רשומות

יום שלישי, 30 במאי 2017

סניף רשת המעדניות באשר פרומז'רי חגג סיום שנת פעילות מוצלחת בעופר גרנד קניון

 


לפני שנה בדיוק השיקו האחים ניר וערן קרמון, את סניף באשר פרומז'רי בעופר גרנד קניון. נכחתי אז ביריד היין והגבינות שנערך לקראת שבועות ופגשתי את אלי באשר בעלי הסניף משוק מחנה יהודה בירושלים. תוכלו לקרוא על כך כאן- http://iaffablog.blogspot.co.il/2016/06/grand-provence.html

שנה אחרי והתכניות של ניר וערן קרמון התממשו כולן. החנות זכתה להתעניינות רבה מצד קהל הקונים והמבקרים בקניון ובקומת הגלריה בחנות מתקיימים ערבי יין וגבינות, סדנאות והופעות. ניתן להגיע וליהנות מפלטת גבינות ודגים ועוד דליקטסים מיוחדים שיש רק אצל באשר. לקראת שבועות החליטו הבעלים להביא למקום את הטעמים והניחוחות של שוק מחנה יהודה ואת השף הידוע אבי לוי ולאפשר לקהל חווית קניות באווירה של שוק.


 
הוזמנתי יחד עם אנשי תקשורת ובלוגרים לסקר את היריד וליהנות מהחוויה. פגשתי במקום את ניר קרמון מבעלי באשר, את מנכ"ל עופר גרנד ניר ברקן, את מנהלת השיווק עדי מאיר- צח, את מינה זילברברג וטניה זינגר היחצניות ממשרד דניאלה רייבנבך תקשורת.
 ניר קרמון בצילום משותף עם העיתונאים והבלוגרים צילום- שרה איקו
מנכ"ל עופר גרנד ניר ברקן, מנהלת השיווק עדי מאיר- צח וניר קרמון
                             השף אבי לוי

הסתובבתי בין הדוכנים וטעמתי מהגבינות והיינות שנמכרו ביריד. אהבתי במיוחד את הריזלינג של יקב טוליפ ואת המרסלאן של רקנטי. ומהגבינות שטעמתי התאהבתי בגבינת הגורגונזולה האיטלקית.



 
 
ניר קרמון ליווה אותנו בסיור בין הדוכנים ואמר כי: "הקהל החיפאי הנחשב לאנין טעם, מאוד אוהב את החנות, ניהנה לבקר ולרכוש בה את המוצרים המיוחדים המיובאים מכל העולם." לדברי ניר "החנות מעניקה לקהל הלקוחות הרגשה של קפיצה קטנה לחו"ל ומביאה את ניחוחות העולם הגדול לקניון החיפאי."

בסניף למעלה מאלף סוגי גבינות, בניהן: גורייר שוויצרית במספר דרגות יישון; סנט מור צרפתית (בוש דה שבר) מחלב עיזים; פורנו רובוסטו מיושנת מינימום 18 חודשים; גאודה עיזים אוניקאס שבר גולד הולנדית; גורגונזולה פיקנטה איטלקית; פטה סלוניקי מיוון; בלו דה באסק מחלב עזים מצרפת; מנצ'גו דה לא מאנצ'ה ספרדית; ברי צאן עטופה בפחם ממשק שוורץ הישראלית; אמנטל פרמייר קרו שוויצרית ועוד...

  באשר פרומז'רי - עופר גרנד קניון חיפה. צילום- אורי היבלום

באשר פרומז'רי - עופר גרנד קניון חיפה. צילום- אורי היבלום
 
 
בנוסף, מציעה המעדנייה מבחר דליקטסים מהארץ ומארצות אירופה: חמאת כמהין, שקדי מרקונה מספרד, דגים כבושים ומעושנים מנורווגיה, הולנד וסקוטלנד, זיתי נוצ'אלרה מסיציליה, בוטארג (ביצי בורי בשעווה), טונה זהובת סנפיר, ארטישוק אל רומנה מאיטליה, ממרחים מיוחדים, חלבה וטחינה ממלכת החלבה שבשוק מחנה יהודה ועוד..

                                        צילום- אורי היבלום
 

את לחמי מחמצת השאור מספקות שתי מאפיות: מאפיית 'לחם גל' הידועה מהכרמל והשנייה מאפיית הבוטיק "אווה ובתיה" ממושב ציפורי שבגליל. פרט לגבינות והגלריה, ניתן לרכוש במקום כריכים מיוחדים, המוכנים לעיני הסועדים, עם מבחר הגבינות והדליקטסים שבמקום, כגון שילוב של חמאת כמהין עם גבינת סנט מור צרפתית, צ'דר אנגלי, עגבניות מיובשות וזילוף סירופ דובדבני אמרנה; כריך הרינג וארטישוק אלה רומנה מוחמץ; שילוב גאודה עיזים וגוייר; גבינת שמנת עם סלמון, שום שמיר וזילוף בלסמי מצומצם.


הסניף מעוצב בהשראת כפר צרפתי בחבל בורדו, המשלב אלמנטים של ריצוף טרה קוטה טבעית בשיבוץ שיש קררה, מידוף עץ מהגוני ותקרה בחיפוי אריחי פליז עתיקים. ייחודה של המעדנייה החיפאית, הוא בגלריה שמקום, בה ניתן יהיה ליהנות מחוויה קולינרית של פלטות גבינות משובחות, יין טוב ועוד משאר הדליקטסים הנמכרים במעדנייה.

במקום מתקיימות מדי יום שלישי סדנאות יין עם הסומלייה מורן עשור. בימי רביעי מתקיימות הופעות אינטימיות של אמנים שונים. כמו כן מתקיימים במקום ישיבות עסקיות, ימי עיון ואירועים אינטימיים.

את הסניף החיפאי של הרשת מנהלים האחים ניר (30) וערן (27) קרמון בני קיבוץ הסוללים. מי שמסייעת כסומלייה של החנות היא אחותם המאומצת, מורן עשור, מומחית ובעלת מוניטין של 14 שנים בתחום היין, התמחתה ועבדה כסומלייה במסעדות יוקרה בארץ ובחו"ל ביניהם אורי בורי, אדלינה וניהלה את מחלקת היין של מסעדת מסה במשך שלוש שנים. התמחתה במסעדות כוכב מישלן בפרובנס ובלונדון.

 

 לפרטים: עופר גרנד קניון שמחה גולן 54, חיפה


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה