רשומות

יום שלישי, 2 במאי 2017

חדרי המלח בקריית מוצקין פתחו את עונת הקיץ במסיבת סטייל שנות ה-20



חדרי המלח הממוקמים בקרית מוצקין פתחו את עונת הקיץ במסיבת השקה אלגנטית שלקחה את המוזמנים אל שנות העשרים העליזות. המסיבה השמחה התקיימה ביום חמישי ה-27.4 בשיתוף משרד היח"צ של לימור כרסנטי ובהפקתה של סיוון קסטיאל.

האווירה המיוחדת הורגשה מיד עם הכניסה לאירוע. שטיח אדום נפרש מדלת הכניסה וכשפסעתי עליו, עברתי דרך ענני ערפל אל חצר מוארת בצבעי אדום. נערות חייכניות הלבושות בבגדי התקופה, חילקו סרטים עטורי נוצה וזמרת הג'אז מאי ספדיה הנעימה את הזמן בלהיטים מוכרים. הבופה הטעים היה של שגב אקספרס בניהולו של אשר אבישר ובר המשקאות סיפק לנו אלכוהול משובח. עוד זכינו להתנסות בטעימה מהטיפולים שיש לחדרי המלח להציע וזה עורר רצון להגיע שוב במהרה.

 

 
בין האורחים הרבים שהגיעו להתנסות וליהנות היו: חני לביא, שלי זיו, קארין קבסה, דניאל ציוני, ליאת אוטמזגין, סימה אביהו, צילה ברוך, עו"ד ימית ואורן מוריה ישראל, אורלית אורוביץ, לאה שלם, אורה וצביקה גפן, מיכל ויצמן, גאולה פנחס, ענת אמור, עפרה שי, מירב כרפיס, יורם כרפיס, רמי מזרחי, סוזנה ודויד ברידזה, חנה אייל, רחלי בן גלים, איריס יסלוביץ', סיגל וארווין אורן, אביטל ויעקב מגן, אור חן, נטע פלג, ורדית שטרנבך, שרה איקו, יורם מארק רייך, דינה רפאל, הדס בן-ארצי, לבנה רייזר, לאלי נחמה, ניקולאי קדוש, חן ושי ברק, מיכל גת מרום, לירן חולצה אפורה, אילונה שלמייב ועוד.

  בצילום מימין- שרה איקו, מירי אברהם, עפרה שי, לימור כרסנטי
   בצילום מימין- לימור כרסנטי, יורם מארק רייך, רחלי בן גלים
בצילום- לירן חולצה אפורה, רחלי בן גלים, לימור כרסנטי
מהם חדרי המלח ולמה הם מיועדים?

 
חדרי המלח מיועדים לתת פתרון לבעיות שונות בעור ובדרכי הנשימה. חדר מלח הוא חדר המדמה מערת מלח, היות וכל פינותיו – הקירות, התקרה והרצפה – מצופות בשכבת מלח יבש בעובי וריכוז המשתנים ממקום אחד למשנהו, אך ריכוזו של המלח הוא תמיד גבוה מאוד ותמיד טבעי.

בחדר מלח עוברים סדרת טיפולים העוזרים רבות במקרים של קושי נשימה, הנגרם כתוצאה מחסימה של מערכת דרכי הנשימה ע"י נוזלים המצויים בה. את דרכי הנשימה פותחים חלקיקי המלח, שנטחנו למנות אופטימליות המאפשרות כניסה שלו אל תוך דרכי הנשימה וכך מתאפשר לאוויר להיכנס אל תוך הגוף.

הטיפול הפשוט מצריך התרווחות של המטופל, הירגעות ונשימה. בגלל נוכחותו של המלח, הטיפול מרגיש כישיבה על חוף הים והמטופל ירגיש מליחות על שפתיו.



ישנם לא מעט רופאים הממליצים על חדר מלח, במיוחד לחולי אסטמה, יתרונותיו של הטיפול בחדר מלח הוכחו במחקרים שונים. מספר מחקרים רפואיים הוכיחו כי טיפול בחדר מלח עוזר להרגיע מחלות עור ונשימה, כמו אסטמה, אלרגיות פסוריאזיס  ואקזמה. מגזין רפואי בניו אינגלנד פרסם מחקר שממצאיו מראים כי טיפול ארוך טווח בחדר מלח משפיע לטובה על תפקוד הריאה והפחית החמרה של הריאות.

בסניף בקריית מוצקין המנוהל ע"י עינת סיבוני קיימים שני חדרי מלח לילדים ומבוגרים סניף זה יחודי בארץ המשלב את שתי השיטות אחת על בסיס חדר מלח מודרני , ההלוגנרטור (מכשור ממוחשב )  מהמתקדמים בעולם וכמו כן חדר מלח אוטנטי הכולל כורסאות ישיבה מפנקות  ומסך LCD
הסניף ממוקם בקומת קרקע ומאפשר נגישות לנכים וכמו כן כולל הפעלות ומשחקים לילדים.



 
בסניף מרכז לרפואה משלימה הכולל טיפולים אלטרנטיביים כגון : רפלקסולוגיה , עיסויי רפואי ,  דיקור , ביו פידבק , ניאו - פסיכולוגייה , יעוץ הומאופטי , יעוץ נטרופטי , יעוץ תזונה ואורך חיים בריא ועוד.............

שעות הפעילות: ימי א'-ה' מ-9.00-20.00  יום ו' וערבי חג- 9.00-14.00

טלפון- 04-8422423

כתובת: גרושקביץ' 7 קריית מוצקין.

בפייסבוק


צילומים: ירון מינסק, שרה איקו, יפה גביש

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה