רשומות

יום שישי, 30 ביוני 2017

מהי תזונה אופטימלית לכלבים מבוגרים? ל-פורינה PRO PLAN יש תשובות



לכלבה החמודה שלנו קוראים שרי והיא עוד מעט בת 15. למעשה, זהו גיל מופלג לכלבים ומכיוון שכך היא סובלת מסימפטומים של זקנה וביניהם ירידה בתפקוד הקוגניטיבי המתבטא בפרקי שינה ארוכים, תקשורת פחותה איתנו, ירידה בפעילויות, המיומנויות שלה בירידה, היא מיבבת יותר ולעיתים גם לא שולטת בסוגרים. אבל, אנחנו אוהבים אותה והיא אותנו ואנחנו מחפשים דרכים להקל עליה ולעזור לה להזדקן יפה.

דרך טובה להתמודד עם השינויים היא דרך התזונה. מומחי התזונה של פורינה בחנו באמצעות תצפית את הנוסחה של PRO PLAN OPTI AGE וגילו כי כלבים שהוזנו במשך 3 חודשים באוכל זה לעומת קבוצת ביקורת שהוזנה ב  PRO PLAN בוגר מדיום גילו פחות שגיאות בביצוע המשימות, האינטראקטיביות שלהם התגברה וגם הזיכרון השתפר. הוכח מדעית כי PRO PLAN OPTI AGE מסייע לכלבים מבוגרים מעל גיל 7 להישאר פעילים, ערניים ומלאי חיים.

בתצפיות נבנו 3 פרמטרים השפעת התזונה על הזכרון ויכולת הלמידה, על כושר הריכוז, טווח הקשב והערנות ועל יכולת התמודדות והסתגלות לשינויים. בכל הפרמטרים נצפה שינוי לטובה.

 
שימח אותנו לדעת זאת ולכן ושימח אותנו שכלבתנו מוכנה לאכול ברצון את האוכל היבש של PRO PLAN  ובכך אנו עוזרים לה להישאר פעילה, נמרצת, ערנית ומלאת חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה