רשומות

יום שלישי, 25 באפריל 2017

טסות לחו"ל? עברו דרך מתחם היופי Beauty in a Capsule וגלו את הסוד לעור צעיר יותר



מי טסה לחו"ל ולא עוברת דרך ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי כדי לבדוק מה חדש בעולם הטיפוח והאיפור ולרכוש לעצמה מוצרים בהוזלה? אני מגיעה תמיד מוקדם יותר כדי שאספיק לעבור, להתרשם ולרכוש את המוצרים בהם חשקתי.

בשבוע שעבר הוזמנתי להכיר את מתחם היופי החדש שהשיקו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ואת מכשיר HydraTest המהפכני מבית אליזבת' ארדן ואני ממתינה לרגע שאגיע לשדה התעופה כדי לבקר במתחם ה-beauty in a capsule ולהתנסות בסורק החדשני שיפעל בחנות כל חודש מאי חינם וללא התניה ברכישת מוצרים.

 
לאירוע השקת מתחם היופי החדש הגיעה נציגת  ג'יימס ריצ'רדסון יסמין מזור שהציגה לנו את הקונספט החדשני וכן אנשי חברת אליזבת' ארדן שהגיעו במיוחד לארץ Sebastian Clifton-welker ו- Bruno orbe וסיפרו לנו על מוצרי החברה אשר ניתן יהיה לרכוש במתחם החדשני – כמוסות סרום סרמיד לחידוש נעורי העור, קרם על בסיס סרמיד להרמה ומיצוק וסרום סופרסטארט.(עליהם ארחיב בהמשך) ועל סורק העור החדשני ה- hydra test המבצע ניתוח חכם של העור תוך שניות ומודד את רמת הלחות, רמת השומן בעור וגמישותו.



    בצילומים מהאירוע- יסמין מזור, סבסטיאן קליפטון- וולקר וברונו אורב

כולנו מחפשות לשמור על המראה הצעיר של עורנו. חוקרים גילו כי לאורך השנים הייצור הטבעי של סרמידים, קולגן, אלסטין וכן של נוטריאנטים חיוניים כגון סידן, תורמים כולם לעור בעל מראה בריא, אך השפעתם עלולה להיפגע עקב גורמים כגון גיל ולחצים סביבתיים. אלו עלולים לגרום לתחושת יובש ורגישות בעור ולמראה עור עמום, מקוּוקו ומקומט. בהבנה מרעישה זו ובמטרה לספק את מכלול צורכי היופי של האישה הפעילה והפעלתנית של היום, חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי משתפת פעולה זו השנה השלישית עם  מותג הקוסמטיקה היוקרתי אליזבת ארדן, ומשיקה את מתחם היופי Beauty in a Capsule אשר ימוקם במרכז החנות בדיוטי פרי, במסגרתו יוזמנו קהל הלקוחות לבדוק את מצב עורם באמצעות מכשיר ה – HydraTest החדשני!

HydraTest הוא מכשיר המבוסס על הטכנולוגיה העדכנית ביותר והוא מספק תוצאות מדויקות ומיידיות על מצב עורך. מדובר בכלי מתוחכם ביותר, המודד את הלחות בעור, את רקמת העור, רמת השומן בעור וגמישותו.



HydraTest מושתת על טכנולוגייתBIA  (Bioelectrical Impedence Analysis - אנליזה ביו-אלקטרלית): אותה טכנולוגיה אמינה, שעליה מבוסס ציוד גדול יותר המשמש ברפואה ובתעשיית היופי, כדי להבטיח מידע מדויק על עורך.

המכשיר תוכנן באופן המבטיח שימוש קל ונוח. כל שיש לעשות הוא להצמיד את המכשיר לאזור הרצוי לבדיקה, והתוצאות תוצגנה תוך שניות! בהתאם לתוצאות, ייערך ניתוח עור חכם, ויותאם ללקוחות משטר טיפוח המותאם אישית.

כל הלקוחות שיבקרו במתחם היופי Beauty in a Capsule, יקבלו במתנה כמוסות סרום סרמיד לחידוש הנעורים של העור לשימוש יומי, ובנוסף ברכישת שני מוצרי אליזבת ארדן (כשאחד מהם מסדרות האנטי-אייג'ינג של המותג), מקבלים תיק טיפוח במתנה עם דוגמיות מוצרים מהסדרות Prevage ו- Ceramide.

 

מסקנות ניסויים קליניים שנערכו עם מכשירי  HydraTest

  • מכשירי HydraTest נמצאו כבעלי רמת דיוק גבוהה.
  • כל הרופאים שהיו מעורבים בניסויים הקליניים נכחו בקלות השימוש במכשיר HydraTest.
  • ניסויים קליניים הצביעו על הדיוק הגבוה של מכשירי HydraTest, על קלות השימוש בהם, על הזיקה הבלתי צפויה בין המדידות שלהם לבין מדדים קליניים כלליים הנוגעים לעור המטופל, וכן על היעדר בעיות תפעול.
  • רמת היישום: המכשיר HydraTest מומלץ לרופאי עור וקוסמטיקה, לשימוש בקליניקות הפרטיות שלהם.
  • היעילות הגבוהה של HydraTest, כאשר הוא בשימושם של רופאי עור וקוסמטיקה, הוכחה בתוצאות הניסויים הקליניים.
  • כל הרופאים אשר השתתפו בצוות הפרויקט הביעו את רצונם להמשיך לעבוד עם המכשיר HydraTest.
  • הניסויים הקליניים לא זיהו כל בעיה בעת השימוש במכשיר HydraTest.

במתחם ה-beauty in a capsule תוכלו לרכוש, כפי שציינתי, את מוצרי חברת אליזבת ארדן. מהתנסותי במוצרים אני יכולה להעיד שמדובר במוצרים איכותיים ומעולים, נעימים מאד לשימוש, המצליחים לסייע לעור להראות במיטבו. לאחר שימוש של מספר ימים במוצרים עורי נראה רווי לחות, רענן ובעל גוון אחיד וזוהר.

 

מבין המוצרים אהבתי במיוחד את-  כמוסות סרום סֶרָמיד לחידוש הנעורים של העור

Ceramide Capsules Daily Youth Restoring Serum-


למי שעדיין לא מכירה, מדובר על כמוסות מוזהבות ארוזות באופן בלתי חדיר ואטומות להבטחת יעילותן, דבר המבטל את הצורך בחומרים משמרים או מתחלבים. כל אחת ואחת מהכמוסות בנות מנה אחת מספקת ריכוז של יתרונות הסרמיד החיוני לעור, בצורה היעילה ביותר.

הכמוסות מסייעות ליכולת העור לשמור על לחות, מעצימות את לחות העור ובאמצעות CLX (קומפלקס ליפידים של סרמיד) האקסקלוסיבי, מפחיתות את סימני הגיל הנראים לעין. CLX ממנף את האפקט של הסרמידים 1 ו-6; אלו ליפידים המאפשרים לחזק ולשקם את מחסום הלחות, המגן הטבעי של העור, ומסייעים להחזיר לו את מרקמו הטבעי והחלק. טכנולוגיית רטינול כפול מפחיתה את הנראוּת של קווים וקמטים שעל פני השטח, ומסייעת לקולגן הטבעי של העור ליצור גוון אחיד יותר. ויטמין E עוזר בלחות ובהגנת העור ותמצית של זרעי בורג מרגיעה ומרעננת עור רגיש.

יתרונות עיקריים:

  • שיפור ניכר של גון העור ובהירותו.
  • חידוש מיידי של מרקם העור, לקבלת עור רך יותר בעל מראה חלק יותר.
  • תמיכה ברמות הקולגן הטבעי, המעניק לעורך מראה ממוצק וגמיש יותר.
  • פועל למזעור ההופעה של קמטוטים וקמטים.
  • מסייע לחיזוק מחסום הלחות הטבעי, המגן על העור.
  • מינון נוח של כמוסה אחת שכמותה נמדדה מראש, ואטומה להבטחת סרמיד נקי ורב עוצמה.
  • ללא בושם, חומר משמר או מתחלבים.
  • נבדק קלינית ודרמטולוגית.

 

מחיר- 79.90 דולר למארז של 60 קפסולות.

 

מוצרים נוספים מעולים- קרם על בסיס סרמיד לשעות היום, להרמה ולמיצוק, בעל מקדם הגנה SPF 30

Ceramide Lift and Firm Day Cream Broad Spectrum Sunscreen SPF30 -
 

קרם זה, שזכה בפרסים, ממלא מחדש את עתודות הסרמיד שלך ומשיב את המרקם הטבעי לעורך, להבטחת מראה מוצק יותר וחלק יותר, עם קמטים מעטים יותר.

יש סיבה טובה לכך שהקרם הזה נמנה עם חביבי הצרכניות וזכה בפרסים. החליקי אותו על פניך, על צווארך ועל המחשוף, כדי לשטוף  את עורך בסרמידים שיאיצו את השבת הנעורים ותיהני מלחות מוגברת לעורך לאורך כל היום. מעניק לעורך תחושה מתמשכת של רכות ומוצקות ורווי רעננות.

תכשיר Ceramide Lift and Firm מכיל קומפקס תלת-סרמידי (סרמיד 1, סרמיד 3 וסרמיד 6) המחזק את העור ומחזיר לו את המראה של מרקם טבעי, תוך הזרקה אינטנסיבית של לחות מוגברת. הטכנולוגיה החדשנית של מילוי באמצעות סרמידים מאפשרת שילוב רב-עוצמה של SNAP-8 (אצטיל אוקטפפטיד-3) ותמצית של זרעי היביסקוס - צמח המשיב רעננות ומספק תמיכה חזקה לרשת הטבעית של העור, הלא היא התשתית של חלבוני קולגן, אלסטין ופרוטאין, כדי להבטיח אפקטים נראים לעין של מילוי, הרמה ומיצוק העור. תועלות מרכזיות של התכשיר:

·         העור נראה קורן וחלק.

·         מסייע למראה עור ממוצק, אשר נראה יציב יותר ומשוקם.

·         מספק לו הידרציה השורדת לאורך זמן ומשקם את מאזן הלחות של העור.

·         מפחית את הופעת הקווים הדקיקים והקמטים.

·         משפר בצורה ניכרת את מרקם השטח העליון של העור.

·         מסייע להגנה על עורך בעזרת מקדם הגנה SPF 30.

מחיר- 86 דולר ל- 50 מ"ל

סרום סופרסטארט- SUPERSTART SERUM - תכשיר בעל כושר מוכח בחיזוק האפקט של תכשירי הטיפוח
 

התכשיר מסייע לחיזוק ההגנות הטבעיות של עורך, חיזוק יכולת עורך להתחדש, חיזוק תוצאות המוצרים לטיפוח עורך.
הידעת כי מצב השכבה העליונה של עורך קשור באופן ישיר למראה הבריא, הקורן והצעיר של עורך? כאשר השכבה העליונה פגומה, עורך אינו מסוגל לשמור על הלחות והוא מאבד את ההגנות הטבעיות שלו שנועדו לשמור על עצמו; בסופו של דבר, הוא יאבד גם את יכולת ההתחדשות.

תכשיר SUPERSTART הממריץ את התחדשות העור, מיועד לסייע להחזרת המראה הבריא של שכבת העור העליונה ולהעצים את יכולת התיקון העצמי וההתחדשות של העור. כאשר משתמשים בו לפני מריחת סֶרום ו/או קרם לחות, הוא מגביר את יעילותם של מוצרי טיפוח העור שלך. עורך נראה יפה, גמיש ורענן, מוכן להתמודד עם היום החדש.

מחיר- 56 דולר ל- 30 מ"ל

גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.
צילומים- יפה גביש, יח"צ
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה