רשומות

יום שלישי, 4 באפריל 2017

קסטיאל AS IS השיקו את הסניף החמישי בחוצות המפרץ



השבוע התקיימה השקת קסטיאל AS IS בחוצות המפרץ. זו הייתה השקה אלגנטית ומכובדת עם עשרות אנשי תקשורת, בעלי עניין ומובילי דעה שהגיעו להכיר את הסניף החדש ולשמוע מפי יהושע קסטיאל, בנו של מייסד הרשת אפרים קסטיאל ובתו דפנה, על דרכי העיצוב והביצוע של רהיטי קסטיאל, על ההשראותלפיתוחם של טרנדים וקולקציות הריהוט השונות. על האירוע הופקד משרד היח"צ של לימור כרסנטי שעשתה עבודה מצוינת.

              בצילום- יהושע קסטיאל ולימור כרסנטי יחד עם נשות הסניף.
הסניף החיפאי של קסטיאל ממוקם בחוצות המפרץ במתחם ה-out let בקומה השנייה. מדובר על חלל של 800 מטר, סוג של האנגר תעשייתי גדול, שעוצב בעזרת בלוקים חשופים למעין חללים המדמים חדרים ביתיים ובכל חדר כזה תצוגה של חדרי שינה, פינות אוכל, סלונים, שידות, מזנונים ועוד.
 



 

עבורי, זו הייתה ההזדמנות להכיר את עיצובי משפחת קסטיאל ואת הדרך המובילה את יהושע ובתו דפנה, אף היא מעצבת, להחליט אילו רהיטים יפארו את דירותיהם של הישראלים בשנים הקרובות. "קסטיאל" הוא מותג ייחודי בנוף הריהוט בארץ. אפריים קסטיאל שפתח חנות רהיטים בדרום תל אביב, השכיל להפוך אותה לחנות מובילה בארץ. מי שרצה פרטי ריהוט מיוחדים וייחודיים פנה לקסטיאל. רהיטיו פיארו את בתי עשירי ישראל. הדור השני והשלישי של קסטיאל מנגישים את הרהיטים הייחודיים לכולנו. בקסטיאל AS IS הם מעצבים סדרות של רהיטים, תוך שהם שומרים על הסגנון המיוחד והאיכותי. מכיוון שמדובר בסדרות ולא בפריט אחד, המחיר בהתאם. יהושע, סיפר לנו שכיום קל יותר לתכנן עקב ההתפתחות הטכנולוגית. קל להתאים את מידות הרהיטים ולשנות בהתאם לרצון הלקוח. העבודה היא מול מחשבים והביצוע נעשה במפעל שבקרית גת בו מועסקים כ- מאה עובדים. משמח לדעת שכל הריהוט נעשה בארץ בעבודה מקומית. מפעל כחול לבן.
                                 בצילום- יהושע ובתו דפנה
             בצילום- יהושע מסביר איך עלה הרעיון לעצב את הספריה ועד כמה אין בייצור בזבוז של חומר.

יהושע,  דיבר בהתלהבות על עיצוב. הסביר איך יושב עם בתו דפנה במכונית ויחד הם מעלים רעיון שהופך לביצועי. הוא סיפר איך התלהב מהחלל האלטרנטיבי שבחוצות המפרץ ואיך החליטו על העיצוב השונה המאפשר שינוי מתמיד בהתאם לרהיטים המוצגים בו. על עיצוב הסניף חתומה הבת דפנה ורק כדי לראות עד כמה מיוחד העיצוב שווה להגיע. הריהוט, בעיניי, הוא שונה ומקורי. תמצאו בחנות ריהוט קלאסי שיזכיר לכם, אולי, ריהוט מבית סבתא. תמצאו גם ריהוט עכשווי וישראלי. בנוסף, תמצאו כלי בית רבים למכירה, גם הם תוצרת הארץ.


 

"מדוע פתחת סניף בחיפה רק עכשיו?" נשאל יהושע "אולי כי חיפה הזכירה לי פרידה" ענה. "כשהייתי ילד הפליגו הוריי לחו"ל דרך נמל חיפה, למשך תקופות ארוכות ועבורי סימלה חיפה פרידה לתקופה ארוכה". יתכן שכעת תסמל חיפה נושאים שמחים יותר.

בין הבאים נצפו: האדריכל עודד שטרן, מעצבת הפנים שירלי בר, האדריכלית דורית ג'יני עם המעצבת יהודית ממטבחי "סמל" איש העסקים משה אלול ועוד רבים וטובים.

אני התלהבתי במיוחד מהשולחנות הלא סימטריים והמעוצבים שלא ראיתי כמותם בשום מקום אחר.


 
 
רשימת סניפי קסטיאל-

חנות הקונספט במתחם קסטיאל, רח' משה מאור 2, תל אביב.

חנות פולג, רח' הגביש 10, א.ת. פולג נתניה.

חנות בילו, רח' בוסי סנט ג'ורג' 15, קריית עקרון.

חנות ראשון לציון, רוז'נסקי 1, אזור התעשייה החדש.

חנות חוצות המפרץ מתחם חוצות המפרץ .

קסטיאל בפייסבוק- https://www.facebook.com/kastielASIS/

 אתר קסטיאל AS IS -http://asis.kastiel.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה