רשומות

יום שלישי, 4 ביולי 2017

הכירו את מתחם הבילוי החדש בקניון 6 G- יקנעם הכולל את 'ללוש' מסעדת בראסרי ופאב אירי 'פטריקס'

 
 


אני תמיד שמחה לגלות מקומות בילוי חדשים ושווים. הפעם, מדובר במתחם בילוי חדש בקניון G-6 ביקנעם הכולל מסעדת בראסרי 'ללוש' ופאב אירי 'פטריקס'. הוזמנתי להכיר את המתחם החדש יחד עם עוד אנשי תקשורת ועוד לפני שטעמתי מהאוכל שמגישה המסעדה, התלהבתי מהעיצוב האסתטי והמיוחד של מסעדת 'ללוש' ושל הפאב 'פטריקס' הצמוד אליה.
המתחם גדול במיוחד, גודלו כ-600 מ"ר והוא נמצא בקומה העליונה של הקניון. הוא כולל מרפסת גדולה עם אזורי ישיבה שנפתחה במיוחד לטובת המתחם. בקיץ, יהיה נעים לשבת במרפסת בשעות הערב.


 
בכניסה למסעדת הבראסרי קיבלו את פנינו תומר מנהל רשת המסעדות 'ללוש' וטל מנהלת השיווק של הקניון שהציגו לנו את המקום וסיפרו עליו. תומר סיפר לנו שרשת מסעדות 'ללוש' היא רשת בתחילת דרכה. היא מונה כיום 2 מסעדות בתל אביב וביקנעם, אך בחודשים הבאים יפתחו 3 סניפים נוספים ברחבי הארץ. "אין מדובר בבית קפה טיפוסי" אומר תומר " אנחנו מחויבים לחוויה קולינרית שונה, איכותית ומספקת".
מה זאת אומרת חוויה שונה? הקשינו עליו "אנחנו מציעים תפריט עשיר, חומרי גלם הכי איכותיים שיש ואיכות ללא פשרות. הסועדים שיגיעו לכאן ייהנו מחוויה גסטרונומית המציעה ארוחות בוקר מיוחדות, ארוחות צהריים מפנקות וגם מבחר של קינוחים ומשקאות אלכוהוליים" אמר תומר.
שף המקום אבי נעמי לוקסמבורג, החליט להוכיח לנו שכל מה שתומר אמר אכן נכון ופינק אותנו במבחר מנות שהגיעו בקצב מסחרר לשולחן. רציתי לטעום מהכל, אבל זה היה בלתי אפשרי .

בצילום- השף אבי נעמי לוקסנבורג

התחלנו במנות ראשונות שיצאו מהטבון המשוכלל של המסעדה ובמבחר סלטים מצוין. אהבתי במיוחד את סלט העדשים הפיקנטי והטעים ואת הכרובית האפויה.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

                     בצילום- הטאבון המשוכלל שמתוכו יצאו כל המנות הטעימות
אחר כך הגיעו המנות העיקריות- מנת שרימפסים מצוינת, שיפוד פרגיות, דג מעולה ועוד ועוד

 
 
 
 
 

הקינוחים היו נהדרים- הכי אהבתי את עוגת הגבינה שהוגשה באופן יצירתי במיוחד ואת השוקולד עם הבמבה. מתוק- מלוח ומיוחד.

 
 

לסיכום החוויה- השף הצליח במשימתו. אוכל איכותי, טרי וטעים מאד.
למסעדת ללוש  בפייסבוק- https://www.facebook.com/cafelalushisrael/
לאחר ששבענו יצאנו אל פאב הפטריקס. הפאב האירי מעוצב בסגנון גברי, עשיר בעץ ודומה מאד לפאבים בהם ביקרתי באנגליה. הפאב מציע תפריט ענק של אלכוהול המתאים לכל סגנון. תוכלו למצוא בו מבחר עשיר של בירות מהחבית וגם מנות שף חדשות וטעימות.
בבר הפטריקס הותקנה מערכת שמע ומולטימדיה חדשנית שלא נראתה כמוה עדיין בארץ, רמקולים של חברת 'bose' היוקרתית, מסכים ומקרנים שיהפכו את חוויית הסאונד והצפייה במשחקי כדורגל לליגה אחרת.
 


  

 



 

 

 

 


 


                

הבר מציע מתחם שלם לקיום אירועים פרטיים ויציע הופעות חיות ומופעי סטנד-אפ מן השורה הראשונה.
 פטריקס פאב בפייסבוק- https://www.facebook.com/Patricks.kenion.G/
צילומים- יפה גביש, עדנחן production , יח"צ ותמונות מתוך דף הפייסבוק 'פטריקס יקנעם'
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה