רשומות

יום שני, 15 במאי 2017

דומינו'ס פיצה משיקה Click & Collect - שלוש פיצות 'מיני משפחתיות' ב-90 ₪ בלבד



דומינו'ס פיצה השיקה את Click & Collect- שלוש פיצות מיני משפחתיות + שלוש תוספות במחיר אטרקטיבי במיוחד של כ-90 ₪ בלבד.

השבוע, הזמנו את הפיצות החדשות לארוחת ערב משפחתית. מדובר בפיצות המגיעות בגודל חדש ובעינינו גודל מוצלח במיוחד של 11 אינץ'. כל פיצה מחולקת לששה משולשים+תוספת הניתנת לרכישה במסגרת השלישייה. את הפיצות הזמנו באתר דומינו'ס ותוך רבע שעה אספנו באיסוף עצמי מהסניף הקרוב אלינו. המחיר- 90 ש". במידה ומזמינים בסניף או בטלפון המחיר יהיה 105 ₪ בלבד.

 

בחרנו תוספות של זיתים, אנשובי, פטריות, פפרוני ופלפלים קלויים, כדי שכולם יהיו מרוצים. הקטנים אהבו מאד את הפיצה בתוספת זיתים. הגדולים אהבו את ה-כל. שלושה פיצות מיני משפחתיות הספיקו ולמעלה מזה ל-4 מבוגרים ו-3 ילדים שלא הותירו פירור ונהנו מאד מהפיצות הפריכות והטעימות.

 




הפיצות החדשות הושקו במסגרת הרחבת האחיזה והקמת קו עסקי ייעודי לתחום הקניה במקום והאיסוף העצמי עם מוצרים חדשים והצעות ערך אטרקטיביות בסניפים בלבד. . Click & Collect מאפשר להזמין קומבינציות שונות של תוספות במחיר של כ-30 שקלים בלבד למגש 'מיני משפחתית'. המיני המשפחתית החדשה מציגה פיתוח של גודל חדש שלא היה עד כה ברשת דומינו'ס פיצה. הפיצה החדשה מגיעה בגודל של כ-11 אינץ' הנמצא בין משפחתית (14 אינץ') לאישית (8 אינץ') ומונה כ-6 משולשים 100% מוצרלה פריכים.  



 

 קליק אנד קולקט קרדיט דן פרץ

קליק אנד קולקט קרדיט דן פרץ


עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק דומינו'ס פיצה: "כרשת הפיצות הגדולה והמובילה בישראל, אנו מאמינים כי במטרה לשמור על מובילות, עלינו לשחק בכל המגרשים ולעדכן באופן שוטף את מגוון המוצרים והשירותים שלנו. הקו הייעודי לקניה במקום נולד כחלק מההבנה של הדרישות והצרכים הקיימים בשוק לפיצות מחומרי גלם איכותיים לצד אלטרנטיבות והצעות ערך אטרקטיביות. Click & Collect הינו יריית הפתיחה לקטגוריה ואנו צופים הצעות נוספות ומפתיעות בהמשך."

 

 

שלישיית Click & Collect הוא פיתוח ייעודי לאיסוף עצמי / קניה במקום בלבד

ניתן לרכוש את השלישייה בהזמנה באתר או באפליקציה במחיר של כ-90 ₪ בלבד או ב-105 ₪ בהזמנה בטלפון או בסניף.

 
גילוי נאות: הפיצות התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה