקודם. הוא אמר אז שהוא רוצה שחברת שורש תשמש מודל לחברות אחרות ונראה לי שבליין הימי החדש הוא בהחלט מצליח בכך. הליין החדש נותן פתרון אמיתי ומוצלח לאלפי אנשים, לא רק ספורטאים, העוסקים בספורט ימי.
                        בצילום- דורית מסבירה לנו אודות מוצרי שורש

אבל, לפני הליין הימי, קצת על סנדלי אורבן עור מסדרת אורבן. מדובר על גלגול נוסף של סנדל אורבן שהושק בתחילת 2016. הסנדל קיבל תוספת שיק ורפידת זמש שמקנה מגע רך ונעים לרגל ואינה מפתחת ריחות לא נעימים. גם יפה וגם מושלם לטיולי יום בעיר ובשטח.



 
ומה עם תיקי אורבן? תיקים מעוצבים ונוחים המיועדים לתיכוניסטים, סטודנטים, הייטקיסטים ובעצם לכולם. יש בהם חלוקה פנימית אופטימלית , תא ללפטופ והרבה מקום לשאר החפצים שלנו.
 

וכעת, לליין התיקים לספורט ימי (סאפ וקייק).

ב"שורש" חברו לספורטאים המובילים בתחום השייט, קייק וגלישת סאפ ויחד איתם ועם המעצבים המוכשרים של החברה, יצרו ליין ספורט ימי חדשני, המשלב עיצוב וטכנולוגיה, יכולת תנועה טבעית וחופשית, נוחות ופונקציונליות, לצד יכולת לביצועים מייטביים והיכולת לבלות שעות ארוכות בים מבלי לוותר על משמעת מים.




 

בליין הספורט הימי של שורש ניתן למצוא-

 

תיק וורו- VERVE


תיק ה"וורו" הוא פיתוח שנעשה על פי עיקרון העיצוב והטכנולוגיה של תיק הדיון, ה- X-FIT . הרצועות חופשיות ומאפשרות תנועה טבעית של הכתפיים בעת החתירה.

כיסי רשת מאפשרים לאחסן דברים, ולא אוגרים מים במקרה של נפילה וכך התיק לא מסרבל עליה חזרה על הסאפ או הקייק.

לתיק יש גומייה שמאפשרת איבטוח משוט בשעת עצירה ומשחררת את הידיים.

מכיל מיימיה בנפח 2 ליטר.

מתאים לקייקים ולסאפ.

צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום

מחיר- 399 ש"ח

 

דוראבאג ימי- DURABAG KAYAK


 
 
על פי דרישה שעלתה ממספר קייקיסטים, לקחנו את המצ''ג, שינינו את הבד, הארכנו את הקשית בחצי מטר והוספנו גומיות לאיבטוח התיק.

התוצאה - מיכל של 2.5 ליטר, עם בידוד לשמירה על קור המים, שאפשר לאבטח כמעט לכל מקום בקייק, וקשית שמאפשרת שתיה תוך כדי תנועה וללא עצירה!

שלוש אפשרויות להוצאת הצינור מהתיק מאפשרות התאמה מירבית. כיסי רשת מאפשרים איחסון נגיש לדברים קטנים.

פסי הייפלון בגב התיק מקנות לתיק אחיזה במשטח ומונעות החלקה.

מכיל מימיה בנפח 2.5 ליטר, קשית באורך 140 ס"מ.

צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום

מחיר- 199 ש"ח.

היפסטר ימי - HIPSTER WAVE


לאחר ההצלחה של תיק ההיפסטר, בתחום הריצה והרכיבה נתנו תיק גם לגל פרידמן, מדליסט אולימפי, בעל מועדון גלישה וממובילי הסאפ בארץ שיגיד איך זה מרגיש בים.

אחרי כמה שיפורים והתאמות, מגיע ה"היפסטר ווייב" - אותה גברת, אבל מתאימה לים! כמו בריצה ובאופניים היתרון של חגורת שתיה הוא שמירה על מרכז כובד נמוך ועל כתפיים חופשיות מעומס ולחצים שמגבילים את תנועתן.

ה"היפסטר וייב" של שורש הינו תיק- פאוצ' נוח, בעל תא מרופד אטום למים עם מימיה בנפח 1.5 ליטר במבנה רוחבי שמחלק את המשקל לרוחב האגן ומאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי.

התא מחולק כך שיש מקום לאחסון ועדיין ההיפסטר קליל ויציב, לא מעמיס משקל על הכתפים והגב ומאפשר חופש תנועה ואיוורור.ה"היפסטר וויב" מאובזר גם בכיסי רשת לגישה מהירה ונוחה, ופאוץ' אטום למים לשמירה על דברים.(פלאפון צריך להכניס לשקית אטומה נוספת).

 

צבעים- שחור כתום/ טורקיז כתום

מחיר- 299 ש"ח

ליקוויטיינר פרו

נענינו לקריאת הקייקיסטים - והליקוויטיינר, בקבוק הקסם של חברת "שורש" למים (קרים -20 ורותחים +100 מעלות צלזיוס), קל, גמיש ומתקפל, בנפח גלילי, עשוי יריעה יחודית חלקה כמו זכוכית ומשולבת חומר אנטי בקטריאלית של "שורש", המוכר והנוח מהיבשה מגיע כעת במיוחד למים בתצורת "ליקוויטיינר פרו".

על ידי חיבור מתאם צינור עם שסתום, הליקוויטיינר הופך למערכת שתיה קטנה שמתאימה לכיס הקידמי באפודת הציפה של הקייק. ניתן לבצע התאמה אישית של אורך הצינור לשתיה נוחה ונטולת מאמץ.

ליקוויטיינר פרו מאובזר במימיה של 1 ליטר, קשית המחוברת לפקק מצידה האחד ולשסתום הליקס של שורש מצידה השני.

צבעים- שחור

מחיר-  49 ש"ח

* מבודד ווידפק- מעטפה מבודדת לשקית השתיה שמגנה ושומרת על קור/חום המים

*ערכת ווידפק פרימיום- חבילת פרימיום מפנקת, הכוללת וודפק 2 או 3 ליטר, קשית מצופה להגנה מקרינת UV וקליפס מגנטי.

 

ניתן להשיג בחנויות המטיילים והספורט המובחרות למציאת החנות הקרובה למרום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores /

 

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/

צילום אוירה- יוהאן יורד

צילום מוצרים- אלי גיטלמן

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה