רשומות

יום חמישי, 24 באוגוסט 2017

לקראת שנת הלימודים החדשה – מעצבים את חדר הילדים עם מוצרי HOMEIN


אחד הפריטים החשובים בחדר הילדים הוא השטיח. שטיח ססגוני מצליח להוסיף חיים ויופי לחדר. איך מוסיפים שטיח בהשקעה כספית נמוכה? למותג HOMEIN יש תשובה מצוינת.

מותג HOMEIN לעיצוב הבית השיק שטיחים ומדבקות קיר של דמויות דיסני האהובות! מדובר על קולקציה מרהיבה של שטיחי PVC לחדרי ילדים שעליהם דמויות דיסני האהובות, שיכניסו לחדר הילדים הרבה צבע ושמחה!

קולקציית השטיחים כוללת מגוון דגמים מקסימים של הדמויות אנה ואלזה, פו הדוב, מיקי, מיני, נסיכות, מכוניות ועוד.




השטיחים עשויים PVC רך ונעים למגע (בעובי של 2 מ"מ), נוח וכיפי כמשטח למשחק בחדר הילדים. כמו כן, שטיחי PVC אידיאליים לחדרי ילדים שכן החומר לא סופג כתמים, אינו צובר אבק וקל לניקוי במטלית לחה.

השטיחים מגיעים בשתי צורות וגדלים: שטיח מלבני בגודל של 60X120 ס"מ – במחיר של 129 ש"ח, ושטיח עגול בקוטר של 1 מטר – במחיר של 159 ש"ח.




אנחנו קיבלנו לבחינה את שטיח פו הדב העגול והוא מעולה! נעים לשבת עליו. הוא רך ויפה. הילדים שיחקו עם בצק דביק, הכינו דמויות והשתעשעו בהנאה ולאחר מכן העברנו מטלית לחה וזהו. השטיח נקי.



מותגHOMEIN  השיק גם קולקציה חדשה של מדבקות קיר של דיסני במגוון רחב של עיצובים המתאימים לטווח גילאים רחב ולסגנונות עיצוב שונים. קולקציית המדבקות כוללת מדבקות תואמות לשטיחי דיסני להשלמת המראה בחדר הילדים.  המדבקות עשויות מוויניל איכותי. אפשר להסיר אותן בקלות, ללא חשש השארת סימנים על הקיר.
המדבקות מוצעות במגוון גדלים: 30X60 ס"מ – 39 ₪, 70X50 ס"מ – 59 ₪, 60X90 ס"מ – 120 ₪.



להשיג באתר החברה: WWW.HOMEIN.CO.IL ובחנויות מובחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה