רשומות

יום שישי, 30 ביוני 2017

חנות הפרימיום החדשה של "פולירון" מותג המזרנים מקיבוץ זיקים משיקה חדר SLEEP TEST ייחודי



השבוע הוזמנתי יחד עם אנשי תקשורת נוספים, להכיר את חנות הפרימיום החדשה של 'פולירון' שנפתחה בחיפה, בחוצות המפרץ. תמיד מסקרן אותי להכיר את מי שעומד מאחורי ייצור החפצים המשמשים אותנו וזו הייתה, עבורי, הזדמנות מצוינת להכיר את אנשי 'פולירון' מקיבוץ זיקים, המייצרים כבר שנים ארוכות מזרנים איכותיים ונוחים.


 

אתם, בוודאי, מכירים את הסלוגן הידוע "אומרים מזרן או מזרון? תגידו פולירון..." ובכן, אומרים מזרן וממה שאני ראיתי בחנות בהחלט כדאי לומר פולירון. תוכלו למצוא בחנות הנרחבת והיפה, החולשת על שטח של 350 מ"ר, כל סוג מזרן שעולה על דעתכם ויותר מכך, בחנות השיקו חדר חושך חדש- הראשון בישראל- SLEEP TEST- שבו ניתן להתאים את המזרן הנוח ביותר ספציפית לרוכש. החדר הייחודי פותח ע"י אנשי פולירון ובמרכזו ממוקמים 4 מזרנים שאינם ממותגים לא בשם ולא בנראות. כלומר, כשמגיע אדם לחנות, לחדר ה-SLEEP TEST- הוא אינו יודע על איזה סוג מזרן הוא שוכב וכך באפשרותו לבחור את המזרן הנוח לו ביותר, מבלי להיות מושפע ממסיחים חיצוניים. לתהליך הזה מצטרפת גם אפלקציה ייחודית שמלווה את התהליך והתוצאה של שילוב ביניהם היא בחירת המזרן באופן אובייקטיבי על פי רמת הנוחות וההתאמה לצורת השינה הרצויה.


 


 
שוחחתי עם קובי פודה, מנכ"ל פולירון על החברה ועל המזרנים שהיא מייצרת. שמחתי לשמוע שהמזרנים מיוצרים בקיבוץ זיקים, תוצרת כחול לבן וגם הספקים הם ספקים ישראליים. קובי סיפר לי שלרשת 3 חנויות בבעלותם ועוד 150 נקודות מכירה בכל הארץ. החברה מציעה מגוון פתרונות שינה- ספות, מיטות נוער, מערכות שינה מתכווננות, מגוון רחב של מזרנים, כריות, אביזרים משלימים ועוד. קובי גאה בכך שהמזרנים מיוצרים בקיבוצו וגאה באיכות המצוינת שלהם ובשירות המסור שניתן ללקוחות "אצלנו" הוא אומר "מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל. חומרים טובים, איכות בלתי מתפשרת ורמת שירות שאין כמוה. חשוב לנו שהרוכש יהיה מרוצה. חשוב לנו שבמידה ויש תקלה נמצא לה פתרון משביע רצון. חשוב לנו שהרוכש יקבל מוצר שעונה על כל ציפיותיו ולמעלה מכך ולשם כך אנו מתחדשים כל הזמן, מפתחים מוצרים שיתאימו לכלל האוכלוסייה. הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים ומלונות". עוד אומר קובי " ההשקעה בחנות הפרימיום עלתה למעלה מיליון ₪ ואנחנו גאים להוביל את התהליך המהפכני של SLEEP TEST ולחנוך אותו בחנות הפרימיום בחיפה. החנות בחיפה היא יריית הפתיחה ואנו עתידים לפתוח עד סוף השנה מספר נקודות נוספות ברחבי הארץ"
                           בצילום- קובי פודה, מנכ"ל פולירון

נעמי, מנהלת השיווק של פולירון, סיירה איתנו בחנות והציגה לפנינו את מגוון המזרנים ולאחר מכן התנסו חלקנו בחדר ה-SLEEP TEST- והותאם להם המזרן המתאים. הידעתם שיש מזרנים עם בד מיוחד המקרר את מי שישן עליו? או בד מיוחד שנותן אנרגיה? ויש מזרנים עם קפיצים רבים, מזרנים ללא קפיצים, בדי ויסקו מיוחדים, מזרנים המותאמים במיוחד לגיל השלישי ועוד חידושים רבים ומיוחדים שניתן למצוא בחנות, המציעה לנו חווית קנייה מהנה ומרכזת תחת קורתה את המבחר המלא של מוצרי השינה מבית פולירון.
                           נעמי, מנהלת השיווק



  כריות מיוחדות המתאימות לתנוחות השינה- לשכיבה על הבטן, הגב או הצד
 

חברת פולירון קיימת קרוב ל- 50 שנה ואין ספק שהניסיון רב השנים והמקצועיות הרבה הם בעלי משקל. החברה מתעלת את הניסיון הזה לייצור מזרנים חדשניים המשלבים את מיטב הטכנולוגיות, באישור תו התקן האירופאי של איכות הסביבה.

כתובת: מתחם חוצות המפרץ, חיפה.

     שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 9:00-14:00

     לפרטים נוספים: http://www.polyron.co.il/

צילומים- יח"צ, יפה גביש 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה