רשומות

יום חמישי, 8 ביוני 2017

רעבים? תנו קפיצה למסעדת "קניבר" בקרית חיים.



תקף אתכם הרעב ומתחשק לכם איזה המבורגר טוב, עם כמה סלטים בצד ושיהיה טרי וטעים? מסעדת "קניבר" היא המסעדה בשבילכם.

מסעדה חביבה שמתמחה בהמבורגרים ומציעה מגוון תוספות וסלטים. ביקרתי בה השבוע יחד עם הבן וטעמנו מההמבורגרים הקלאסיים שמציעים במקום. הבן בחר להוסיף ביצת עין להמבורגר ואני העדפתי רגיל. לצד ההמבורגר בחרנו בתוספות של טבעות בצל וצ'יפס. ההמבורגרים הגיעו במידת עשייה מדיום, כפי שביקשנו. הבשר היה עשוי נכון, טרי, רך וטעים. הצ'יפס היה פריך וכך גם טבעות הבצל. כפי שאתם רואים בצילום האוכל נטרף תוך דקות והשאיר אותנו שבעים ומרוצים.




 

ל"קניבר" מספר סניפים – בטירת הכרמל, נשר, חיפה והקריות. את הסניף בקריות מנהלת דורין הנחמדה שקיבלה אותנו בחיוך ושרתה אותנו במקצועיות רבה. דורין סיפרה שקהל הלקוחות של "קניבר" מגוון. בצהריים, מגיעים ילדי בית הספר ואמנות עם ילדים. בערבים- אוהדי כדורגל שמגיעים לצפות במשחקים על מסך הטלוויזיה הגדול שבמסעדה ותוך כדי נהנים מהמאכלים. בסופי שבוע מגיעים משפחות. המסעדה פתוחה מהשעה 11.30 ועד 0100 בלילה ומציעה משלוחים לאזורים בסמוך. המסעדה עברה שיפוץ לא מזמן, כדי להתאים את המקום לקהל הלקוחות המשפחתי.

                                         דורין
 
שאלתי לגבי מבצעים. דורין ציינה שבימי ראשון ושני משעה 15.00 יש 1+1 בישיבה במסעדה. כמו כן יש מבצעים על משלוחים וכדאי להתעדכן באתר.

בתפריט תמצאו- מנות ראשונות הכוללות קרפצ'יו בקר, חציל קלוי, עלי סיגר במילוי גבינת עיזים וגם מרק היום. מגוון של המבורגרים ותוספות. יש גם סטייקים, נקניקיות ומנות עוף. לילדים- שניצלונים והמבורגרים קטנים. יש גם מגוון סלטים, תוספות וקינוחים.

אתר "קניבר" ולתפריט המלא- http://www.kanibar.co.il/%D7%AA%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%98

בתיאבון.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה