רשומות

יום שני, 8 במאי 2017

השף פריד נאסר הגשים חלום ופתח מסעדה איטלקית חדשה- TAVOLINO

 

 
 
 
 
 
 


בחיפה אוהבים אוכל איטלקי ותוכלו למצוא בה מספר מסעדות איטלקיות מצוינות. כעת, התווספה איטלקית חדשה ומוצלחת בסיטי סנטר שבמושבה הגרמנית בחיפה, בראשות השף פריד נאסר שהגשים את חלומו ומביא לנו אוכל איטלקי טעים ואותנטי הכולל פסטות, פיצות, פוקצ'ות טריות בעבודת יד, ברוסקטות, טורטליני, דגים, אנטיפסטי מירקות טריים, פירות ים ועוד.

ביום ראשון הוזמנתי להשקת המסעדה אותה הפיקה מנהלת יחסי הציבור של הסיטי סנטר Outlet חגית הורנשטיין. טעמתי ממיטב המנות שיצאו תחת ידיו הכישרוניות של השף, לגמתי מיין הבית ונהניתי מכל ביס.

 

                     בצילום- השף פריד נאסר עם מנהלת היח"צ של הסיטי סנטר חגית הורנשטיין. צילום שרה איקו

פריד נאסר בן ה-47 החל לבשל בגיל 30, לאחר שהחליט לממש את אהבתו למטבח. הוא עזב לשנתיים לאוסטרליה, שם התנסה בסוגי מטבחים שונים ורכש השכלה קולינרית, חזר והתחיל לעבוד במסעדות שונות ברחבי הארץ, בהן דרבי בר בהרצליה, ג'אקו בחיפה, בברסרי, בבלקון ובשטרודל. הוא מספר שמבין כל המסעדות הכי נהנה לעבוד באיזבלה שבסיטי סנטר. (אכלתי שם מספר פעמים ותמיד נהניתי) לאחר 17 שנה הגשים את חלומו ופתח את מסעדת טבולינו פירוש השם הוא "שולחן קטן" באיטלקית. "הבנתי" אמר פריד "שאני צריך מקום משלי וחזרתי למקום שמאוד אהבתי, למקום בו הייתה פעם איזבלה בסיטי סנטר".



התפריט שבנה פריד נאסר פונה לקהל רחב. "אני רוצה שיבואו לכאן משפחות עם ילדים שירגישו כמו בבית וכל אחד ימצא את המנה שהוא אוהב, אם זו פיצה שנאפית במקום, פסטה לאשה ומנה אחרת לגבר. אני רוצה שהמקום שלי יהיה אחר, לא עוד בית קפה, אלא מסעדה מסורתית עם אוכל מצויין. בניגוד למקומות אחרים, אני לא מגיש תפריט עסקי שונה בצהריים, אלא את התפריט המקורי ועליו תינתן הנחה קבועה וכן כוס יין הבית במחיר מיוחד. זהו יין מחבית שעומדת על הבר".

 

אז מה אכלתי ומה אהבתי במיוחד?

התחלנו עם מנות ראשונות-

פוקצ'ה- אפויה במקום בתנור אבן עם סלסת עגבניות, שמן זית, ממרח חצילים ובלסמי (16 ₪) – צריך להיזהר ולא לאכול יותר מדי מהפוקצ'ה החמה והטרייה.

 
קרפצ'יו עגל- נתחי פילה עגל דקים עם פסטו, עגבניה מיובשת, בלסמי מצומצם, לימון ושמן זית. (49 ₪) יחד עם הפוקצ'ה וכוס יין יש לכם ארוחת ערב קלה וטעימה. זו מנה טעימה שאהבתי.
 
 

קרפצ'יו חציל- ליבת חציל על האש בתיבול שמן זית, לימון, טחינה גולמית ובצל ירוק. (29 ₪) אני מאד אוהבת חצילים וזו מנה מצוינת, עשויה היטב ואהבתי את הוספת הבצל הירוק.
 
 

מגוון ברוסקטות-

ארטישוק: ארטישוק כבוש עם פלפל קלוי, בלסמי, פסטו וזיתי קלמטה. זו מנה שאתם חייבים לטעום. מעולה! הארטישוק משתלב היטב עם הפסטו והבלסמי וזיתי הקלמטו מוסיפים טעם נוסף.(27 ₪)
 
 

ברוסקטת בולונז- חציל קלוי ותבשיל בולונז. חביב וטעים. (33 ₪)
 
 

ברוסקטת אלפורמג'יו-קרעי מוצרלה, גבינה כחולה, קרם שום ובזיליקום. עשיר, נימוח ונהדר. (29 ₪)

 


סלטים

 

סלט קיסר- רצועות חסה עוף על מצע לבבות חסה, קרוטונים, שרי, בצל סגול, פרמזן ורוטב קיסר (54 ₪) רענן, טרי, טעים. סלט מצוין
 
 

סלט קפרזה- עגבניה, בזיליקום, מוצרלה, רוקט, שמן זית, חומץ בלסמי, לימון וסלסת עגבניות (46 ₪) טעים ומרענן. תבחרו או קפרזה או קיסר. אחד הסלטים חייב להיות על השולחן.

 


פסטות

הפסטות טריות תוצרת בית.

 

לינגוויני פונגי- פטריות שמפניון, פורטובלו, עשבי תיבול ורוטב שמנת. מנה קלאסית וטובה. (56 ₪)

 


פפרדלה קרבונרה- אווז מעושן, אספרגוס, ביצה עלומה, עשבי תיבול ברוטב שמנת- זו מנת הפסטה המנצחת בעיניי. אהבתי במיוחד. המרכיבים משתלבים להרמוניה של טעמים. (59 ₪)
 
 

חונקי כמרים בולונז- בולונז מבשר עגל טרי בבישול ארוך. עוד מנה קלאסית וטעימה. (62 ₪)

 


פיצות


מרגריטה- רוטב עגבניות ומוצרלה טריה. מי שאוהב פיצה טרייה וללא תוספות זו הפיצה בשבילו. ילדים יאהבו אותה במיוחד. (49 ₪)
 
 

פונגי- רוטב עגבניות, פטריות שמפניון, פורטובלו ומוצרלה טרייה. פיצה דקה, עסיסית וטעימה. (59 ₪)
 
 

פרוטי דה מרה- רוטב עגבניות, מיקס פירות ים ומוצרלה טרייה. זו הפיצה שאהבתי במיוחד, פירות הים נותנים טעם מיוחד לגבינה והשילוב טעים מאד. (74 ₪)

 


בתפריט תוכלו למצוא מעדנים נספים ויש גם תפריט ארוחות בוקר מיוחד, כריכים, סביצ'ה דג, ארנצ'יני, כדורי ריזוטו, סלטים נוספים, מנות ריזוטו, מנות עיקריות עם מגוון של סקלופיני (63-71 ₪) אנטריקוט (110 ₪), פילטו די ויטלו (130 ₪) וכן מגוון מנות דגים ופירות ים (85-89 ₪)




 

           ארוחת בוקר תצלום אימג'ין. ג'ני נימן

          רביולי אלפורמג'יו תצלום אימג'ין. ג'ני נימן

לינגוויני מארה תצלום אימג'ין. ג'ני נימן



עסקית צהרים בימים א'-ה'  12:00-17:00- 15% הנחה על כל התפריט

 

היו ונהנו: אלירן טל, בועז כהן, שני מועלם, צילה לייפר, יפה גביש, הילה מלמד, ורד לרנר, יורם מרק רייך, דינה רפאל, ליאור מרום גולדברג, ניר אהרוני, רונית קיטאי, עליזה הופמן, שרה איקו, מירית מוזס, אימאן בסטוני

 

              בצילום משמאל לימין- שני מועלם, בועז כהן, אימאן בסטוני, הילה מלמד, חגית הורנשטיין, אנוכי, ורד לרנר, השף פריד נאסר, רונית קיטאי, יורם מארק רייך, צילה לייפר. צילום: שרה איקו

TAVOLINO- סיטי סנטר Outlet, בכניסה הראשית. שעות פתיחה: ימים א'-ה'

מ-09:00-23:23, שישבת עד אחרון הלקוחות. טל: 04-8552201.





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה