רשומות

יום שני, 5 ביוני 2017

מסעדת BLACK בגרנד קניון חיפה השיקה מנות חדשות באירוע חגיגי ושמח


מסעדת ה-BLACK  בגרנד קניון חיפה נפתחה לפני כשנה ומאז סעדו בה אלפי מבקרים. גם הם גילו, כמוני, שמדובר במסעדה שנעים מאד לבלות בה, ליהנות מהאוכל הטעים שמוגש בה, מהשירות הקשוב והנעים והיחס האישי.



השבוע הגעתי למסעדה יחד עם בני משפחתי ועוד עשרות אנשי תקשורת ובני משפחותיהם, כדי לטעום את המנות החדשות והייחודיות לרשת BLACK ולפגוש את השף והבעלים צחי בוקששתר.
האירוע החגיגי והשמח נערך בתחילת השבוע. המסעדה התקשטה בשלל בלונים בצבעי אדום לבן, מה ששימח מאד את הילדים והוסיף לאווירה העליזה שהייתה במסעדה. את החגיגה הטעימה התחלנו עם המנה החדשה " ביסלי ווינג" ועם מנת חציל בטחינה. ה"ביסלי ווינג" זו מנה מנצחת. אחת ממנות הפתיחה הכי מוצלחות שטעמתי. פיקנטית, עסיסית, מלאת טעם. תאמינו לי שלשבת עם כוס בירה ומנת כנפיים כזו ואתם מסודרים. לא תרצו שום דבר אחר. רציתי לומר זאת לשף צחי בוקששתר שהגיע במיוחד לחגיגה כדי לבשל ולנצח על המנות וכמובן להצטלם עם מי שביקש, אך לא הספקתי.





הקטנטנות נהנו מצלחת עמוסת שניצלונים וצ'יפס וגם קיבלו את מהדורת הביסלי החדשה שיצאה לרגל שיתוף הפעולה של אסם ורשת מסעדות הבלאק. אחרי שסיימו עם השניצלונים, כל אחת מהן חגגה עם מזרק מלא שוקולד וקצפת בעוד אנחנו נאבקים לסיים את המנות העיקריות ועוברים לקינוח השוקולדי המפתה.






בין המנות החדשות שהוגשו במסעדה: כבד צלוי עם המון בצל בלפאנצ'ה, פיתה קבב- שכללה 2 שיפודי קבב על סלט חסה קצוצה, פצל בפלאנצ'ה, עגבניות צרובות וטחינה ירוקה, פיתה בורגר- הבטרגר שך הבלאק עם ירקות המבורגר ורוטב איולי שום נהדר, פיתה מטפטפת, עם בשר קצוץ בפלטנצ'ה, סופר סלט בריא עם אורז מלא, עשבי תיבול ומעל פטריות שמפניון פורטבלו צרובות ועוד.




על האירוח הופקדו שלומי פורמן, יואב כהן וגיא רביד, מבעלי המסעדה ואשת יחסי הציבור אורית שחם-וואלך המלווה את המסעדה בשנים האחרונות.

                  בצילום- אנשי התקשורת עם בעלי המסעדה
           בצילום- שלומי פורמן ואשת יחסי הציבור אורית שחם-וואלך
           בצילום- משפחת פורמן
               בצילום- שלומי פורמןיואב כהן וגיא רביד
                 בצילום- צחי בוקששתר.
          בצילום- צחי, אורית ומש' פורמן

מבין התקשורתנים הרבים שהגיעו מלווים במשפחותיהם לפרגן: יוסי פרץ ארי, יורם מארק רייך, דינה רפאל, חגית הורנשטיין, נדב שערבני, בני יזרעאל, שיר כרפיס, ליאור מרום, רונית קיטאי, זליג אהרונוביץ, ניר אהרוני, אדי גל, שרה איקו, מיכל ירון, אברהם ציבין, הבלוגריות: צילה לייפר, יפה גביש, לימור גרובר, רוני רוזנצוויג ועוד.

 צילומים- כהן ראובן, שרה איקו, יפה גביש



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה