רשומות

יום רביעי, 5 באפריל 2017

ג'יוואגו מציגים בהשקה עולמית בשמים לגבר ולאישה MAGNETIC GOLD


אתחיל בווידוי- אני אוהבת בשמים. המדף בבית עמוס בבשמים שונים. לערב, לאירועים, ליום יום, לעבודה, לסרט. המדף בבית עמוס בשמים שונים. יש בשמים שיישארו איתי שנים ויש כאלה שאשכח מיד.

לפני כשנה קיבלתי להתנסות מחברת ג'יוואגו בברלי הילס וגולדן אלמנטס בשמים חדשים. OR PUR - בשמים  לנשים וגברים. פירוש השם OR PUR הוא זהב טהור בצרפתית. התאהבתי בבושם שלהם בעל הניחוח הפירחוני-פירותי העדין והנעים ומאז הוא שוכן לו במקום של כבוד במדף הבשמים. המלצתי עליו כאן- http://iaffablog.blogspot.co.il/2016/01/or-pur.html

השבוע, קיבלתי מחברת ג'יוואגו גולדן אלמנטס בע"מ ישראל לסקירה את הבושם החדש שלהם לאישה ולגבר MAGNETIC GOLD. שמחתי לקבל אותו כיוון שהיה לי ברור שזו תהיה אהבה חדשה ואכן לא טעיתי. אריזת הבושם כל כך יפה שחבל לפתוח את הקופסה. פשוט מושלם כמתנת חג. גם הבקבוק עצמו מרשים מאד ויחד עם פתיתי הזהב  24 קראט המרצדים בתוך הבושם המראה המתקבל הוא זוהר, יוקרתי ומקסים במיוחד.

חברת ג'יוואגו בברלי הילס הייתה הראשונה שהשתמשה בפתיתי זהב במוצריה.

הבושם הנשי הוא בעל נוכחות והניחוח הפרחוני- פירותי נוכח. מי שמחפשת בושם עדין, זה אינו הבושם עבורה. יש לו ניחוח אינטנסיבי ודומיננטי, חושני ומעט מסתורי. זה בושם המיועד לאירועים אלגנטיים ולבילוי רומנטי. הוא מחזיק מעמד שעות ארוכות והניחוח לא מתעמעם. אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו וכשהשתמשתי בו ניגשו אלי חברות ושאלו עליו.

תווי הבושם הנשי:

תו עליון – ניחוח פרחים פירותי נשי המשלב דומדמניות עם תו ירוק מרענן

לב הבושם – אקורדים אוריינטלים מפתים של עץ סנדלווד מהולים בויסטריה ואפרסק.

תו הבסיס – תו עצי המשלב פטצ'ולי, מרוכך על ידי פרחי טונקה וונילה.

תווי הבושם הגברי:
 

תו עליון -  ממריץ ומרענן, משלב ברגמוט אלגנטי עם אקורד אבקתי ופירותי

לב הבושם –  תו עצי וגברי של סידרווד עם ריח לוונדר רענן וקינמון המעצימים את נוכחות הניחוח.

תו הבסיס -  ניחוח מאסקי  מנחם, משולב בפרחי טונקה וונילה מעניק את המגע הגברי לבושם.

להשגה ברשתות השיווק, ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות. מחירים לצרכן: או דה פרפיום לאשה 100 מ"ל 419 ₪, או דה פרפיום לגבר 100 מ"ל 385 ₪ ועכשיו במבצעי החג.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה