רשומות

יום חמישי, 11 במאי 2017

רשת מסעדות Tarantino השיקה תפריט פיצות חדש



רשת מסעדות Tarantino חביבה עלי במיוחד. אנחנו אוהבים אוכל איטלקי ובטרנטינו יודעים לעשות אוכל איטלקי מצוין ומי שעוקב אחרי קרא כאן את המלצותיי על המסעדה. למי שלא קרא, הנה הקישור-

http://iaffablog.blogspot.co.il/2016/10/blog-post_9.html

 
לאחרונה, השיקו ברשת תפריט פיצות חדש, שעשה עבור הרשת השף מנה שטרום המתמחה במטבח האיטלקי. וזאת כחלק מהמיתוג מחדש של רשת מסעדות Tarantino (מתחם יס פלנט ראשל"צ, וקניון הסינמול בחיפה), ולאחר השקת תפריט חדש, טעים ומפתיע מבית היוצר של השף מיכאל גרטופסקי, תחת הסלוגן, Tarantino  Happy Italian Food.

ברור לכם שחייבים להגיע ולטעום את הפיצות החדשות, נכון? ולכן הגעתי עם בעלי למסעדה בקניון הסינמול בחיפה ועל כוס בירה צוננת טעמנו ממגוון הפיצות 2 פיצות מהתפריט החדש.


אני בחרתי בפיצת מרינרה- (פיצת יורדי ים) - עם אנשובי סילביה, שום קונפי , פלפל חריף, עלי ארוגלה וקילופי פרמז'ן (או פקורינו).


 
בן הזוג בחר בפיצת ביאנקה-פפרוני, ארטישוק ועלי אורגנו.



2 הפיצות היו מעולות, בצק דק, מתפצח בפה ואוורירי, גבינה איכותית ותוספות מעניינות. הפיצה שאני בחרתי הייתה חריפה במידה, שום הקונפי השתלב נהדר עם עלי הארוגלה וקילופי הפרמז'ן הוסיפו טעם. פיצת הביאנקה שבחר בעלי לאחר היסוס, כיוון שהוא מעדיף פיצה על בסיס רוטב עגבניות, הייתה מאד לטעמו. החמיצות הקלה של חתיכות הארטישוק, יחד עם הפפרוני ועלי האורגנו השתלבו יחד היטב וכפי שאתם רואים בצילום, לא הותרנו פירור. הפיצה גדולה, חתוכה ל-4 ולדעתי מספיקה בהחלט לזוג. המחיר נע בסביבות ה-63 ₪ לפיצה.

 


פיצות חדשות נוספות הן:

דולצ'ה אה סלטה(* מתוק ומלוח) – כרובית, בטטה, פלפל פפה דיו וקשקבל

 


מלנזנה (*חצילים)– מוצרלה, חציל שרוף , סלסת עגבניות, שום קונפי, פלפל חריף ואורגנו טרי,

 
בופולינה – מוצרלה באפלו, עלי ארוגולה וקילופי פרמז'ן,

 
קולורטי (*צבעוני) - זוקיני , עגבניות קונפי ובצל שרוף,

 
פטריות בניחוח כמהין - פטריות צלויות בניחוח כמהין.

 

בפעם הבאה אני זוממת על פיצת הפטריות בניחוח כמהין ועל המלנזה.
 

הפיצות החדשות מצטרפות כאמור לתפריט החד של המסעדה אליו נכנסו כ- 40 מנות חדשות, והוא מחולק לפי קטגוריות של: מנות אנטיפסטי, מנות PRIMI, סלטים, מנור על תנור אבן, פסטות, , ומנות SECONDI (עיקריות). התפריט העסקי של המסעדה עודכן בהתאם.

 

Tarantino יס פלאנט רשל"צ- מתחם יס פלאנט, המאה העשרים 4, רשל"צ.

Tarantino קניון הסינמול (לשעבר לב המפרץ), שד' ההסתדרות 55, חיפה.

 

טרנטינו חיפה בפייסבוק


צילומים- יפה גביש, וצילומי יח"צ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה