רשומות

יום ראשון, 2 באפריל 2017

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קוצרן הנקל משיקה טיפול S.O.S אקספרס וסרום הגנה מזין


מכירים את הימים הללו שהשיער נראה גרוע ומצב הרוח בהתאם? כשהשיער לא נראה טוב אין איך להציל את ההופעה. שיער לא מטופח, חסר חיוניות וחסר ברק יכול לגרום לי להחליט להישאר בבית. לכן, שמחתי להתנסות במוצר החדש של "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל הנותן פתרון מעולה להזנת ושיקום השיער.

 

המוצר טיפול S.O.S אליקסיר הוא מוצר חדש בסדרת BC Repair Rescue ובנוסף אליו הושק מוצר נוסף סרום הגנה מזין "נוטרי שילד".

 

מיד כשהגיע מוצר ה S.O.S- אליקסיר, החלטתי להשתמש בו ולא רק מתוך רצון לדווח לכם במיידית, אלא מתוך סקרנות לבחון את השפעתו על שיערי. זה אחד המוצרים הטובים לשיער שסקרתי. לאחר השימוש השיער היה רך, נעים ומלא ברק ומכיוון ששערי צבוע מזה שנים, הרי שזה הישג יפה. אני שבעת רצון מהתוצאה שהתקבלה וממליצה על המוצר לכל מי שזקוקה לשיקום וטיפוח שיערה.

 

מהי  סדרת BC Repair Rescue ? זו סדרה בעלת פורמולציה מתקדמת וטכנולוגייתCell Perfector  חדשנית, הבלעדית ל"שוורצקופף פרופשיונל", הממלאת את החללים במשטח השיער ויוצרת מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד- הקרוב לשלמות טבעית. זהו הסוד של כל קו המוצרים!

 

טכנולוגייתCell Perfector  החדשנית, המיושמת בכל סדרות BC Hairtherapy מסייעת להתחדשות מיטבית של משטח השיער, לבנייה מחדש של מבנה השיער, עמוק בתוך תאי השיער. במצבו הטבעי והבתולי, השיער מכיל שכבת הגנה של ליפידים המורכבת ממולקולות עם שרשרת של 21 פחמנים. מצבי סטרס חיצוניים, טיפול כימי או שימוש במכשיר עיצוב שיער בחום, מזיקים למשטח השיער וכל השרשרת נשחקת. נכון להיום טכנולוגיות טיפוח שיער יכולות ליצור מחדש שרשרות של עד 12 מולקולות בלבד.

טכנולוגייתCell Perfector  ממלאת את החללים במשטח השיער בשרשרות של 18 פחמנים ויוצרת בכך מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד - הקרוב לשלמות טבעית. בנוסף לכך, השיער נבנה מחדש מבפנים עם שרשרות חומצות אמינו הזהות למבנה השיער- ליצירת שיער שנראה כאילו נולד מחדש: שופע חוזק, גמישות וברק.

 

סדרת BC Repair Rescue כוללת את המוצרים:  שמפו, שמפו להזנה עמוקה, ספריי-קונדישנר, קונדישנר, מסכה, מסכה להזנה עמוקה, סילד אנדס- קרם קצוות, וכעת 2 הכוכבים החדשים שנוספו-  טיפול S.O.S אקספרס, וכן סרום הגנה מזין.

 

הרחבה על המוצרים החדשים:

 

טיפול S.O.S אליקסיר, 3 ב-1, בסדרת ריפר רסקיו - BC REPAIR RESCUE S.O.S ELIXIR

טיפול אקספרס של 3 פאזות במוצר אחד, עם טכנולוגית שלמות השערה וטכנולוגית רברסילייןהחדשה.
הטיפול: 1) ממלא מחדש את מבנה סיב השערה. 2) מספק מעטפת הגנה. 3) מעניק טיפוח אחיד לשיער.

התוצאה: השיער מוזן ומשוקם באופן נראה לעין מבלי להכביד עליו. מתאים לכל סוגי השיער.

הוראות שימוש: לנער היטב ולרסס לשיער לח שיובש במגבת. לשטוף לאחר 5 דקות.

מחיר- 98 ₪ ל- 100 מ"ל

 

 

סרום הגנה מזין "נוטרי שילד", בסדרת ריפר רסקיו - BC REPAIR RESCUE NUTRI SHIELD SERUM

סרום כפול המשלב: טיפוח אופטימלי והגנה מפני חום מכשירי עיצוב עד 220 C. הפורמולה מכילה את טכנולוגית שלמות השערה וטכנולוגית רברסיליין החדשה, המותירה את השיער מבריק וקליל במיוחד. הסרום מתאים לכל סוגי השיער.

הוראות שימוש: יש ללחוץ כמות קטנה לכף היד, לעסות ולערבב היטב את שתי פאזות החומר. למרוח על שיער לח שיובש במגבת או שיער יבש. להשאיר ולעצב כרצוי.

מחיר- 110 ₪ ל-  28 מ"ל + 28 מ"ל

 


מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה