רשומות

יום שבת, 12 באוגוסט 2017

אוהבים מותגי יוקרה? חנות העודפים NYOU שנפתחה במתחם ביג קריות היא בשבילכם!

בצילום- מימין חגית הורנשטיין, זאזא כהן, רוני הרדי, שירלי דרורי, ניסן קונקל. תצלום מיקי אופק.


מי לא אוהב מותגים? אבל, שיהיו במחירים נוחים ובהנחות ניכרות? ובכן, יש! בחמישי שעבר נפתחה חנות העודפים NYOU במתחם ביג קריות. חנות OUTLET  ענקית שמתפרשת על שטח של 400 מ"ר בבעלות  חברת אינטר ג'ינס, יבואנית ומשווקת מותגי על. החנות שהושקעו בה מיליון ₪ קושטה בעשרות בלונים בצבעי שחור ואדום. שטיח אדום נפרש ברחבה החיצונית ועשרות המוזמנים נהנו ממותגי היוקרה במחירים נוחים.


                                  צילום- מיקי אופק
                               צילום- חגית הורנשטיין

אילו מותגים תוכלו למצוא בחנות העודפים? חברת אינטר ג'ינס בבעלות רוני הרדי מייבאת לארץ מותגי אופנה לנשים וגברים כמו: REPLAY  מותג האופנה האיטלקי, מותג הדנים הלונדוני PEPE JEANS , מותג הנעליים המוביל מארה"בSTEVE MADDEN  מותג התיקים האמריקאי GUESS  ומותג MARK ECKO ועוד.

את המותגים הללו תוכלו למצוא במחירים מפתיעים ובמבצעים שווים במיוחד. למשל: שני זוגות נעלי נשים של STEVE MADDEN  ב-250 ₪, או 2 זוגות ג'ינסים של  PEPE JEANS ב-500 ₪, תיקי GUESS עד 50% הנחה, 2 חולצות טי של ריפליי ופפה ג'ינס ב-200 ₪ ועוד.







שירלי הכט דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת אינטר ג'ינס, סיפרה לי כי זו חנות ה- outlet ה-20 של הקבוצה ומבחינת גודלה היא משתווה לחנות באילת. זו החנות ה-44 של הקבוצה שהוקמה בשנת 2007 על ידי רוני הרדי, חיפאי שהיגר לרמת השרון ובנו של אגדת הכדורגל ג'וני הרדי שחקן עבר במכבי חיפה. רוני הסתובב בין המוזמנים שמח ונרגש יחד עם אחיו התאום דני הרדי חיפאי גאה ונציגי הרשת הנוספים- ניסן קונקל מנהל הרשת, יוליה סרגנה מנהלת מותג סטיב מאדן, ענת בירמן מנהלת חנות REPLAY בקריון ורינה חשמה מנהלת החנות. 


                             בצילום- חגית הורנשטיין ושירלי הכט דרורי צילום- מיקי אופק

להשקה הנוצצת הגיעו עשרות עיתונאים ונשות חברה שנהנו מהקייטרינג המשובח של קונדיטוריית "שמו" משמפניה צוננת, מהמוזיקה של DJ פיל קוסינוב ובעיקר משופינג שמח. ניתן היה לראות את היפים והיפות מצטלמים על רקע קיר ממותג, ממלאים שקיות ויוצאים מהחנות בחיוך שמח. האחראית על הפקת ההשקה המוצלחת ועל יחסי הציבור היא המקצוענית חגית הורנשטיין שעשתה, כרגיל, עבודה מצוינת.

בין המוזמנים נראו זאזא כהן, אורית שחם וואלך, עו"ד מיקי בן יצחק, עו"ד גלית צור, לימור מגן עם בתה היפהפייה עמית תלם, סמדר גוטמן, לאה שלם, ציפי פרזס, שיר גיא, האינסטגרמית אסי גולדנברג ועוד.

         עמית תלם, לימור מגן, חגית הורנשטיין, סמדר גוטמן תצלום מיקי אופק
               בצילום- חגית הורנשטיין ואורית שחם וולאך צילומים- מיקי אופק

התקשורת התייצבה בהרכב מלא: בועז כהן, ליאור מרום גולדברג, מיכל גילת, הילה מלמד, דורון גולן, שרה איקו, רונית קיטאי, דינה רפאל, זליג אהרונוביץ, שני מועלם, פרומה קינד, יורם מרק רייך, אודיה שווץ, ניר אהרוני, שמעון בן עמי, אברהם ציבין, עדי רובין ובלוגריות האופנה והלייף סטייל: גלית אובר, לוריין שיין שטיינברג, לימור גרובר זלצר, שירה ארבל, צילה לייפר ויפה גביש.

                אנשי התקשורת
         בצילום- לימור גרובר זלצר, צילה לייפר, יפה גביש, לורן שיין שטיינברג

צילומים- מיקי אופק, שרה איקו, חגית הורנשטיין, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה