רשומות

יום שבת, 1 באפריל 2017

רשת 'אמפוריום' השיקה את קולקציית אביב קיץ 2017 בעופר גראנד קניון בחיפה


 


אמפוריום, רשת מותגי ההלבשה וההנעלה של מותגי הפרימיום, השייכת לקבוצת סקאל, רשת המולטי ברנדס המובילה בישראל, השיקה בשבוע שעבר את הקולקציות החדשות לאביב קיץ 2017, בסניף הרשת שבעופר גראנד קניון.

לורי קדרון, מנהלת השיווק של אמפוריום, הציגה לאנשי התקשורת שהוזמנו, את המותגים המובילים אותם ניתן למצוא בחנות. תוכלו למצוא את מותגי הפרמיום- פולו ראלף לורן, נאוטיקה, טימברלנד, גאנט, לי, רנגלר, נפפירי, לקוסט, הוויאנס, ניו באלנס, פוסיל, גאס ומארק פישר.

"רשת אמפוריום היא בית של מותגים בינלאומיים יוקרתיים ומידי עונה אנו מתרחבים ומוסיפים מותגים וזאת בהתאם לבקשת הלקוחות שלנו. למשל הבנו בקיץ קודם שיש צורך בכפכפים אז השנה כבר ניתן לראות את כפכפי האוויאנס הפופולאריות. עוד העונה, הרחבנו את מותגי נעלי הנשים: גאס ומארק פישר. ואת אופנת הגברים עם לקוסט וגאנט." אמרה לורי. היא גם ציינה שהחנות בגרנד היא אחת מחנויות הדגל.

בין הבאים היו: מנכ"ל עופר גרנד קניון ניר ברקן, הזכיין של חנות אמפוריום יואב עמין, מינה זילברברג ודנה אנגלר שייצגו את משרד היח"צ דניאלה רייבנבך, אנשי תקשורת ובלוגרים.

 


בצילום- מימין לשמאל מנכ''ל עופר גרנד קניון חיפה ניר ברקן, לורי קדרון מנהלת השיווק של אמפוריום והזכיין של חנות אמפוריום יואב עמין.

              בצילום- אנשי התקשורת והבלוגרים צילמה- שרה איקו
 

סניף אמפוריום בגרנד הוא סניף רחב ידיים, אסתטי מאד ונעים לערוך בו שופינג. צוות החנות ובראשם מרינה וובר מנהלת הסניף, עושים כל מאמץ לאפשר חווית קניה נעימה שתענה על צרכיי הקונים. באזור הצפון יש מספר סניפים ויש גם חנות אאוט לט בחוצות המפרץ ובה ניתן למצוא את הקולקציות הקודמות במחירים נמוכים משמעותית.
 

 
                               בצילום- מרינה וובר


הרשת חרטה על דגלה הובלת אופנה טרנדית ומביאה מידי עונה את הקולקציות החדשות של המותגים הנבחרים שהם MUST בארון הבגדים. ברשת ניתן למצוא מבחר רחב של פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לנשים, גברים וילדים.

 

קולקציות הנשים:

נדמה כי רשת אמפוריום היא רשת החלומות לכל אישה. הסיבה הראשונה לכך, זו הרשת האישה יכולה לקנות לעצמה ולשאר המשפחה במקום אחד. לצד הנוחות, סיבה נוספת, כל מותגי האופנה במקום אחד וכך המבחר רחב יותר ומגוון יותר, יש יותר גן עדן מזה?!.

 

קולקציות הביגוד המוצעות לנשים הן של המותגים: פולו ראלף לורן ונאוטיקה. המותגים מציגים קולקציות קלאסיות עם נגיעות של הטרנדים הכי עכשוויים. התוצאה: אישה מודרנית, מתוקתקת שיודעת איכות מהי. בעזרת הקולקציות האישה יכולה למצוא אאוטפיטים אשר יתאימו למהלך היום בעבודה ולשעות הפנאי. באופנת הנעליים ניתן למצוא: נעלי ניו באלנס שכבר הוכיחו שסניקרס מתאים לכל אאוטפיט במגוון שילובי צבעים חדשים: אדום ושחור, שחור עם הדפסי מנומר ועוד. בנוסף, מגוון טרנדים חדשים בעולם האופנה: נעלי אספדרל של גאס, סניקרס אופנתיות של לקוסט, נעלי מרי ג'יין של מארק פישר, נעלי ה'בוטס' האייקוניות של טימברלנד במבחר צבעים והדפסים חדשים כגון: פרחים ועוד. כפכפי האוויאנס  – המותג הברזילאי שהפך להצלחה מסחררת ומציג העונה דגמים חדשים במגוון צבעים והדפסים צבעוניים.

 

לאחר שסיימנו עם הבגדים והנעליים, ההופעה עדיין לא מושלמת. לשם כך, רשת אמפוריום דאגה לאבזר את החנות במגוון תיקים וארנקים של מותג האופנה המצליח: פוסיל. לפוסיל מגוון תיקים רחב, החל מתיקי כתף, תיקי גב אופנתיים ועד תיקי קרוס קטנים. אותם תוכלו להתאים לארנקים אופנתיים שפשוט חבל להשאיר בתוך התיק...

 נאוטיקה קיץ 2017 צילום יחצ חול
 ראלף לורן מחיר 1,200 שח יחצ חול
 נאוטיקה מחיר 399 שח צילום יחצ חול


 
  ראלף לורן מחירי אישה זקט 1450 מכנסיים 549 שח צילום יחצ חול

האווינאס לרשת אמפוריום מחיר 49.90-129.90 שח צילום אסף לוי


                               בצילומים- בגדי נשים של נאוטיקה
 
קולקציות הגברים:

אין ספק שרשת אמפוריום מכירה את טעמו של הגבר הישראלי  ומציעה לו מבחר קולקציות אופנתיות. מבחר המותגים הרחב אשר מוצע, מבטיח שאף גבר לא יישאר אדיש וכל אחד ימצא את הסטייל שלו. בין מותגי הביגוד ניתן למצוא את המכופתרות האלגנטיות, חולצות הפולו הקלאסיות של פולו ראלף לורן, נאוטיקה, טימברלנד וגאנט. לחובבי הקאז'ואל מציעה הרשת מגוון טי שירטים של טימברלנד, לי, רנגלר, גאנט, פולו ראלף לורן, נאוטיקה ונפפירי וג'ינסים אשר הבולטים שבם ממותגים לי ורנגלר. באשר לעונת הרחצה ניתן למצוא ברשת בגדי ים של נאוטיקה, נפפירי וגאנט במבחר גזרות וצבעים קייצים.

כאילו שלא די במכופתרות, הרשת מציעה מכנסי צינו ובלייזרים של המותג האיטלקי VALEO אשר העיצובים שלו מתאימים לגבר המטרו סקסואל המטופח שדואג להיראות "פיין".

בדבר הנעליים, ניתן למצוא החל מכפכפים לים ונעלי ספורט עד נעליים אלגנטיות אשר לא יביישו אף חתן ביום חתונתו. כפכפים של האווינאס, נעלי ספורט וסניקרס של ניו באלנס, נעליים אלגנטיות של לקוסט ואף נעלי ה'בוטס' האייקוניות של טימברלנד.

לי גברים לרשת אמפוריום מחיר 349 שח צילום אסף לוינאוטיקה קיץ 2017 צילום יחצ חול


ראלף לורן מחיר 449שח צילום טל טרי

ראלף לורן מחיר 599שח צילום טל טרי

ראלף לורן מחיר חולצה 499 גקט 2850 מכנסייםן 549 שח צילום יחצ חול
 

קולקציות הילדים:

גם הילדים ימצאו הפתעות ברשת אמפוריום ויוכלו ליהנות מנעליים לגיל הרך עד גיל העשרה בנעלי וסנדלי טימברלנד ולקוסט אשר מותאמות לכף רגלם העדינה של הילדים ונבדקו טכנולוגית, חליפות ואוברולים לגיל הרך של נאוטיקה אשר מלווה את ילדכם עד הבגרות עם מגוון של חולצות, חליפות וסטים לגן וביה"ס, לצד, חולצות מכופתרות, שמלות מתנפנפות ומגוון בגדים אלגנטיים נוספים שיתאימו לאירועים וכדומה.


 
1189A-T נעלי טימברלנד ילדים מחיר 229 שח צילום יחצ חול


טווחי מחירים:

נשים:

חולצות: החל מ – 149 ₪

שמלות: החל מ – 199 ₪

חצאיות: החל מ – 249 ₪

מכנסיים: החל מ – 229 ₪

נעליים: החל מ – 349 ₪

כפכפים: החל מ – 49.90 ₪

 

גברים:

ג'ינסים: החל מ – 399 ₪  

מכנסיים: החל מ – 299 ₪

חולצות מכופתרות: החל מ – 249 ₪

חולצות פולו: החל מ – 249 ₪

טי שרטים: החל מ – 199 ₪

נעליים: החל מ – 299 ₪

 

בגדי ילדים:

חולצות מכופתרות: החל מ – 149 ₪

שמלות: החל מ – 179 ₪

נעלי ילדים: החל מ – 29 ₪

סנדלי ילדים: החל מ – 29 ₪




המלאי משתנה בין החנויות..




להשיג ברשת אמפוריום

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה